Waar haal je al die shit vandaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen![]()
Ik kan als ik wil al een draak oproepen, die me 5 minuten komt helpen met werkelijk á-lles vermoorden![]()
Oh en een Nord Hero uit Sovngard, die even naar de mortal world komt om samen met mij wat hoofden te laten rollen
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te ladenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar haal je al die shit vandaan?
Oh, de Main Quest, daar heb ik nog geen drol aan gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te laden) dat ik zo'n dikke storm oproep, keiharde regen, en iedereen in de buurt wordt dan keihard gekilled door bliksem
Ook mensen die bij jou horen en citizens enzo
Wat een baasquote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Geweldig dat er nog van dat soort mensen zijn
Wat een beestquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijnaam: Blowjob
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
Doe er maar 100 op Iran.quote:Nieuwe bom inzetbaar tegen Iran?
De groeiende speculaties in de VS over een nakende luchtaanval tegen Iran worden nog gevoed door een nieuwe superbom. De MOP's (Massive Ordnance Penetrator) of 'bunker-busters' zijn enorme bommen van 13,6 ton die ondergrondse bunkers en tunnels kunnen uitschakelen (zie video onder dit artikel).
Het gaat om bommen van 13,6 ton (zo'n 13.600 kilogram dus) die alleen kunnen vervoerd worden door B-2 (Stealth) en B-52 bommenwerpers. De luchtmacht van het Pentagon heeft al een groot aantal van dit soort 'bunker-busters' van Boeing gekocht. Die MOP's zijn volgens Fox de grootste bommen in hun soort en kunnen vanaf nu ingezet worden bij luchtaanvallen.
Massavernietigingswapens
Volgens de website van Boeing beschikt een MOP over een gps-navigatiesysteem en meer dan 2,3 ton aan explosieven. Het tuig zou meer dan tien keer krachtiger zijn dan zijn voorganger BLU-190. "Het geeft ons een veel grotere slagkracht om vijandelijke en goed beveiligd ondergronds opgeslagen WMD's (massavernietigingswapens) te bereiken en uit te schakelen", zegt woordvoerder John Kirby van het ministerie van Defensie.
Niet tegen één land
Hij ontkende dat die bommen bestemd zijn voor gebruik tegen Iran, het enige land ter wereld dat een kernwapenprogramma ondergronds zou uitwerken, aldus Fox. "Het systeem is niet tegen één land bedoeld. Het gaat er om een slagkracht te krijgen die we nodig hebben", zei Kirby, die daarmee zichtbaar en hoorbaar op ongeloof stootte bij verslaggevers.
Tot 20 meter diep
De superbom kan tot twintig meter diep doordringen in gewapend beton en breekt ook vlot door harde rotspartijen. De MOP is meer dan zes meter lang en heeft een diameter van zo'n driekwart meter. (belga/kh)
butter wint alles!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:40 schreef Fsmxi het volgende:
Dit
http://umop.com/rps101/rps101chart.html
gvd het einde niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
Twente, wat een draken wedstrijd. Maar toch winst.
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?quote:
Nee, is niet van mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bij mij nog niet veranderd, hopelijk blijft dat ook zo.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Gebruik je Chrome Tauch?
Maar wel gruwelijk onoverzichtelijk en minder functioneel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
Dat nieuwe is er toch al sinds dit weekend ofzo? vind opzich niet heel lelijk.
Jij haat op echt alles hèquote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ze weten het gewoon steeds meer te verneuken.
Heeft toch niks met hacken te makenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Nee.quote:
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.quote:Waar blijven die geweldige ideeën van jou? Op je zolder kamer?
Zuurpruim
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.
Goh, derpy herpy derpa herp.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwacht
Like whatever kneusjequote:
Wel water drinken hequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
Zucht.. Scroll naar boven..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerst stond er iets over YT en BF
Faal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
[/qoute]
Wel water drinken he
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7quote:
No shit Sherlockquote:
Idd wat een faal zegquote:
Of gewoon de dag beginnen waar je mee gestopt bentquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7
Geen goede kwaliteit btw maar jullie krijgen wel beetje het idee.
Erg late reactie. Faal, man o manquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7
Geen goede kwaliteit btw maar jullie krijgen wel beetje het idee.
Cola, ijsthee en een paar gebakken eierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ben je nou een doorgewinterd zuipert of niet. Je zou moeten weten dat je het daarmee alleen maar uitstelt. Het enige dat helpt is water, en vet. Dus melk drinken. Moederneukend veel melk drinken.
Happen 101.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg late reactie. Faal, man o man
Reactie geven 202.quote:
ik lig er nog steeds in kan alleen niet slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hey meisje, wat doe jij zo laat uit bed??
Tja lastig, ik kan je niet helpen, want mijn pogingen tot slapen zijn ook gefaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik lig er nog steeds in kan alleen niet slapen.
99 luftballon? Anthon aus tirol? Edelweiss? Vragen vragen vragenquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu heb ik dat stomme Duitse nummer weer in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
99 luftballon? Anthon aus tirol? Edelweiss? Vragen vragen vragen
Doe maar niet want je krijgt er hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken hem niet, en kan hem nu ook niet luisteren
"Als je onder schot werd gehouden"quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:35 schreef Pixell het volgende:
Friends with benefits![]()
Mila Kunis,
Die zou ik wel een keertje doen, als ik onder schot werd gehouden ofzo..
![]()
Nick en Stoma, sitting in a tree, b-i-t-c-h-i-n-g![]()
Weltrusten
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 24 bier, 2 flessen tequila en een schnapps of 12 is deze man slechts licht aangeschoten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zeggen door gewinterde zuipers te zijn en dan klagen dat ze een kater hebben of een middel tegen katers. Echte bazen doen hier gewoon niet aan die staan op en gaan gewoon verder met de gewoonlijke gang van zaken
Told you soquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren 2 uurtjes in MW3 kanonnenvoer geweest![]()
Zag ook dat jullie allemaal BF3 spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |