Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik raarder ja. Eigenlijk.
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Wat is normaal?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zal toch eerst een potje moeten spelen voordat je het spelletje altijd met dezelfde persoon kunt doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Normaal is wat de standaardmens normaal vindquote:
En kun je het vaste spel met regelmaat spelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Mwah, mwah.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.
Dat spreekt voor zich. Maar dat doet verder niks af aan het feit dat ik het niet fijn zo vinden als ik zo iemand tref.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.
Numbers don't mean shit.
Goede vraag waar geen antwoord op is.quote:
Niet echt nieuw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
Was er maanden geleden ook al.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
nice. thanks. ik had even wat afleiding nodig van studie. eigenlijk ook weer niet, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117324
Veel plezier.
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldequote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Normaal is wat de standaardmens normaal vind
en dat vind ik maar zelden normaal...
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijdquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Nee, daarom vertel ik het je even.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb niet alle delen meegekregen, hè
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Ik ga dat niet meer halen. Maar ik zou het ook niet willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Denk niet op 20. Zou eerder zeggen tussen de 30 en de 40, lijkt me wel logisch voor zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.
Bedpartners.quote:
Gemiddelde in de jaren 50 was 1 a 2quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Bedpartnersquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Dan weet ik niet hoe ik aan mijn cijfers komquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
In hun leven? dat vind ik wel weinig.
Dat ligt er maar aan welke ervaringen je zelf hebt. Ik vind het totaal niet weinigquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
Aha.quote:
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statisticsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Geen ideequote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Bwhehheehhehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.
Men on a mission.
Het is niet voor iedereen een bewuste keuze ofzo hoorquote:
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Iedereen kan de 100 halen, makkelijk zelfs.
Ik zag aan je post, zonder je naam te zien dat jij het wasquote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statistics
En schaakel'n!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |