Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat kwam er in?![]()
Bosveld toch?
Kon er wel om lachenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.
Hoe lekker is ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe lekker is ie?Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homer Simpson is geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
Hij heeft geen kut.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Bosvelt was echt wel beter dan Robben!
HIJ IS RITZMAIER, HIJ IS DE BESTEquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh bijna Ritzmaier, IN DE AJAX TRADITIE
Ze willen ook niets meer zien denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je achter dat rook zit zie je geen reet meer
wel riskant aangezien je daar meerdere wedstrijden voor geschorst kan wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geel pakken zodat hij er in de 1/8 finale erbij is
Voor dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
wel riskant aangezien je daar meerdere wedstrijden voor geschorst kan worden
Dat betaalt de gemeente eindhoven toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Bramaldo11 het volgende:
Al dat geel kost de clubkas van PSV toch zo'n 5 x 25 euro.
Gebeurt bijna nooit. Als je het niet overdreven opvallend doet ten minste. *kuch* pique *kuch*quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Alleen als je het zo dom als Real doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
+ Willems.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef RijstNatie het volgende:
slechtste speler van psv vandaag Lens en bouma
Was dat niet 2x rood ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Alleen als je het zo dom als Real doet.
Owja, die pakten hun 2e geel en moesten toen met 9 verder.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Was dat niet 2x rood ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |