Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?quote:
Nee, is niet van mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bij mij nog niet veranderd, hopelijk blijft dat ook zo.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Gebruik je Chrome Tauch?
Maar wel gruwelijk onoverzichtelijk en minder functioneel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
Dat nieuwe is er toch al sinds dit weekend ofzo? vind opzich niet heel lelijk.
Jij haat op echt alles hèquote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ze weten het gewoon steeds meer te verneuken.
Heeft toch niks met hacken te makenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Nee.quote:
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.quote:Waar blijven die geweldige ideeën van jou? Op je zolder kamer?
Zuurpruim
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.
Goh, derpy herpy derpa herp.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwacht
Like whatever kneusjequote:
Wel water drinken hequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
Zucht.. Scroll naar boven..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerst stond er iets over YT en BF
Faal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
[/qoute]
Wel water drinken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |