Waar haal je al die shit vandaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen![]()
Ik kan als ik wil al een draak oproepen, die me 5 minuten komt helpen met werkelijk á-lles vermoorden![]()
Oh en een Nord Hero uit Sovngard, die even naar de mortal world komt om samen met mij wat hoofden te laten rollen
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te ladenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar haal je al die shit vandaan?
Oh, de Main Quest, daar heb ik nog geen drol aan gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te laden) dat ik zo'n dikke storm oproep, keiharde regen, en iedereen in de buurt wordt dan keihard gekilled door bliksem
Ook mensen die bij jou horen en citizens enzo
Wat een baasquote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Geweldig dat er nog van dat soort mensen zijn
Wat een beestquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijnaam: Blowjob
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
Doe er maar 100 op Iran.quote:Nieuwe bom inzetbaar tegen Iran?
De groeiende speculaties in de VS over een nakende luchtaanval tegen Iran worden nog gevoed door een nieuwe superbom. De MOP's (Massive Ordnance Penetrator) of 'bunker-busters' zijn enorme bommen van 13,6 ton die ondergrondse bunkers en tunnels kunnen uitschakelen (zie video onder dit artikel).
Het gaat om bommen van 13,6 ton (zo'n 13.600 kilogram dus) die alleen kunnen vervoerd worden door B-2 (Stealth) en B-52 bommenwerpers. De luchtmacht van het Pentagon heeft al een groot aantal van dit soort 'bunker-busters' van Boeing gekocht. Die MOP's zijn volgens Fox de grootste bommen in hun soort en kunnen vanaf nu ingezet worden bij luchtaanvallen.
Massavernietigingswapens
Volgens de website van Boeing beschikt een MOP over een gps-navigatiesysteem en meer dan 2,3 ton aan explosieven. Het tuig zou meer dan tien keer krachtiger zijn dan zijn voorganger BLU-190. "Het geeft ons een veel grotere slagkracht om vijandelijke en goed beveiligd ondergronds opgeslagen WMD's (massavernietigingswapens) te bereiken en uit te schakelen", zegt woordvoerder John Kirby van het ministerie van Defensie.
Niet tegen één land
Hij ontkende dat die bommen bestemd zijn voor gebruik tegen Iran, het enige land ter wereld dat een kernwapenprogramma ondergronds zou uitwerken, aldus Fox. "Het systeem is niet tegen één land bedoeld. Het gaat er om een slagkracht te krijgen die we nodig hebben", zei Kirby, die daarmee zichtbaar en hoorbaar op ongeloof stootte bij verslaggevers.
Tot 20 meter diep
De superbom kan tot twintig meter diep doordringen in gewapend beton en breekt ook vlot door harde rotspartijen. De MOP is meer dan zes meter lang en heeft een diameter van zo'n driekwart meter. (belga/kh)
butter wint alles!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:40 schreef Fsmxi het volgende:
Dit
http://umop.com/rps101/rps101chart.html
gvd het einde niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
Twente, wat een draken wedstrijd. Maar toch winst.
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?quote:
Nee, is niet van mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bij mij nog niet veranderd, hopelijk blijft dat ook zo.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Gebruik je Chrome Tauch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |