Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat kwam er in?![]()
Bosveld toch?
Kon er wel om lachenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.
Hoe lekker is ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe lekker is ie?Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homer Simpson is geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
Hij heeft geen kut.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Bosvelt was echt wel beter dan Robben!
HIJ IS RITZMAIER, HIJ IS DE BESTEquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh bijna Ritzmaier, IN DE AJAX TRADITIE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |