Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik raarder ja. Eigenlijk.
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even herhalen: ik ben blij dat ik niet de enige ben die het klaarblijkelijk niet de normaalste zaak van de wereld vind.
Wat is normaal?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zal toch eerst een potje moeten spelen voordat je het spelletje altijd met dezelfde persoon kunt doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Normaal is wat de standaardmens normaal vindquote:
En kun je het vaste spel met regelmaat spelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Spel is nog wel leuk, maar het vaste spel vind ik leuker.
Mwah, mwah.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de meerderheid van 90 procent zit.
Dat spreekt voor zich. Maar dat doet verder niks af aan het feit dat ik het niet fijn zo vinden als ik zo iemand tref.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het betekent geen fluit. Je kan aan 100 komen door jezelf te werpen op wanhopige advertenties van kortharige 50 plussers of door elke maand een andere hoer te neuken.
Numbers don't mean shit.
Goede vraag waar geen antwoord op is.quote:
Niet echt nieuw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
Was er maanden geleden ook al.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, ik mis duidelijk iets. Alweer een nieuwe vrouwelijke aanwezigheid in dit topic? Hoe kan dat toch?
nice. thanks. ik had even wat afleiding nodig van studie. eigenlijk ook weer niet, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117324
Veel plezier.
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldequote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Normaal is wat de standaardmens normaal vind
en dat vind ik maar zelden normaal...
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijdquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds ruim onder het gemiddeldedus ik heb niets te vrezen oh wacht juist wel
Nee, daarom vertel ik het je even.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb niet alle delen meegekregen, hè
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Ik ga dat niet meer halen. Maar ik zou het ook niet willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag ergens laatst cijfers staan...Vrouwen 11 en mannen 7 dacht ik...Weet niet op welke leeftijd
Denk niet op 20. Zou eerder zeggen tussen de 30 en de 40, lijkt me wel logisch voor zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder leeftijd zegt dat erg weinig.
Bedpartners.quote:
Gemiddelde in de jaren 50 was 1 a 2quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Bedpartnersquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat gemiddelde dan? Want ik heb echt geen idee.
Dan weet ik niet hoe ik aan mijn cijfers komquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
In hun leven? dat vind ik wel weinig.
Dat ligt er maar aan welke ervaringen je zelf hebt. Ik vind het totaal niet weinigquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
"Kerr berekende dat Britse mannen gemiddeld 9 sekspartners in hun leven hebben en Britse vrouwen 6,3. "
Aha.quote:
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statisticsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Geen ideequote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat. Maar hoe hoog het gemiddelde is.
Bwhehheehhehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel nullen en weinig toppers die het gemiddelde hoog moeten houden.
Men on a mission.
Het is niet voor iedereen een bewuste keuze ofzo hoorquote:
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Iedereen kan de 100 halen, makkelijk zelfs.
Ik zag aan je post, zonder je naam te zien dat jij het wasquote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Mijn wiskundedocent tijdens m'n studie mocht zichzelf doktor in de wiskunde noemen. Zijn eerste les zal ik nooit vergeten: There are lies, there are bad lies, and there is statistics
En schaakel'n!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een kwestie van op het gaspedaal drukken.
En precies hoe moet ik dat opvatten?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zag aan je post, zonder je naam te zien dat jij het was
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kun je het vaste spel met regelmaat spelen?
[..]
Mwah, mwah.Dat weet ik zo net nog niet.
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar dat doet verder niks af aan het feit dat ik het niet fijn zo vinden als ik zo iemand tref.
[..]
Goede vraag waar geen antwoord op is.
Toffe telefoon!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
M'n nieuwe telefoon is verstuurd. Samsung Galaxy S2, jwz.
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Iedereen kan de 100 halen, makkelijk zelfs.
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?quote:
Wat zei ik nou over het plaatsen van mijn persoonlijke foto's ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
De stijl van deze man dus.
Je kunt je mobiel tegen geld inleveren. Gaat het naar arme negertjes in derdewereldlanden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?
Bestaan er ook heterosexuele vrouwen, of mijden die dit topic?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.met mijn vriend. Echter val ik ook op meisjes, das net wat moeilijker.
Niet het geld over gehad voor een iPhone 4S?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
M'n nieuwe telefoon is verstuurd. Samsung Galaxy S2, jwz.
Ohai.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestaan er ook heterosexuele vrouwen, of mijden die dit topic?
Kun je tips geven van hoe jij versierd bent?
Ja, je kan hem verkopen, bijvoorbeeld via marktplaats. Of opsturen naar zo'n bedrijf waar je er meestal rond de 50 euro voor krijgt of je geeft hem bv aan stivoro(zo heet dat toch?). Die recyclen het.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n huidige kan het aantal SMSjes niet meer aan. Geen idee wat ik er mee moet doen eigenlijk, verkopen mensen hun oude toestel?
Elke week twee jaar lang een andere hoer naaien kan ook nog altijd als je niet zo cool bent als hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,
[ afbeelding ]
Goedenavond allen overigens![]()
Stivoro is die terroristische organisatie die tegen alles is wat roken betreft ^^.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, je kan hem verkopen, bijvoorbeeld via marktplaats. Of opsturen naar zo'n bedrijf waar je er meestal rond de 50 euro voor krijgt of je geeft hem bv aan stivoro(zo heet dat toch?). Die recyclen het.
Kon kiezen tussen deze en de iPhone. Kost me verder niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niet het geld over gehad voor een iPhone 4S?
hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Stivoro is die terroristische organisatie die tegen alles is wat roken betreft ^^.
Dan had ik persoonlijk de iPhone genomen, maar ik ben een apple meisje. Ken de Samsung verder niet, weet wel dat ik geen HTC zou willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kon kiezen tussen deze en de iPhone. Kost me verder niks.
Hahahaha, wat is er mis met biseksueel?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
supersoep!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan had je beter de iPhone kunnen nemen, de Galaxy S2 is een goed toestel maar alleen omdat hij normaalgesproken ¤250 goedkoper is dan de iPhone, de iPhone 4S is een beter toestel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Helemaal niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, wat is er mis met biseksueel?
Tips... Hij had humor, wat heel belangrijk is. En hij had enigszins macht, waar ik op val.trouwens een vreemde zin als je de situatie niet weet, maar we waren uit eten en daar werkte hij. Heel sexy. Ik kende hem al en hij noemde me mevrouw en ik hem meneer, maar met veel grapjes en later op de avond was het raak.
OMG.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
omg, ik kan vanavond niet slapen denk ik!
hier staat iemand, *klik erop*
[Datingsite-ervaringen topic] #158 Waar Minnemin aandacht scoort
!!!!!!!! ze klinkt perfect!!!
misschien is dit wel een meisje die heel schattig is en alleen een beetje zielig.
!!!!!
ik vergeef het je.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik jullie schatjes vergeten was.kk
Ja, dat klinkt wel goed voor jou ja. Ga je haar iets sturen? Wel vanuit je hart, nu niet expres doen alsof je zelf wel succesvol bent en al die leuke dingen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
misschien is dit wel een meisje die heel schattig is en alleen een beetje zielig.
!!!!!
Dat je een aparte schrijfstijl hebt ofzo, ik weet het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies hoe moet ik dat opvatten?
Wel een opluchting dat er ook eerlijke vrouwen zijn, niet alleen maar vrouwen met hun eisenlijstjesquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
supersoep!
!!!!!
Nee hoor die houden ze gewoon geheim dat snap je toch welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een opluchting dat er ook eerlijke vrouwen zijn, niet alleen maar vrouwen met hun eisenlijstjes
nee dit vereist nu omgang met silenus om haar te kunnen vinden, of weet jij iets?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel goed voor jou ja. Ga je haar iets sturen? Wel vanuit je hart, nu niet expres doen alsof je zelf wel succesvol bent en al die leuke dingen.
Dan kan ik weer rustig slapen.quote:
Heeft de Iphone nog altijd geen verwisselbare batterij? Zo ja, dan is het dus géén beter toestel. Hmmwant, m'neer Bartholomeus? Nou, ik heb nog geen enkele telefoon versleten zónder een keer een andere batterij aan te moeten schaffenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan had je beter de iPhone kunnen nemen, de Galaxy S2 is een goed toestel maar alleen omdat hij normaalgesproken ¤250 goedkoper is dan de iPhone, de iPhone 4S is een beter toestel.
Whatever floats your boatquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat je een aparte schrijfstijl hebt ofzo, ik weet het niet
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor die houden ze gewoon geheim dat snap je toch wel
Mannen niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.
Gewoon een emotioneel wrak zijn dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gewoon niet binden aan iemand en er een sport van maken,
[ afbeelding ]
Goedenavond allen overigens![]()
Vreemd genoeg zijn dat vaak ook de types die klagen dat ze nog altijd alleen zijn of nooit leuke kerels tegen komenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel bepaalde eisen, maar de lijsten van sommige vrouwen doen voor mij wat "out of this world" aan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vereist nu omgang met silenus om haar te kunnen vinden, of weet jij iets?
ik kan haar nooit vinden op mezelf.
ik ben blij dat je snapt dat ik perfect voor haar klink, en andersom ook.
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heeft de Iphone nog altijd geen verwisselbare batterij? Zo ja, dan is het dus géén beter toestel. Hmmwant, m'neer Bartholomeus? Nou, ik heb nog geen enkele telefoon versleten zónder een keer een andere batterij aan te moeten schaffen
[..]
Whatever floats your boat
Het lijkt soms wel alsof er gewoon niet genoeg mannen überhaubt zijn om al die "vacatures" op te kunnen vullen of zo...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn dat vaak ook de types die klagen dat ze nog altijd alleen zijn of nooit leuke kerels tegen komen
Eentje maarquote:
Amen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
ik vind lijstjes vrij nutteloos.
je wordt verliefd of niet.
er is niet meer dan dat...
appel fanboy gedetecteerdquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterij, EU eiste het van Apple. Maar de iPhone 4S is op vrijwel alle vlakken al dan niet alle vlakken beter dan de Galaxy S2, het ligt alleen aan de persoon of die vaak het extra hoge bedrag wil betalen, want "praktisch" kun je met beide telefoons precies hetzelfde, dus de extra is een luxe.
Overigens is Apple heer en meester met hun mobieltjes om weinig stroom te verbruiken wanneer je alleen de iPod gebruikt, dit in tegenstelling tot Android.
Dan is jouw eisenlijst toch juist niet "out of this world"???quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje maareen hele simpele ook nog.
Ze moet mij accepteren zoals ik ben.
Wat mooi...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Samsung Galaxy is de betere versie van de overgehypede Iphone.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
De iPhone heeft sinds de iPhone 4 een verwijderbare batterij, EU eiste het van Apple. Maar de iPhone 4S is op vrijwel alle vlakken al dan niet alle vlakken beter dan de Galaxy S2, het ligt alleen aan de persoon of die vaak het extra hoge bedrag wil betalen, want "praktisch" kun je met beide telefoons precies hetzelfde, dus de extra is een luxe.
Overigens is Apple heer en meester met hun mobieltjes om weinig stroom te verbruiken wanneer je alleen de iPod gebruikt, dit in tegenstelling tot Android.
Inderdaad, het is bij mij zo uiteenlopend geweest dat ik niet eens begin aan lijstjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben je nog steeds niet bereidt om je wat aan te passen? Om te voorkomen dat je sandalen draagt met witte sokken, enzovoort. Ik vind 'accepteer me zoals ik ben' altijd zo'n eng zinnetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje maareen hele simpele ook nog.
Ze moet mij accepteren zoals ik ben.
Mijn conclusie over de liefde na 17 jaar.Iedereen is maar op zoek naar allerlei grijs. Dat is er wel, maar maakt je niet gelukkig. Je bent verliefd of niet. Maar verschillende mensen verstaan verschillende dingen onder verliefdheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |