Ik laat mij niet afschepen, lezen is bliijkbaar niet je sterkste punt. Geeft verder niet maar probeer het dan gewoon in je tentje.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het is een non-issue, een soort tekenfilm. Maar goed, aangezien jij je met een consumentistisch feest als Sinterklaas al laat afkopen, snap ik best dat dit soort non-events je aandacht trekken.
Waar associeer ik me dan met die mensenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
lezen is bliijkbaar niet je sterkste punt.
goed dat jij je daar wel mee kunt associëren.
Fijn, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:59 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar associeer ik me dan met die mensen![]()
Het is meer dat ik me associeer tegen domme puppets uit tekenfilms.
Ja, dat de kern van de crisis bij de geldwisselaars ligt, en niet bij een stel nep-hippies in een tentje. Je kunt dan denk ik ook beter over die geldwisselaars zeuren dan over die nep-hippies.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fijn, weten we dat ook weer.
Nog iets anders wat je graag met ons wou delen?
Tja, spijtig dat het NL'ers zijn die de reputatie van de ganse beweging nu naar beneden halen ...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeker nu men agressie gebruikt tegen eigen leden én de pers.
Eigenlijk is het nu meer een criminele organisatie, goed dat jij je daar wel mee kunt associëren.
Idd ... maar de meeste van de werkende mensen zijn zo blij met hun duurverdiende centjes en hun tot-nog-toe makkelijke leventje, dat het hun eigenlijk een worst mag wezen hoe er op de achtergrond gefoefeld en gegraaid wordt, ook met hun geld ...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ja, dat de kern van de crisis bij de geldwisselaars ligt, en niet bij een stel nep-hippies in een tentje. Je kunt dan denk ik ook beter over die geldwisselaars zeuren dan over die nep-hippies.
Met dit verschil dat die volgens jou nephippies midden in de stad een stukje grond al sinds 15 okt bezet houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja, dat de kern van de crisis bij de geldwisselaars ligt, en niet bij een stel nep-hippies in een tentje. Je kunt dan denk ik ook beter over die geldwisselaars zeuren dan over die nep-hippies.
http://www.occupydordrecht.org/gedicht.htmlquote:Mensen slapen nacht aan nacht,
Met hun tenten in de kou,
Zij houden daar Moreel de wacht,
Niet voor zichzelf, maar ook voor jou!
Zo pleegt men dus moraal verzet,
Als de meesten denken: laat maar waaien,
Bewuste burger opgelet:
Voorkom het grabbelen en graaien,
Bedenk: Er is iets aan te doen,
Als we met zijn allen waken,
Over het geld en ons pensioen,
Het verschil kunnen we maken,
Verander IK maar snel in WIJ,
De sleutel van solidariteit,
Ontgrendelt een nieuwe maatschappij,
Doordrenkt van medemenselijkheid,
Wanbeleid moet op de schop,
Ons devies is eerlijk delen,
Integere mensen aan de top,
Die niet roven en niet stelen,
Is er iets niet in de haak,
Stellen wij dat aan de kaak!!!
Astrid van Pieterson
Ja, tenzij de crisis verder uit de hand blijft lopen tot een catastrofe. En banken staatssteun blijven aanvragen terwijl ze al jaren woekerwinsten boekten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Met dit verschil dat die volgens jou nephippies midden in de stad een stukje grond al sinds 15 okt bezet houden.
En in feite niets bereikt hebben en ook niet gaan bereiken omdat zoiets in Nederland belachelijk is. Daar hebben we het veel te goed voor. Ja, ook zij.
Laten die hippies zich eerst eens verdiepen in de materie. Ze ageren tegen een grote groep kapitalisten die veelal niets met de crisis te maken hebben, maar er net zo goed in meegesleurd zijn. Deze crisis is niet ontstaan door alle banken.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja, tenzij de crisis verder uit de hand blijft lopen tot een catastrofe. En banken staatssteun blijven aanvragen terwijl ze al jaren woekerwinsten boekten.
Treurig gezicht zeg..quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef yvonne het volgende:
http://www.livestream.com/occupydordrecht
Nee idd jij ziet ze het liefst nog in de regering zitten ...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
Laten die hippies zich eerst eens verdiepen in de materie. Ze ageren tegen een grote groep kapitalisten die veelal niets met de crisis te maken hebben, maar er net zo goed in meegesleurd zijn. Deze crisis is niet ontstaan door alle banken.
Wut?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee idd jij ziet ze het liefst nog in de regering zitten ...
Iedereen die werkt voegt meer toe aan de samenleving en de herbouw daarvan dan al die werkeloze, agressieve steuntrekkers .quote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd ... maar de meeste van de werkende mensen zijn zo blij met hun duurverdiende centjes en hun tot-nog-toe makkelijke leventje, dat het hun eigenlijk een worst mag wezen hoe er op de achtergrond gefoefeld en gegraaid wordt, ook met hun geld ...
Inderdaad.. die krijgen ondanks afspraken toch wel weer een bonus om een riante villa nog mooier te maken en hun toekomst veilig te stellen.quote:
Heel simpel....wordt bankier en krijg het ook. Oh wacht.... opleiding en inzet zijn benodigd...weet je wat..doe maar nietquote:Op donderdag 1 december 2011 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. die krijgen ondanks afspraken toch wel weer een bonus om een riante villa nog mooier te maken en hun toekomst veilig te stellen.
Zo krom.
Zo ongeveer inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heel simpel....wordt bankier en krijg het ook. Oh wacht.... opleiding en inzet zijn benodigd...weet je wat..doe maar niet
Ach, ik refereer maar weer naar de man van 34 die sinds zijn 18e een uitkering had. Op de vraag waarom hij niet ging werken werd aangegeven dat hij 'daar niet voor gestudeerd had'. Nou idd, als je op je 18e klaar bent met school HEB je niet gestudeerdquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo ongeveer inderdaad.
Ze hebben gefaald in het leven, zijn erdoor verbitterd... en nu mag de "ander" ervoor opdraaien.
Mwah, het mag een handjevol zijn, de last die ze veroorzaken-ik heb het over Amsterdam- is aanzienlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een ophef over een handje vol mensen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |