Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik raarder ja. Eigenlijk.
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Wat is normaal?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zal toch eerst een potje moeten spelen voordat je het spelletje altijd met dezelfde persoon kunt doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Normaal is wat de standaardmens normaal vindquote:
En kun je het vaste spel met regelmaat spelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Mwah, mwah.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.
Dat spreekt voor zich. Maar dat doet verder niks af aan het feit dat ik het niet fijn zo vinden als ik zo iemand tref.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.
Numbers don't mean shit.
Goede vraag waar geen antwoord op is.quote:
Niet echt nieuw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
Was er maanden geleden ook al.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
nice. thanks. ik had even wat afleiding nodig van studie. eigenlijk ook weer niet, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117324
Veel plezier.
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldequote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Normaal is wat de standaardmens normaal vind
en dat vind ik maar zelden normaal...
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijdquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Nee, daarom vertel ik het je even.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb niet alle delen meegekregen, hè
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Ik ga dat niet meer halen. Maar ik zou het ook niet willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Denk niet op 20. Zou eerder zeggen tussen de 30 en de 40, lijkt me wel logisch voor zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.
Bedpartners.quote:
Gemiddelde in de jaren 50 was 1 a 2quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Bedpartnersquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Dan weet ik niet hoe ik aan mijn cijfers komquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
In hun leven? dat vind ik wel weinig.
Dat ligt er maar aan welke ervaringen je zelf hebt. Ik vind het totaal niet weinigquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
Aha.quote:
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statisticsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Geen ideequote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Bwhehheehhehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.
Men on a mission.
Het is niet voor iedereen een bewuste keuze ofzo hoorquote:
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Iedereen kan de 100 halen, makkelijk zelfs.
Ik zag aan je post, zonder je naam te zien dat jij het wasquote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statistics
En schaakel'n!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.
En precies hoe moet ik dat opvatten?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zag aan je post, zonder je naam te zien dat jij het was
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kun je het vaste spel met regelmaat spelen?
[..]
Mwah, mwah.Dat weet ik zo net nog niet.
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar dat doet verder niks af aan het feit dat ik het niet fijn zo vinden als ik zo iemand tref.
[..]
Goede vraag waar geen antwoord op is.
Toffe telefoon!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
M'n nieuwe telefoon is verstuurd. Samsung Galaxy S2, jwz.
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Iedereen kan de 100 halen, makkelijk zelfs.
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?quote:
Wat zei ik nou over het plaatsen van mijn persoonlijke foto's ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
De stijl van deze man dus.
Je kunt je mobiel tegen geld inleveren. Gaat het naar arme negertjes in derdewereldlanden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?
Bestaan er ook heterosexuele vrouwen, of mijden die dit topic?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.met mijn vriend. Echter val ik ook op meisjes, das net wat moeilijker.
Niet het geld over gehad voor een iPhone 4S?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
M'n nieuwe telefoon is verstuurd. Samsung Galaxy S2, jwz.
Ohai.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestaan er ook heterosexuele vrouwen, of mijden die dit topic?
Kun je tips geven van hoe jij versierd bent?
Ja, je kan hem verkopen, bijvoorbeeld via marktplaats. Of opsturen naar zo'n bedrijf waar je er meestal rond de 50 euro voor krijgt of je geeft hem bv aan stivoro(zo heet dat toch?). Die recyclen het.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?
Elke week twee jaar lang een andere hoer naaien kan ook nog altijd als je niet zo cool bent als hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,
[ afbeelding ]
Goedenavond allen overigens![]()
Stivoro is die terroristische organisatie die tegen alles is wat roken betreft ^^.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, je kan hem verkopen, bijvoorbeeld via marktplaats. Of opsturen naar zo'n bedrijf waar je er meestal rond de 50 euro voor krijgt of je geeft hem bv aan stivoro(zo heet dat toch?). Die recyclen het.
Kon kiezen tussen deze en de iPhone. Kost me verder niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niet het geld over gehad voor een iPhone 4S?
hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Stivoro is die terroristische organisatie die tegen alles is wat roken betreft ^^.
Dan had ik persoonlijk de iPhone genomen, maar ik ben een apple meisje. Ken de Samsung verder niet, weet wel dat ik geen HTC zou willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kon kiezen tussen deze en de iPhone. Kost me verder niks.
Hahahaha, wat is er mis met biseksueel?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
supersoep!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan had je beter de iPhone kunnen nemen, de Galaxy S2 is een goed toestel maar alleen omdat hij normaalgesproken ¤250 goedkoper is dan de iPhone, de iPhone 4S is een beter toestel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Helemaal niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, wat is er mis met biseksueel?
Tips... Hij had humor, wat heel belangrijk is. En hij had enigszins macht, waar ik op val.trouwens een vreemde zin als je de situatie niet weet, maar we waren uit eten en daar werkte hij. Heel sexy. Ik kende hem al en hij noemde me mevrouw en ik hem meneer, maar met veel grapjes en later op de avond was het raak.
OMG.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
omg, ik kan vanavond niet slapen denk ik!
hier staat iemand, *klik erop*
[Datingsite-ervaringen topic] #158 Waar Minnemin aandacht scoort
!!!!!!!! ze klinkt perfect!!!
misschien is dit wel een meisje die heel schattig is en alleen een beetje zielig.
!!!!!
ik vergeef het je.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik jullie schatjes vergeten was.kk
Ja, dat klinkt wel goed voor jou ja. Ga je haar iets sturen? Wel vanuit je hart, nu niet expres doen alsof je zelf wel succesvol bent en al die leuke dingen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
misschien is dit wel een meisje die heel schattig is en alleen een beetje zielig.
!!!!!
Dat je een aparte schrijfstijl hebt ofzo, ik weet het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies hoe moet ik dat opvatten?
Wel een opluchting dat er ook eerlijke vrouwen zijn, niet alleen maar vrouwen met hun eisenlijstjesquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
!!!!!
Nee hoor die houden ze gewoon geheim dat snap je toch welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een opluchting dat er ook eerlijke vrouwen zijn, niet alleen maar vrouwen met hun eisenlijstjes
nee dit vereist nu omgang met silenus om haar te kunnen vinden, of weet jij iets?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel goed voor jou ja. Ga je haar iets sturen? Wel vanuit je hart, nu niet expres doen alsof je zelf wel succesvol bent en al die leuke dingen.
Dan kan ik weer rustig slapen.quote:
Heeft de Iphone nog altijd geen verwisselbare batterij? Zo ja, dan is het dus géén beter toestel. Hmmwant, m'neer Bartholomeus? Nou, ik heb nog geen enkele telefoon versleten zónder een keer een andere batterij aan te moeten schaffenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan had je beter de iPhone kunnen nemen, de Galaxy S2 is een goed toestel maar alleen omdat hij normaalgesproken ¤250 goedkoper is dan de iPhone, de iPhone 4S is een beter toestel.
Whatever floats your boatquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat je een aparte schrijfstijl hebt ofzo, ik weet het niet
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor die houden ze gewoon geheim dat snap je toch wel
Mannen niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.
Gewoon een emotioneel wrak zijn dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,
[ afbeelding ]
Goedenavond allen overigens![]()
Vreemd genoeg zijn dat vaak ook de types die klagen dat ze nog altijd alleen zijn of nooit leuke kerels tegen komenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vereist nu omgang met silenus om haar te kunnen vinden, of weet jij iets?
ik kan haar nooit vinden op mezelf.
ik ben blij dat je snapt dat ik perfect voor haar klink, en andersom ook.
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heeft de Iphone nog altijd geen verwisselbare batterij? Zo ja, dan is het dus géén beter toestel. Hmmwant, m'neer Bartholomeus? Nou, ik heb nog geen enkele telefoon versleten zónder een keer een andere batterij aan te moeten schaffen
[..]
Whatever floats your boat
Het lijkt soms wel alsof er gewoon niet genoeg mannen überhaubt zijn om al die "vacatures" op te kunnen vullen of zo...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn dat vaak ook de types die klagen dat ze nog altijd alleen zijn of nooit leuke kerels tegen komen
Eentje maarquote:
Amen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
ik vind lijstjes vrij nutteloos.
je wordt verliefd of niet.
er is niet meer dan dat...
appel fanboy gedetecteerdquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterij, EU eiste het van Apple. Maar de iPhone 4S is op vrijwel alle vlakken al dan niet alle vlakken beter dan de Galaxy S2, het ligt alleen aan de persoon of die vaak het extra hoge bedrag wil betalen, want "praktisch" kun je met beide telefoons precies hetzelfde, dus de extra is een luxe.
Overigens is Apple heer en meester met hun mobieltjes om weinig stroom te verbruiken wanneer je alleen de iPod gebruikt, dit in tegenstelling tot Android.
Dan is jouw eisenlijst toch juist niet "out of this world"???quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje maareen hele simpele ook nog.
Ze moet mij accepteren zoals ik ben.
Wat mooi...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Samsung Galaxy is de betere versie van de overgehypede Iphone.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterij, EU eiste het van Apple. Maar de iPhone 4S is op vrijwel alle vlakken al dan niet alle vlakken beter dan de Galaxy S2, het ligt alleen aan de persoon of die vaak het extra hoge bedrag wil betalen, want "praktisch" kun je met beide telefoons precies hetzelfde, dus de extra is een luxe.
Overigens is Apple heer en meester met hun mobieltjes om weinig stroom te verbruiken wanneer je alleen de iPod gebruikt, dit in tegenstelling tot Android.
Inderdaad, het is bij mij zo uiteenlopend geweest dat ik niet eens begin aan lijstjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben je nog steeds niet bereidt om je wat aan te passen? Om te voorkomen dat je sandalen draagt met witte sokken, enzovoort. Ik vind 'accepteer me zoals ik ben' altijd zo'n eng zinnetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje maareen hele simpele ook nog.
Ze moet mij accepteren zoals ik ben.
Mijn conclusie over de liefde na 17 jaar.Iedereen is maar op zoek naar allerlei grijs. Dat is er wel, maar maakt je niet gelukkig. Je bent verliefd of niet. Maar verschillende mensen verstaan verschillende dingen onder verliefdheid.quote:
haha dat valt best mee inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is jouw eisenlijst toch juist niet "out of this world"???
Nog meer aanpassen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad, het is bij mij zo uiteenlopend geweest dat ik niet eens begin aan lijstjes.
[..]
Ben je nog steeds niet bereidt om je wat aan te passen? Om te voorkomen dat je sandalen draagt met witte sokken, enzovoort. Ik vind 'accepteer me zoals ik ben' altijd zo'n eng zinnetje.
Assimileren, en snel een beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha dat valt best mee inderdaad
[..]
Nog meer aanpassen?Dan blijft er straks helemaal niets over van mij als individu.
Ga eens voor een jaar een iPhone gebruiken en een jaar een goede Android. Er is niets mis met Android, maar het is en blijft geen iPhone, easy as that. Overigens is de support op iPhones by far beter dan die van Android, ik kan op mijn 2 jaar oude 3GS gewoon de nieuwste software downloaden, een vriend van mij die nog korter een HTC Desire heeft, krijgt al een tijd geen updates meer... dat krijg je met open software.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Samsung Galaxy is de betere versie van de overgehypede Iphone.
Als je met beide toestellen hetzelfde kunt dan is de Iphone de idiote meerprijs dus niet waard. Zeker niet als het enige wezenlijke voordeel het stroomverbruik is, ik gebruik de mp3-functie nagenoeg nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met wat? En waarom?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Assimileren, en snel een beetje.
Ik zat overigens fout daarnet. Volgens mij is het abbo met iPhone net iets duurder dus heb je het verschil in toestelprijs na een aantal jaar alweer rechtgetrokken. Dus met een Android toestel valt te leven.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga eens voor een jaar een iPhone gebruiken en een jaar een goede Android. Er is niets mis met Android, maar het is en blijft geen iPhone, easy as that. Overigens is de support op iPhones by far beter dan die van Android, ik kan op mijn 2 jaar oude 3GS gewoon de nieuwste software downloaden, een vriend van mij die nog korter een HTC Desire heeft, krijgt al een tijd geen updates meer... dat krijg je met open software.
Ik heb ze beiden gehad. Ik kies Samsung, al zou het alleen ervoor zijn dat ik geen shit van Apple MOET gebruiken. HTC's zijn foutbakken. Galaxy werkt als een zonnetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga eens voor een jaar een iPhone gebruiken en een jaar een goede Android. Er is niets mis met Android, maar het is en blijft geen iPhone, easy as that. Overigens is de support op iPhones by far beter dan die van Android, ik kan op mijn 2 jaar oude 3GS gewoon de nieuwste software downloaden, een vriend van mij die nog korter een HTC Desire heeft, krijgt al een tijd geen updates meer... dat krijg je met open software.
Overigens liegen de reviews niet, de iPhone 4S is de beste mobiel op de markt op dit moment, no discussion possible.
Ik kan me voorstellen dat je je wel een beetje moet kunnen aanpassen aan de ander. Maar niet te veel, vrouwen willen juist iemand die zelfverzekerd is (dus z'n eigen manieren er op na houdt).quote:
Dat is toch logischquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je wel een beetje moet kunnen aanpassen aan de ander. Maar niet te veel, vrouwen willen juist iemand die zelfverzekerd is (dus z'n eigen manieren er op na houdt).
Jawel, maar zij moet wel met jou om kunnen gaan. Als je rare gedrag (wat deel is van jijzelf) haar te veel belast, zal ze je alsnog laten vallen. Een mix van aanpassen en jezelf blijven, lastige mix voor mijquote:
Tip: overdrijf het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je wel een beetje moet kunnen aanpassen aan de ander. Maar niet te veel, vrouwen willen juist iemand die zelfverzekerd is (dus z'n eigen manieren er op na houdt).
Dat is het dus, een Android zal gewoon goedkoper zijn dan een iPhone terwijl de opties hetzelfde zijn, je hebt internet, je kan bellen, het is een mp3 speler etc, dus de prijs die je meer betaald is een luxe.... Alleen het is net als met elk Apple product , dat de besturing, het totaalplaatje, zodanig goed uitgewerkt is dat het een feest is om hun product te gebruiken, en andere producten "minder" aanvoelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je met beide toestellen hetzelfde kunt dan is de Iphone de idiote meerprijs dus niet waard. Zeker niet als het enige wezenlijke voordeel het stroomverbruik is, ik gebruik de mp3-functie nagenoeg nooit
Overigens vind ik het leuke speeltjes hoor, en als het niks was werd het ook niet goed verkocht. Maar voor wat je krijgt vind ik het gewoon weg te duur, da's alles.
Wat overdrijf ik dan volgens jou? Want ik snap je niet, ik probeer het duidelijk te krijgen maar weet niet zo goed hoe preciesquote:
Ik doelde niet op jou.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat overdrijf ik dan volgens jou? Want ik snap je niet, ik probeer het duidelijk te krijgen maar weet niet zo goed hoe precies
Andersom geldt dat ook voor haar.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zij moet wel met jou om kunnen gaan. Als je rare gedrag (wat deel is van jijzelf) haar te veel belast, zal ze je alsnog laten vallen. Een mix van aanpassen en jezelf blijven, lastige mix voor mij
Op mij?quote:
Wtf waaromquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik heb mijn dagelijkse stengel selderij op. Blijft niet lekker.
Ikzelf.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je quote mij, dus wie anders
Staat in de OP, dus dan moet je.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik heb mijn dagelijkse stengel selderij op. Blijft niet lekker.
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel een raar gedrag kunnen bedenken wat voor mij reden zou zijn een relatie te verbreken. Ik heb heel wat gezien, ben wel wat gewend van mensen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom geldt dat ook voor haar.
Staat in de OP, vriend.quote:
Inderdaad. Misschien kan ik er beter van versieren.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Staat in de OP, dus dan moet je.
Waar zou zij nat van worden?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Nieuwslezer tegen weerchick: En Willemijn, moeten we al aan nattigheid gaan denken?![]()
Dus je quote mij en typt "Tip, overdrijf niet zo"???quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ikzelf.
Ik ben zo erg mezelf dat ik anderen de ruimte niet geef.
Kom op kerel, het gaat over de opmerking die je maakte. In het algemeen dus, ter aanvulling.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je quote mij en typt "Tip, overdrijf niet zo"???
Yeah right lol
Ik zei dat ik zijn opmerking niet snapte. En nog steeds niet trouwens met de uitleg dat hij het tegen zichzelf had?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op kerel, het gaat over de opmerking die je maakte. In het algemeen dus, ter aanvulling.
Televaagquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat in de OP, vriend.
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik er beter van versieren.
Ik kan wel wat bedenkenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel een raar gedrag kunnen bedenken wat voor mij reden zou zijn een relatie te verbreken. Ik heb heel wat gezien, ben wel wat gewend van mensen.
Ik doel hiermee niet op dingen zoals vreemdgaan en zo, dat is voor mij een simpele manier om met iemand te breken. Vreemdgaan is no-go
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja Tijn, je overdrijft echt enorm altijd.
Labeltje als excuus gebruiken voor wangedrag en niets hoeven doenquote:
Defineer wangedragquote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Labeltje als excuus gebruiken voor wangedrag en niets hoeven doen
Ja, zo van tip: doe dat niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je quote mij en typt "Tip, overdrijf niet zo"???
Yeah right lol
O zo. Okquote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, zo van tip: doe dat niet.
Ik doe dat, dat werkt niet.
Wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mijn mega bericht op P ( ja ik heb weer eens ingelogd had weer berichten)
Hey (mijn naam), gave naam btw. Mijn naam is 28 jr en ik kom uit . de rest bewaar is voor als je online ben en zin heb om te chatten
XxX
°°°°°°°°°°°
Nou ik kan niet WACHTEN zal weer een mega match zijn
quote:
Alles wat geen mass storage functie heeft kan voor mij de prullenbak inquote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is het dus, een Android zal gewoon goedkoper zijn dan een iPhone terwijl de opties hetzelfde zijn, je hebt internet, je kan bellen, het is een mp3 speler etc, dus de prijs die je meer betaald is een luxe.... Alleen het is net als met elk Apple product , dat de besturing, het totaalplaatje, zodanig goed uitgewerkt is dat het een feest is om hun product te gebruiken, en andere producten "minder" aanvoelen.
Sinds ik een MacBook heb (mijn eerste Mac), voelt het als een straf om een andere laptop te gebruiken, want het is allemaal net wat minder soepel met de besturing, en dat irriteert je dan omdat je wat beters gewend bent.
Maar ik moet maar eens ontopic gaan, heb er nu iets teveel woorden aan vuil gemaakt. De Galaxy S2 is gewoon een uitstekende telefoon Supersoep, veel plezier ermee, maar het blijft zonde als het prijsverschil weinig was dat je niet de iPhone hebt genomen, daar heb je op de lange termijn 100% zeker meer plezier van.
Tegen liegen kan ik niet. Das een beetje vergelijkbaar met vreemdgaan voor mij. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is en met iets rots komt dan dat iemand er omheen lult (grappig, wat jij nu ook doet tijn!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dude ben je echt zo dom? Liegen, maninupleren
Ik heb hier geen woorden voorquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan had je beter de iPhone kunnen nemen, de Galaxy S2 is een goed toestel maar alleen omdat hij normaalgesproken ¤250 goedkoper is dan de iPhone, de iPhone 4S is een beter toestel.
Ik heb er geen verstand van, dus ik doe niet mee. M'n geld staat wel op Benzin, want hij moet mijn keus verdedigen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zet 1 kruidnootje op supersoep, want die wint altijd
Ik heb er ook geen verstand van, echt totaal nietquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dus ik doe niet mee. M'n geld staat wel op Benzin, want hij moet mijn keus verdedigen.
Ik heb nog geen specs genoemd, kwa specs is de iPhone 4S op alle vlakken beter dan de Galaxy S2 (wat logisch is aangezien deze maanden later is uitgekomen).quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor![]()
![]()
![]()
EDIT: En alle argumenten waar je mee komt maken het alleen maar erger![]()
Met wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen liegen kan ik niet. Das een beetje vergelijkbaar met vreemdgaan voor mij. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is en met iets rots komt dan dat iemand er omheen lult (grappig, wat jij nu ook doet tijn!)
Voor de dag ermee tijn ;D
Ik begrijp dus serieus niet jouw laatste reactie (die met "dude, ben je echt zo dom")quote:
Rijke benzin, want hij zet stiekem z'n geld in op Keyos en gaat dan vrijwillig neer in de tweede ronde.quote:
Applequote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Normaal gesproken Benzin, maar mijn liefde voor Apple is sterker, helaas.
Welke specs zijn beter dan? Heb je weleens benchmarks gekeken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb nog geen specs genoemd, kwa specs is de iPhone 4S op alle vlakken beter dan de Galaxy S2 (wat logisch is aangezien deze maanden later is uitgekomen).
Goed gezien van je. Slimme truuk wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Rijke benzin, want hij zet stiekem z'n geld in op Keyos en gaat dan vrijwillig neer in de tweede ronde.
Moonwalkquote:
Is voor iedereen anders ja. Ik heb allebei gehad en ik vind persoonlijk android beter.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor![]()
![]()
![]()
EDIT: En alle argumenten waar je mee komt maken het alleen maar erger![]()
Dat je hier af en toe nogal dom overkomt door vragen te stellen als wat is wangedrag. En dan de reactie daarop.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begrijp dus serieus niet jouw laatste reactie (die met "dude, ben je echt zo dom")
Ik dacht dat je vijandig ging worden en zo
Het ding is, ik heb er nog geeneens zin in, want het is een discussie tussen een mobiel die in mei is uitgekomen en een mobiel die net een paar weken uit is, die op alle vlakken in de specificaties beter scoort, het is nog geen eens een discussie waard want de winnaar is al duidelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Rijke benzin, want hij zet stiekem z'n geld in op Keyos en gaat dan vrijwillig neer in de tweede ronde.
Ik bedoelde uiteraard wat bedoel jij als wangedrag. Ik ken best het woord wangedrag wel, maar wou weten welke context jij bedoeldequote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je hier af en toe nogal dom overkomt door vragen te stellen als wat is wangedrag. En dan de reactie daarop.
Vijandig nee hoor ik vind je gewoon een beetje irritant af en toe
Oeh, hier moet je hem niet mee laten wegkomen, benzin. De vuilak.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, ik heb er nog geeneens zin in, want het is een discussie tussen een mobiel die in mei is uitgekomen en een mobiel die net een paar weken uit is, die op alle vlakken in de specificaties beter scoort, het is nog geen eens een discussie waard want de winnaar is al duidelijk.
Daarom is het zo zielig dat de specs van die Samsung beter zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, ik heb er nog geeneens zin in, want het is een discussie tussen een mobiel die in mei is uitgekomen en een mobiel die net een paar weken uit is, die op alle vlakken in de specificaties beter scoort, het is nog geen eens een discussie waard want de winnaar is al duidelijk.
in de context van relaties lijkt mij dat toch vrij duidelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard wat bedoel jij als wangedrag. Ik ken best het woord wangedrag wel, maar wou weten welke context jij bedoelde
Ben eerlijk waar nog nooit een vrouw tegengekomen met jouw beschrijving, deze: Labeltje als excuus gebruiken voor wangedrag en niets hoeven doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in de context van relaties lijkt mij dat toch vrij duidelijk.Maar goed het is lastig daar heb ik zelf ook last van wat iemand nu precies bedoeld
De enige spec op papier die beter zou moeten zijn is de processor, die in de praktijk minder goed scoort dan de iPhone 4S. Ik ga eens op zoek naar een site die ik een hele tijd geleden had gevonden met benchmarks, de verschillen waren vrij duidelijk aanwezig, zeker op grafisch vlak is de 4S veruit heer en meester.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Daarom is het zo zielig dat de specs van die Samsung beter zijn
Kaneelstokjequote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gezien van je. Slimme truuk wel.
[..]
Moonwalk![]()
![]()
De 3310 was idd geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nokia 3310, bazentelefoon die niet kapot te krijgen was.
Ik moet mijn batterij elke dag ophalen soms wel twee keer. Maar dat komt denk ik doordat al die groepswhatsapps zoveel energie vreten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De 3310 was idd geweldig.
Ik heb inmiddels een iphone 4 .. is zo'n beetje standaard issue op mijn werk. Ding werkt wel okee, maar ik vind het jammer dat hij zo zwaar is en dat de batterij binnen 2 dagen dood is
Maar goed.. ik ontwikkel onder andere iOS apps, dus ik moet er wel een hebben
Dat vind ik nog steeds zo achterlijk, je hebt een dure telefoon en als hij kapot gaat krijg je altijd iets uit het jaar 0 als leentelefoonquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef Joysa het volgende:
Ik heb nu een leen nokia E5, en die kan niet eens opladen aan laptop
Hij is net uit zeg je, hoe kun je dan een hele tijd geleden al benchmarks gevonden hebben?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
De enige spec op papier die beter zou moeten zijn is de processor, die in de praktijk minder goed scoort dan de iPhone 4S. Ik ga eens op zoek naar een site die ik een hele tijd geleden had gevonden met benchmarks, de verschillen waren vrij duidelijk aanwezig, zeker op grafisch vlak is de 4S veruit heer en meester.
Hoe oud ben jij? En inderdaad dat van die batterij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een iphone 4 .. is zo'n beetje standaard issue op mijn werk. Ding werkt wel okee, maar ik vind het jammer dat hij zo zwaar is en dat de batterij binnen 2 dagen dood is
1,5 maand geleden vind ik best "een lange tijd " xDquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is net uit zeg je, hoe kun je dan een hele tijd geleden al benchmarks gevonden hebben?
Ik zit per dag meer dan 2,5 uur in de auto. Lang leve de houder met ingebouwde opladerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik moet mijn batterij elke dag ophalen soms wel twee keer. Maar dat komt denk ik doordat al die groepswhatsapps zoveel energie vreten.
Ik heb er net een paar gevonden, maar die benchmarks zijn in feite allemaal javascript-benchmarks. Als de standaard webbrowser op de iPhone beter geoptimaliseerd is aan de CPU, (wat Apple beter kan dan Google omdat je geen keuzevrijheid hebt als consument), dan verliest de S2 het uiteraardquote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
De enige spec op papier die beter zou moeten zijn is de processor, die in de praktijk minder goed scoort dan de iPhone 4S. Ik ga eens op zoek naar een site die ik een hele tijd geleden had gevonden met benchmarks, de verschillen waren vrij duidelijk aanwezig, zeker op grafisch vlak is de 4S veruit heer en meester.
Whatsapp vreet sowieso veel energie. Ik gebruik het daarom ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik moet mijn batterij elke dag ophalen soms wel twee keer. Maar dat komt denk ik doordat al die groepswhatsapps zoveel energie vreten.
Deze is beter dan de vorige, die kon alleen smsenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds zo achterlijk, je hebt een dure telefoon en als hij kapot gaat krijg je altijd iets uit het jaar 0 als leentelefoonhad ik ook altijd
Nog lekker gesport vandaag?quote:
Ik heb het niet zo op Apple, maar heb momenteel ook geen geld voor een smartphone. Dus eventjes wachten tot volgend jaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
30, hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En inderdaad dat van die batterij.
Batterij is jammer genoeg een zeeeeer groot issue voor alle smartphones op dit moment. Ik moet mijn telefoon gelijk aan de oplader hangen als ik thuiskom van een dag college, maar ik moet dan ook 3 uur reizen, en in die periode ben ik dus bijna 3 uur met internet bezig, dat drained dat ding helemaal leeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En inderdaad dat van die batterij.
Dan is de 4S dus ook al best een lange tijd uitquote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
1,5 maand geleden vind ik best "een lange tijd " xD
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef benzin het volgende:
Ik heb er net een paar gevonden, maar die benchmarks zijn in feite allemaal javascript-benchmarks. Als de standaard webbrowser op de iPhone beter geoptimaliseerd is aan de CPU, (wat Apple beter kan dan Google omdat je geen keuzevrijheid hebt als consument), dan verliest de S2 het uiteraard![]()
Grafische benchmarks zouden meer kunnen zeggen, maar daar vergelijk je twee compleet andere chips en wil ik wel meer details over de benchmarks zien.
Dat zegt allemaal echter meer over de benchmarks dan over de prestaties
quote:Um, this doesn't "prove prove it's faster than Galaxy S2" at all. It proves it can render JavaScript quicker ... which mainly comes down to the browser that is rendering it. Try a different browser on android and you would get completely different results.
Try using the Firefox browser on the Galaxy S2. Mine with Android 2.3.4 and Firefox 7.0.1 gives a SunSpider score of 1419 - more than twice as fast as the built in browser and faster than the iPad & iPhone.
Die bestaan echt welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben eerlijk waar nog nooit een vrouw tegengekomen met jouw beschrijving, deze: Labeltje als excuus gebruiken voor wangedrag en niets hoeven doen
Misschien is een ander voorbeeld wat meer in het midden?
Edit:Je klinkt zo als een wajonghater, vandaar
Ditquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een oude iphone, en ik hoef ook helemaal niet de nieuwste van de nieuwste.Ik gebruik het voor de basisdingen, whatsapp en soms wat internetten, zolang dat werkt ben ik tevreden hoor. Ik vind gewoon dat een iphone en apple in het algemeen lekker waarde vast is. Mijn iMac van 2 jaar oud vang ik makkelijk nog een behoorlijk bedrag voor, een normale pc zou nog niet de helft waard zijn na 2 jaar.
Het werkt, het doet wat het moet doen, nog nooit storingen of iets gehad, prima. Stomme specs.Ik geef geen neuk.
Ik heb hetzelfde, doe ook nog een jaar met mijn 3GS die ik al 2 jaar heb, daarna de 5quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit
Ik heb zelf al 2 jaar een iPhone 3GS, en ik snak op dit moment nog steeds niet naar een nieuwe mobiele telefoon, ik wacht gerust nog een jaar tot de iPhone 5 komt. Ik weet zeker als ik omtrent de periode dat ik mijn 3GS heb genomen, een HTC Desire of Galaxy 1 had gekozen, ik nu naar een nieuwe mobiel had gesnakt.
Mijn Macbook Pro werkt inderdaad ook zonder issues. Tot nu toe best happy mee (ik heb hem sinds maart).quote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind gewoon dat een iphone en apple in het algemeen lekker waarde vast is. Mijn iMac van 2 jaar oud vang ik makkelijk nog een behoorlijk bedrag voor, een normale pc zou nog niet de helft waard zijn na 2 jaar.
Het werkt, het doet wat het moet doen, nog nooit storingen of iets gehad, prima. Stomme specs.Ik geef geen neuk.
Nee en ook niet versierdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe is het hier dan? Mensen nog wat versierd in de afgelopen dagen?
Ik heb nog nooit vrouwen ontmoet die zo zijn. Komt misschien omdat ik (als ik nieuwe mensen leer kennen) HEEL snel de rotte appels eruit filter.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bestaan echt welhelaas
man altijd de schuld geven van alles.
Waar ik wel een hekel aan heb is mensen die wel kunnen maar niet willen en excuses verzinnen.
De boom staat nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit
Ik heb zelf al 2 jaar een iPhone 3GS, en ik snak op dit moment nog steeds niet naar een nieuwe mobiele telefoon, ik wacht gerust nog een jaar tot de iPhone 5 komt. Ik weet zeker als ik omtrent de periode dat ik mijn 3GS heb genomen, een HTC Desire of Galaxy 1 had gekozen, ik nu naar een nieuwe mobiel had gesnakt.
Jij bent nog grappiger geworden iigquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
De boom staat nog niet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Had je ook die witte waas in de hoeken van het beeldscherm van de iMac op het werk? Was een bekend probleem, was hier bij de iMac van mijn moeder ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn Macbook Pro werkt inderdaad ook zonder issues. Tot nu toe best happy mee (ik heb hem sinds maart).
De iMac op mijn werk had helaas wel een probleem met zijn scherm, maar dat is binnen de garantie gefixt.
Tot nu toe geen problemen tegen gekomen. Behalve dan dat het soms onhandig is om bepaalde dingen te doen.
Niemand versierd, maar er was gister wel een leuke dame aanwezig bij hardlooptraining. Vrijdag moet ik opnieuw haar naam vragen, flirten ging primaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
M'n ex twee kaarten voor BlØf gegeven, en ik mag meequote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Blijkbaar, ik ben jarig geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schande, vandaar dat het over telefoons gaat?
Ik doe niet mee, want ik heb nog een oude verrotte dumbphonequote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schande, vandaar dat het over telefoons gaat?
Niet versierd, maar ik begin wel langzamerhand een pattern te zien bij die meid waar ik een crush op heb dat ze ook wel into mij isquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Nóg grappiger? Ik word er bijna verlegen vanquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent nog grappiger geworden iig
Dit had ik ook. Zelfde met mijn iPad, heel onhandig om bepaalde dingen mee te doen. Ik zit 't meest op mijn 'normale' laptop.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn Macbook Pro werkt inderdaad ook zonder issues. Tot nu toe best happy mee (ik heb hem sinds maart).
De iMac op mijn werk had helaas wel een probleem met zijn scherm, maar dat is binnen de garantie gefixt.
Tot nu toe geen problemen tegen gekomen. Behalve dan dat het soms onhandig is om bepaalde dingen te doen.
Nee. Zondag wel prettige dienst gehad met vrouwelijke collega waarvan ik dacht dat ze me niet aardig vond.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe is het met die kerel?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ik niet, de rest van mijn vrienden wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
Een klasgenoot had alleen maar ellende met het apparaat anders. Geen idee welk type hij precies hadquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Macbook Pro loopt nooit vast nooit gezeik nooit virus
![]()
ken ook niemand waarbij het de afgelopen jaren ooit is vastgelopen oid
Gratis tip, vraag niet NOG een keer haar naam, dat komt slecht over. Vraag het desnoods stiekem aan iemand anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Cactus en Casie
Niemand versierd, maar er was gister wel een leuke dame aanwezig bij hardlooptraining. Vrijdag moet ik opnieuw haar naam vragen, flirten ging prima
Dat is echt dubbel erg. Naar BlØf gaan en je ex. Ook naar BlØf is erger. Dat is een martelingquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
M'n ex twee kaarten voor BlØf gegeven, en ik mag mee
Nee morgen weerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog lekker gesport vandaag?
Welke ex? Degene waar je al 100 jaar over doet om overheen te komen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
M'n ex twee kaarten voor BlØf gegeven, en ik mag mee
Ik heb hem nu 3 weken, en ik heb 1x een vastloper gehad, weet niet precies wat de oorzaak was, maar ik had geen zin om het uit te vogelen, hij deed even niets dus de reset knop gedrukt, lekker makkelijk. Ik was wel laatst even met een Windows laptop bezig (HP) , en damn... als je dan die mousepad gebruikt..... onbruikbaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Macbook Pro loopt nooit vast nooit gezeik nooit virus
![]()
Er ontstonden donkere vlekken op het scherm (wel in 1 hoek). De reden is onduidelijk, maar ze hebben iig het IPS panel vervangen en nu is alles weer okee.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had je ook die witte waas in de hoeken van het beeldscherm van de iMac op het werk? Was een bekend probleem, was hier bij de iMac van mijn moeder ook.
Blof.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt dubbel erg. Naar BlØf gaan en je ex. Ook naar BlØf is erger. Dat is een marteling
Maar dat doet de S2 ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Het werkt, het doet wat het moet doen, nog nooit storingen of iets gehad, prima.
Ik ken die mensen wel, en vooral hardwareproblemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
Macbook loopt nooit vast nooit gezeik nooit virus
![]()
Nee, alleen stukje gelopen en wat opgedrukt. Verder bezig met verslag. Volgende week weer.quote:
In mijn droom was je veel minder klapjosti-achtig!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, de rest van mijn vrienden wel.
Knap, wat doe je er mee dan? Ik doe er "zware"dingen mee en heb dat echt nooit. Heb hem nu een half jaar. De mensen die ik ken hebben al langer dan 2 jaar een mac en ook nooit problemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3 weken, en ik heb 1x een vastloper gehad, weet niet precies wat de oorzaak was, maar ik had geen zin om het uit te vogelen, hij deed even niets dus de reset knop gedrukt, lekker makkelijk. Ik was wel laatst even met een Windows laptop bezig (HP) , en damn... als je dan die mousepad gebruikt..... onbruikbaar.
Dus nu ga je veel verder?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
Niet versierd, maar ik begin wel langzamerhand een pattern te zien bij die meid waar ik een crush op heb dat ze ook wel into mij is, ik heb altijd een soort van bevestiging nodig voordat ik veel verder durf te gaan.
Het was ok, maar hij woont in dezelfde stad als mijn ex ( te confronterend) + heeft geen auto, dus ik heb het maar afgekapt. Ging 'm niet wordenquote:
Dus nu ga je dr versieren?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Zondag wel prettige dienst gehad met vrouwelijke collega waarvan ik dacht dat ze me niet aardig vond.
En iedere dag selderij eten helpt echt.
Goed voorbeeld doet volgen...zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
Ik niet, de rest van mijn vrienden wel.
Basically, yes. Heb hier al wel eens vaker over haar verteld, dus je zult wel dezelfde bedoelenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke ex? Degene waar je al 100 jaar over doet om overheen te komen?
Luister, ik vind háár leuk, ik vind BlØf leuk, dus met de combinatie van die twee kan ik prima levenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt dubbel erg. Naar BlØf gaan en je ex. Ook naar BlØf is erger. Dat is een marteling
Moet je ook wat minder koolhydraten eten ( aardappels/rijst/pasta) en wat meer eiwitten ( magere yoghurt, kipfilet, witte vis ) en meer groente en heel veel water en/of groene thee. Geen frisdranken en alcohol en pas op met vruchtensappen uit de winkel. Suiker krijg je dmv fruit ( max 2 per dag )quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen stukje gelopen en wat opgedrukt. Verder bezig met verslag. Volgende week weer.
Ik wil een klein beetje afvallen (ben al aardig afgevallen) en klein beetje gespierder worden, dus we gaan het wel rustig aan doen.
Ik versier niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen...zeggen ze wel eens
Tsja, ik ben zowel Microsoft .NET ontwikkelaar als Apple Developer en dat is niet altijd even makkelijk te combinerenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit had ik ook. Zelfde met mijn iPad, heel onhandig om bepaalde dingen mee te doen. Ik zit 't meest op mijn 'normale' laptop.
Ik denk dat ik je verwar met iemand uit het topic KVLVE. Gaan jullie als vrienden? Of wat is het plan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Basically, yes. Heb hier al wel eens vaker over haar verteld, dus je zult wel dezelfde bedoelen
Waarom BlØf leuk vinden?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Luister, ik vind háár leuk, ik vind BlØf leuk, dus met de combinatie van die twee kan ik prima leven
Het is duidelijk dat de mensen die hun geld op mij hebben gezet hebben gewonnen. Koop er wat lekkers van jongensquote:
Ok, dat is dus einde verhaal en tijd voor een nieuw projectquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ze is helemaal in de 7de hemel met haar vriend.
Wedstrijdje doen wie het het langst volhoudt van ons twee? Bij mij gaat het dan natuurlijk om een kerelquote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik versier niet meer.
Ik ben voorlopig vrouwmoe.
Ik herinvesteer in je afspraak van vrijdag.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de mensen die hun geld op mij hebben gezet hebben gewonnen. Koop er wat lekkers van jongens
Ik re-raise met 3quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik herinvesteer in je afspraak van vrijdag.
Nee nog nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
Het was ok, maar hij woont in dezelfde stad als mijn ex ( te confronterend) + heeft geen auto, dus ik heb het maar afgekapt. Ging 'm niet wordenHeb jij je dates al gehad?
Ik die niet versier is niet zo moeilijk, tot vorige week had ik het nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het het langst volhoudt van ons twee? Bij mij gaat het dan natuurlijk om een kerel
??? Prijs-kwaliteit is dat ding beter, dat is dan ook het enige, ben nog steeds op zoek naar die pagina die ik eerst voor mn snuffert had.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de mensen die hun geld op mij hebben gezet hebben gewonnen. Koop er wat lekkers van jongens
Jij had toch een date met Selene? Was dat wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben we al een nieuw kusjekroel-stelletje?
Weet ik, ik doe mijn best. Ik eet weinig aardappel, rijst en pasta, maar wel veel brood.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet je ook wat minder koolhydraten eten ( aardappels/rijst/pasta) en wat meer eiwitten ( magere yoghurt, kipfilet, witte vis ) en meer groente en heel veel water en/of groene thee. Geen frisdranken en alcohol en pas op met vruchtensappen uit de winkel. Suiker krijg je dmv fruit ( max 2 per dag )
Dan heb je dat laatste beetje er zo af
Jullie nog geen stelletje?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben we al een nieuw kusjekroel-stelletje?
Damn dude, dit is de derde keer dat ik even het topic check en jou enkel die smiley zie postenquote:
Smoorverliefd op elkaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij had toch een date met Selene? Was dat wat?
Ze hebben 1 date gehad man.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie nog geen stelletje?
tik van me.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn dude, dit is de derde keer dat ik even het topic check en jou enkel die smiley zie posten
Zo snel gaan nieuwe stelletjes niet komen, dan is haar vraag toch ook een beetje "optimistisch"?quote:
Bij loka en newbie was dat toch ook genoegquote:
Hij zag er leuker uit dan ik had verwacht. Was van te voren niet overtuigd van mijn smaak gezien de nodig alcohol die ik had gedronken die week daarvoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Nee nog nietdie zijn allemaal in december
![]()
Ik zou dat denk ik ook niet doorzetten, maar de grote vraag is of hij hot was
Ja, was zeker leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij had toch een date met Selene? Was dat wat?
Ik wist wel dat ze iemand zag, maar wist niet hoe het allemaal zat. Dus nu weet ik zeker dat ik hier inderdaad geen kans maak. Zonde, want ze is wel zeer mijn type.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, dat is dus einde verhaal en tijd voor een nieuw project
Hoeveel dates heb je in december?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee nog nietdie zijn allemaal in december
![]()
Ik zou dat denk ik ook niet doorzetten, maar de grote vraag is of hij hot was
Ze liggen te batsen, as we speak.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij loka en newbie was dat toch ook genoeg
Dat vind ik persoonlijk nogal vreemd en snel, maar ieder zijn ding he.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij loka en newbie was dat toch ook genoeg
Damnquote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze liggen te batsen, as we speak.
ik heb dat weleens vaker gelezen hoor, dat het na 1 date al raak was.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk nogal vreemd en snel, maar ieder zijn ding he.
mmm ik zou er voor tekenenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook altijd heel snel. Maar das iets wat jij nog nooit meegemaakt hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan straks weer komen zeiken dat ze hem mist en haar kut schraal is.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze liggen te batsen, as we speak.
Ik dacht, ik vraag het, want soms hou ik het niet bij hoe snel deze reeks gaat, kan gemakkelijk iets gemist hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo snel gaan nieuwe stelletjes niet komen, dan is haar vraag toch ook een beetje "optimistisch"?
KVLVE?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je verwar met iemand uit het topic KVLVE. Gaan jullie als vrienden? Of wat is het plan?
Als je elkaar al kent zou ik het opeens niet vreemd vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat weleens vaker gelezen hoor, dat het na 1 date al raak was.
Ik dacht dat ze bleef slapen. En newbie heeft morgen vrij.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan straks weer komen zeiken dat ze hem mist en haar kutschraal is.
Het zit ons niet mee.
Je hebt niet veel gemist. Alleen misschien dat er gister een voor mij leuke dame was bij hardlooptraining. Vrijdag weer *BIBBERZ*quote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het, want soms hou ik het niet bij hoe snel deze reeks gaat, kan gemakkelijk iets gemist hebben.
Kunst Van Loslaten Van Je Ex- topicquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
KVLVE?
Evengoed, de huidige status is inderdaad gewoon vriendschappelijk, maar de signalen zijn op z'n minst tegenstrijdig te noemen
En wat is volgens jou dan wel goed? 10 dates?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je elkaar al kent zou ik het opeens niet vreemd vinden.
Maar als je elkaar net twee keer hebt ontmoet, nee dat gaat me te snel.
heb het zelf ook nooit gehad en vind dat sommigen ook wel snel gaan, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je elkaar al kent zou ik het opeens niet vreemd vinden.
Maar als je elkaar net twee keer hebt ontmoet, nee dat gaat me te snel.
Daar heb ik nog nooit gepostquote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunst Van Loslaten Van Je Ex- topic
Er is geen vast aantal.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan wel goed? 10 dates?
Dat weet je niet heloef, ik dacht (toen ik net zo groen was als jij nu bent) net zoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen vast aantal.
Maar iemand die ik twee keer heb ontmoet kan ik me persoonlijk moeilijk snel mee in een relatie storten.
wie dan? soit?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe username van mrk.n al gelijk ontdekt heeft?
Ik denk 't. Please sharequote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe username van mrk.n al gelijk ontdekt heeft?
Is ook nogal vreemd vind ik maar als die mensen daar gelukkig van worden. Lang houdt dat vaak toch niet stand.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen vast aantal.
Maar iemand die ik twee keer heb ontmoet kan ik me persoonlijk moeilijk snel mee in een relatie storten.
Ach het is wat je zelf noemen wiltquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen vast aantal.
Ik kan alles doodrelativeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet je niet heloef, ik dacht (toen ik net zo groen was als jij nu bent) net zo
Wacht maar tot je het echt een keer meemaakt, je weet niet wat je overkomtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan alles doodrelativeren.
Vertrouw ik ben by far niet impulsief genoeg om dat te doen.
Ik post al 5 dagen ofzo niet. Sorry dat ik achterloopquote:
Ach je bent verliefd, dan doe je dat denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Is ook nogal vreemd vind ik maar als die mensen daar gelukkig van worden. Lang houdt dat vaak toch niet stand.
Ik post ook niet zo lang anders. Nee, mijn naam is daar te makkelijk te raden. Ik wil anoniem blijven nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik post al 5 dagen ofzo niet. Sorry dat ik achterloopMaar als toch iedereen het weet kun je toch weer gewoon onder mrk.n posten?
Zit eraan te komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De vierde. Op naar nummer vijf!
Voor wie wil je anoniem blijven dan? We kennen je allemaal alquote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Soit het volgende:
Ik post ook niet zo lang anders. Nee, mijn naam is daar te makkelijk te raden. Ik wil anoniem blijven nu.
Nou ben ik voor Microsoft-troep en met name die .NET-meuk ook een beetje allergischquote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef LostInSpace het volgende:
Tsja, ik ben zowel Microsoft .NET ontwikkelaar als Apple Developer en dat is niet altijd even makkelijk te combineren(thank God voor Virtual Box)
Javascript-benchmarks zijn hoe dan ook niet echt representatief.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Keyos het volgende:
??? Prijs-kwaliteit is dat ding beter, dat is dan ook het enige, ben nog steeds op zoek naar die pagina die ik eerst voor mn snuffert had.
Maar andere users op fok niet. Naam was duidelijk, verhalen te persoonlijk en er waren foto's. Nu niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor wie wil je anoniem blijven dan? We kennen je allemaal al
Blijkbaar heeft supersoep toch succes gehad hehehequote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor wie wil je anoniem blijven dan? We kennen je allemaal al
Wel schattig dat je toch niet zonder dit topic konquote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
Maar andere users op fok niet. Naam was duidelijk, verhalen te persoonlijk en er waren foto's. Nu niet meer.
Ik heb dag en nacht gelurkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel schattig dat je toch niet zonder dit topic kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |