abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108079277
1. Waarvandaan: Guadalajara / Puerto Vallarta / Mexico City/Cancun
2. Wanneer: Begin Juli t/m eind augustus
3. Waarnaartoe: Amsterdam/ Brussel/ Frankfurt/Parijs/Barcelona/Madrid/Londen
4. Hoe:Vliegtuig
5. Op welke manier: De goedkoopste manier
6. Welke prijzen: Tussen de 500¤ en 1000¤

De luchthaven van vertrek en aankomst maken dus niet uit, het gaat er om wat het goedkoopste is.

Maakt niet uit of het via de VS is. Vaak is American Airlines de goedkoopste maar wil graag weten of jullie het misschien goedkoper kunnen vinden.

Thanks!
Abracadabra, tapate guarra!
pi_108153230
1. Waarvandaan: Amsterdam/Brussel/Londen
2. Wanneer: Begin Juli t/m eind Juli
3. Waarnaartoe: Bonaire
4. Hoe:Vliegtuig Venezuela/Curaçao en stukje boot of direct vliegen, maakt niet zoveel uit
5. Op welke manier: De goedkoopste manier/of ietsjes meer en meer zien
6. Welke prijzen: Tussen de 400¤ en 700¤
pi_108218681
Wij willen deze zomer naar Corsica. Onderzoek wees al uit dat we dan het beste via Pisa kunnen gaan en vanaf daar met de boot. Toch ook hier de vraag: Hoe komen wij met z'n tweeën op een goedkope manier in Corsica? Ideeën?
pi_108277606
1. waarvandaan: Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen: 2e,3e of 4e week in Juni. Bij voorkeur vertrek op een vrijdag of zaterdag.
3. waarnaartoe je wilt reizen: New York, JFK of Newark.
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: Het liefst natuurlijk direct maar 1 overstap vind ik niet zo'n ramp. Maar dan niet eerst naar Madrid ofzo. Maar londen/Frankfurt of iets dichtbij vind ik geen probleem. Nog een ander punt wat ik graag wil is een beetje in de middag in NY aankomen. Op zijn laatst 17:00 uur.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: KLM 721 euro direct. Maar ik zoek het eigenlijk voor iets goedkoper. Nu kom ik alleen maar goedkopere vluchten tegen met onmogelijke tijden, of rare overstapplaatsen. Warschau enz.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:52:18 #155
64792 Mryc
play me one more song
pi_108278252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef Stansfield het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen: 2e,3e of 4e week in Juni. Bij voorkeur vertrek op een vrijdag of zaterdag.
3. waarnaartoe je wilt reizen: New York, JFK of Newark.
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: Het liefst natuurlijk direct maar 1 overstap vind ik niet zo'n ramp. Maar dan niet eerst naar Madrid ofzo. Maar londen/Frankfurt of iets dichtbij vind ik geen probleem. Nog een ander punt wat ik graag wil is een beetje in de middag in NY aankomen. Op zijn laatst 17:00 uur.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: KLM 721 euro direct. Maar ik zoek het eigenlijk voor iets goedkoper. Nu kom ik alleen maar goedkopere vluchten tegen met onmogelijke tijden, of rare overstapplaatsen. Warschau enz.
Vanaf Brussel geen optie? Kan al onder ¤ 500, zie www.connections.be
pi_108279650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Mryc het volgende:

[..]

Vanaf Brussel geen optie? Kan al onder ¤ 500, zie www.connections.be
Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar is dat een beetje te doen met de trein vanuit Utrecht? Hoeveel uur is dat?
pi_108279743
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar is dat een beetje te doen met de trein vanuit Utrecht? Hoeveel uur is dat?
Volgens NS.nl (wat op zich een goede bron is om treinreizen te checken), ben je 2 uur en 19 minuten onderweg.
pi_108279911
Toch wel een lastig verhaal dus als je rond 10 uur smorgens vertrekt en wat uur van tevoren aanwezig moet zijn.
pi_108280202
Dan ga je de avond voor vertrek al die kant op en slaap je in een goedkoop hotelletje of hostel. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108280245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan ga je de avond voor vertrek al die kant op en slaap je in een goedkoop hotelletje of hostel. :)
Dan wordt het verschil wel weer heel weinig en vind ik het die moeite weer niet waard.
pi_108280670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dan wordt het verschil wel weer heel weinig en vind ik het die moeite weer niet waard.
Hostel heb je al in Brussel voor 25 euro. :) Valt wel mee toch?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:49:07 #162
64792 Mryc
play me one more song
pi_108281126
Of KLM.be ipv KLM.nl wil ook nog wel eens helpen. Moet je wel eerst naar Antwerpen om een treinticket op te halen
pi_108281989
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef Stofje het volgende:
Wij willen deze zomer naar Corsica. Onderzoek wees al uit dat we dan het beste via Pisa kunnen gaan en vanaf daar met de boot. Toch ook hier de vraag: Hoe komen wij met z'n tweeën op een goedkope manier in Corsica? Ideeën?
Je kunt vliegen van Amsterdam naar Pisa/Nice en vandaar uit de boot nemen (transavia.com) of een iets duurdere optie, rechtstreeks Amsterdam - Ajaccio. Anders Eindhoven - Marseille/Pisa (Ryanair) en van daaruit de boot. Afhankelijk van waar je woont kan ook Keulen - Ajaccio met Germanwings een optie zijn.

Of de 1350km naar de havens van Livorno/Nice (is ongeveer even ver vanuit Utrecht) met de auto, en dan de boot pakken :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_108283650
Ik wil redelijk "last minute" weg. Van 16 maart t/m 20 maart naar Rome vanaf een vliegveld in Nederland of Belgie (zoek een reis inclusief hotel). Wat is de beste tactiek om nog iets betaalbaars te vinden?
pi_108284372
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wil redelijk "last minute" weg. Van 16 maart t/m 20 maart naar Rome vanaf een vliegveld in Nederland of Belgie (zoek een reis inclusief hotel). Wat is de beste tactiek om nog iets betaalbaars te vinden?
Voor Charleroi - Rome bij Ryanair betaal je momenteel ¤70 voor een retourtje (vanaf Eindhoven ¤107). Redelijke prijzen :)
pi_108289882
1. Waarvandaan: Amsterdam/Brussel/Duitsland (maakt niet veel uit, moet wel te doen zijn)
2. Wanneer: Juli of Augustus
3. Waar naar toe: Guadalajara, Mexico
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Maakt niet uit, zo goedkoop mogelijk
6. Prijzen: Zelf kom ik niet onder de 950 uit (vanaf Brussel), zou natuurlijk graag enkele honderden euro's er onder zitten (als dat lukt).
pi_108311069
Dag lieve collega Fokkers!

In de periode 1 juli tot 31 juli
+/- 2 weken
Montpellier (of omringende luchthaven, straal van 75 km: beziers/nimes/Carcasonnes)

Ryanair was in het najaar van 2009 met een retourtje beziers voor 20 euro, goedkoop!
Het is het hoogseizoen vs laagseizoen, maar nu kom ik niet onder de 300 euro??
Dat kan beter denk ik, maar hoe?

hoe maakt trouwens niet uit, maar ik denk niet dat het met de bus/trein veel goedkoper is.
Iemand een idee?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_108311252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef paaskannekoekje het volgende:

+/- 2 weken
Montpellier (of omringende luchthaven, straal van 75 km: beziers/nimes/Carcasonnes)

Ryanair was in het najaar van 2009 met een retourtje beziers voor 20 euro, goedkoop!

hoe maakt trouwens niet uit, maar ik denk niet dat het met de bus/trein veel goedkoper is.
Iemand een idee?
De tijd van goedkope tickets bij Ryanair is wel een beetje voorbij, zeker op kleinere regionale luchthavens (in de zomer). Beste tip is dus NU te zoeken naar goedkope treintickets.
pi_108311458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef paaskannekoekje het volgende:

+/- 2 weken

Iemand een idee?
Rotterdam - Montpellier kan in juli vanaf ¤155 retour met transavia.com
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:54:58 #170
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_108311618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe flexibel ben je?

Vanaf Eindhoven kan het met Ryanair voor 66 euro, als je een dagje later terugkomt (16-21 maart).
Ga je van 17 t/m 21 maart is het zelfs maar 49 euro.

Moet het persé 16-20 zijn, dat is Charleroi inderdaad een goedkopere optie.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:58:11 #171
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_108311737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef MCH het volgende:

[..]

De tijd van goedkope tickets bij Ryanair is wel een beetje voorbij, zeker op kleinere regionale luchthavens (in de zomer). Beste tip is dus NU te zoeken naar goedkope treintickets.
De aanbiedingen lopen nog maar tot april. Ik denk dat je veel bestemmingen nog wel voor 20 euro enkele reis kunt krijgen, het aanbod is alleen zeer beperkt. Bovendien veranderen de prijzen van Ryanair nu echt meerdere keren per dag, zowel omhoog als omlaag. Er is geen pijl meer op te trekken.
pi_108314218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Met eurolines kom ik op 288 euro, met tgv/ns hispeed, kom ik op 364 euro. Damn!
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:41:25 #173
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_108318274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

Met eurolines kom ik op 288 euro, met tgv/ns hispeed, kom ik op 364 euro. Damn!
Ik reis bijna ieder jaar met de TGV voor ongeveer een tientje vanuit Hendaye naar Parijs, maar voor die prijzen kan je pas drie maanden vantevoren boeken. Gewoon nog even wachten.

(heel andere reis dus, maar ik neem aan dat iets soortgelijks geldt voor alle TGV's)

[ Bericht 6% gewijzigd door Lemans24 op 24-02-2012 02:01:32 ]
pi_108333411
AAAaaaaaaah overmorgen zit ik sowieso in Argentinië. Dit wilde ik even mededelen. O+ :W
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:09:53 #175
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_108333726
Ik heb even gezocht op ww.tgv-europe.com naar de TGV Parijs-Montpellier binnen de periode die al wel boekbaar is (t/m eind mei) en een retourtje is 50 euro.
Met een retourtje NL-Parijs erbij, kom je nu voor mei in totaal op 120 euro uit, retour. Heel redelijk dus.

Over twee maanden zullen dergelijke prijzen waarschijnlijk ook voor juli boekbaar zijn. Het NU boeken, is voor demeeste treintickets helemaal niet mogelijk!

quote:
Voor uw reizen met TGV, Intercités, Thalys (reizen tussen Frankrijk, België, Duitsland en Nederland), TGV Frankrijk-Italië, TGV en ICE (reizen tussen Frankrijk en Duitsland) en Elipsos (reizen tussen Spanje en Frankrijk en tussen Spanje, Italië en Zwitserland):

De aankoop van treintickets is vanaf 3 maanden van tevoren mogelijk, met uitzondering van de volgende periodes:

Reizen van half december tot half januari: aankoop is vanaf half oktober mogelijk
Reizen van begin februari tot begin maart: aankoop is vanaf begin november mogelijk
Voor uw reizen met Eurostar (reizen tussen Frankrijk, België en Engeland):

De aankoop van treintickets is vanaf 4 maanden van tevoren mogelijk.
Voor uw reizen met iDTGV :

De aankoop van treintickets is vanaf 6 maanden van tevoren mogelijk.

Reserveer zo snel mogelijk om van onze laagste prijzen te profiteren en veel geld te besparen!
Laat nou net een deel van de TGV's naar Montpellier van het type iDTGV zijn. Die kun je dus officieel al boeken voor juli (maar in de praktijk werkt het blijkbaar niet).

Daarom: boek over twee maanden een treinticket of kijk over drie maanden bij Ryanair (of koop dat Transavia ticket...)

[ Bericht 31% gewijzigd door Lemans24 op 24-02-2012 02:15:23 ]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 07:06:46 #176
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_108334398
Hoi beste fokkers,

Ik heb al talloze websites gecheckt voor een goed geprijsde retour ticket van Bangkok naar Seoul, rond eind april voor 1 a 2 weken. Goedkoopste dat ik vond was 340 euro inclusief taxes via airasia. Ik dacht dat het toch wel goedkoper mogelijk was gezien eerdere ervaringen maar in mijn geval is dat nog niet gelukt.

Websites gecheckt: skyscanner, cheaptickets, edreams, tix en dus airasia. Tips zijn altijd welkom en bij voorbaat bedankt!
pi_108348774
Ik heb hulp nodig bij het zoeken naar de goedkoopste vlucht. We willen met een groep van 4 a 5 personen naar LA in juni. Vanaf Amsterdam is het gemakkelijkst, maar Brussel of Düsseldorf is ook te doen. Dat zou van 2 juni tot 8 juni zijn. De heenweg staat vast als datum, maar de terugweg kan nog gerekt worden met een dag, 9 juni dus.

Ik kom op zo'n 600/700 euro via de reguliere sites (cheaptickets, wtc, etc).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108351336
Treinkaartje kopen in Engeland, gaat dat hetzelfde als hier of is er n vreemd soort systeem waar ik geen weet van heb?
pi_108363609
Basic info:
1. waarvandaan je wilt reizen: AMSTERDAM, BRUSSEL, EVT DUITSLAND
2. wanneer je wilt reizen, In de week van 18 december tot 3 januari (flexibel)
3. waarnaartoe je wilt reizen, Costa Rica (San Jose)
4. hoe je wilt reizen,vliegtuig ...

Het is nog een redelijk ver weg, maar ik ga hoe dan ook die periode naar die bestemming, en hoe eerder het vaststaat, hoe beter. Paar vraagjes - ik heb er zelf al naar gekeken en het meest optimale zou Amsterdam - Madrid - San Jose zijn met Iberia voor een euro of 1100 (om en nabij), Brussel is er eentje zelfs goedkoper, maar het is allemaal een beetje hetzelfde.

Nu zit ik met drie concrete vragen: werelddeals - zijn die er ook wel eens voor Costa Rica geweest bij de KLM? Dat kan ik zo 1,2,3 niet achterhalen via google.

In hoeverre hebben mensen hier ervaring met het tickets vanuit bijv de VS naar Midden-Amerika (lees Costa Rica). Zou het verstandig/kostenbesparend zijn om bijv een retourtje amsterdam - atlanta of miami te kopen, en vandaar een goedkoop ticket naar san jose te boeken, wat samen (veel) goedkoper is dan een directe retour kopen.

Derde is - wat is de meest optimale periode om te boeken? zo snel mogelijk? exact 6 maanden van te voren?

Ik dank u :s)
pi_108364457
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Basic info:
1. waarvandaan je wilt reizen: AMSTERDAM, BRUSSEL, EVT DUITSLAND
2. wanneer je wilt reizen, In de week van 18 december tot 3 januari (flexibel)
3. waarnaartoe je wilt reizen, Costa Rica (San Jose)
4. hoe je wilt reizen,vliegtuig ...

Het is nog een redelijk ver weg, maar ik ga hoe dan ook die periode naar die bestemming, en hoe eerder het vaststaat, hoe beter. Paar vraagjes - ik heb er zelf al naar gekeken en het meest optimale zou Amsterdam - Madrid - San Jose zijn met Iberia voor een euro of 1100 (om en nabij), Brussel is er eentje zelfs goedkoper, maar het is allemaal een beetje hetzelfde.

Nu zit ik met drie concrete vragen: werelddeals - zijn die er ook wel eens voor Costa Rica geweest bij de KLM? Dat kan ik zo 1,2,3 niet achterhalen via google.

In hoeverre hebben mensen hier ervaring met het tickets vanuit bijv de VS naar Midden-Amerika (lees Costa Rica). Zou het verstandig/kostenbesparend zijn om bijv een retourtje amsterdam - atlanta of miami te kopen, en vandaar een goedkoop ticket naar san jose te boeken, wat samen (veel) goedkoper is dan een directe retour kopen.

Derde is - wat is de meest optimale periode om te boeken? zo snel mogelijk? exact 6 maanden van te voren?

Ik dank u :s)
Dat zou goed kunnen, dan moet je in noordamerkikaanse sites zoeken, en dan vooral als het hier ochtend is, dan komen er nog wel eens goedkope ticketrs langs omdat ze in noord amerika slapen.
In CA zelf zijn er geen goedkope tickets, de luchtvaart-monopolie-structuur in die landen verhindert dat voor alsnog.
pi_108379941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef FutureWorld het volgende:
Treinkaartje kopen in Engeland, gaat dat hetzelfde als hier of is er n vreemd soort systeem waar ik geen weet van heb?
Nee, in Engeland werkt dat -vooral op de lange afstanden- aan de hand van hoe later je boekt, hoe duurder het wordt. De tip is megatrain.co.uk voor hele goedkope trein- (en bus-) tickets. En anders britishrail.co.uk.
pi_108380053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Stansfield het volgende:
Toch wel een lastig verhaal dus als je rond 10 uur smorgens vertrekt en wat uur van tevoren aanwezig moet zijn.
Daarvoor is er http://airportxpress.nl/ of een dagje van tevoren met Eurolines en een hotel nemen; zelfs dat is goedkoper dan een enkeltje met de trein.
pi_108411738
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, in Engeland werkt dat -vooral op de lange afstanden- aan de hand van hoe later je boekt, hoe duurder het wordt. De tip is megatrain.co.uk voor hele goedkope trein- (en bus-) tickets. En anders britishrail.co.uk.
Bedankt voor de tip! Helaas staat mijn eindbestemming er niet bij.. dus dan houdt 't op.
  zondag 26 februari 2012 @ 17:06:02 #184
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_108422940
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef FutureWorld het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Helaas staat mijn eindbestemming er niet bij.. dus dan houdt 't op.
En zo'n goedkoop ticket naar een 'standaard' plaats, gevolgd door ter plaatse een lokaal kaartje kopen?
pi_108441219
Mh, dat kan ik inderdaad nog wel even bekijken. :) Had ik nog niet aan gedacht.. :@
pi_108633806
Ik zou graag hulp krijgen bij het vinden van goedkope tickets voor mijn reis naar Canada! Hieronder heb ik voor de behulpvaardigen onder jullie (en mensen met bijv. ervaring) de specificaties opgeschreven:

In de zomervakantie (27 Juli) wil ik vertrekken naar Canada.
Ik ga 4 weken backpacken daarmet mijn gezin.
Mijn vlucht terug naar Nederland wil ik vanuit Canada doen op 27 Augustus.

Ik wil deze 5 vliegtickets zo voordelig mogelijk boeken. Eens had ik een site waarbij je rondvluchten kon vinden (heel aan het begin van het canada plan) maar ik heb deze niet bij mn favorieten gestopt en tussendoor is mn geschiedenis gewist. Het kon toen voor rond de 1500 euro. Nu vind ik de heenreis niet eens voor onder de 900...

HELP MIJ!

thanks
pi_108633850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:49 schreef Rnnz het volgende:
1. Waarvandaan: Amsterdam/Brussel/Duitsland (maakt niet veel uit, moet wel te doen zijn)
2. Wanneer: Juli of Augustus
3. Waar naar toe: Guadalajara, Mexico
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Maakt niet uit, zo goedkoop mogelijk
6. Prijzen: Zelf kom ik niet onder de 950 uit (vanaf Brussel), zou natuurlijk graag enkele honderden euro's er onder zitten (als dat lukt).
Iemand?
pi_108634106
En hoe lang wil je daar blijven?
pi_108634568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:31 schreef pazara het volgende:
Ik zou graag hulp krijgen bij het vinden van goedkope tickets voor mijn reis naar Canada! Hieronder heb ik voor de behulpvaardigen onder jullie (en mensen met bijv. ervaring) de specificaties opgeschreven:

Ik wil deze 5 vliegtickets zo voordelig mogelijk boeken. Eens had ik een site waarbij je rondvluchten kon vinden (heel aan het begin van het canada plan) maar ik heb deze niet bij mn favorieten gestopt en tussendoor is mn geschiedenis gewist. Het kon toen voor rond de 1500 euro. Nu vind ik de heenreis niet eens voor onder de 900...

HELP MIJ!

thanks
Losse reizen richting Canada zijn altijd duur, dus je moet wel voor retourtjes blijven zoeken. Waar in Canada wil je heen?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_108643784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Losse reizen richting Canada zijn altijd duur, dus je moet wel voor retourtjes blijven zoeken. Waar in Canada wil je heen?
Montreal
pi_108645284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef Terpentin07 het volgende:
En hoe lang wil je daar blijven?
Ongeveer een maand. :)

Vorig jaar zelfde richting gevlogen, kwam toen ook al niet onder de 950 uit maar dat was later geboekt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:52:53 #192
301885 jenb2002
travel fan
pi_108666307
Hallo fokkers,

waarschijnlijk is het al eerder vermeld, maar kan het niet terug vinden.

ik zoek, vliegtickets-zoekmachines met complete maand overzicht/prijsoverzicht.

voor een reis naar Kul en retour vanaf sin, evt vertrek Belg/Duitsl geen bezwaar.

Snel en makkelijk prijzen vergelijken en kijken welke vertrek data het voordeligst is.

Alvast bedankt.

Gr Jeroen
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:12:40 #193
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_108667039
Mensen, wie weet kunnen jullie me helpen.

1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Brussel, Antwerpen Centraal of Duitsland
2. wanneer je wilt reizen: 30 mei weg (niet eerder, iets later kan), ongeveer 7 dagen later terug
3. waarnaartoe je wilt reizen: Hong Kong
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig :)

Ik kwam via KLM.be vanaf Antwerpen CS een ticket tegen van 520 (trein naar A'dam, vanaf daar direct naar HKG), en via skyscanner 450 euro vanaf Brussel met overstap in Delhi of Mombai. Op zich zijn dat natuurlijk mooie prijzen :) Weet iemand anders misschien iets?
pi_108667258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:31 schreef pazara het volgende:

HELP MIJ!

thanks
iemand?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:19:43 #195
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_108671219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Omnifacer het volgende:
Mensen, wie weet kunnen jullie me helpen.

1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Brussel, Antwerpen Centraal of Duitsland
2. wanneer je wilt reizen: 30 mei weg (niet eerder, iets later kan), ongeveer 7 dagen later terug
3. waarnaartoe je wilt reizen: Hong Kong
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig :)

Ik kwam via KLM.be vanaf Antwerpen CS een ticket tegen van 520 (trein naar A'dam, vanaf daar direct naar HKG), en via skyscanner 450 euro vanaf Brussel met overstap in Delhi of Mombai. Op zich zijn dat natuurlijk mooie prijzen :) Weet iemand anders misschien iets?
Ik zou maar boeken voor deze prijzen, Hong Kong is voor de prijs rond de 520 euro ongeveer het laagste wat je kan vinden.
Wat je in ieder geval niet moet doen is de optie nemen met de tussenstop in Delhi of Mombai, al kan je dat eigenlijk pas echt zeggen als je het zelf hebt ervaren, maar Delhi en Mumbai liggen in India, en dan heb je dus veel mensen uit India aan boord en op de luchthavens, en het is misschien niet aardig om te zeggen, maar reizen met mensen uit India is niet de beste manier om te reizen, naast het feit dat je India zelf niet in mag en vaak lange overstaptijden hebt en de omslachtige manier van een transfer.

Daarnaast, met KLM moet je heen wel vanaf Antwerpen, terug land je op Schiphol, krijg je ook daar je bagage en kan je vanaf daar direct naar huis, want die trein naar Antwerpen kan je op de terugweg gerust laten gaan.

De enige andere mogelijkheid die mogelijk nog gaat komen vanaf Amsterdam is Lufthansa met een overstap op Frankfurt of München of wellicht Emirates maar de prijsstelling zal in de buurt van de 500 euro zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:24:03 #196
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_108671333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik zou maar boeken voor deze prijzen, Hong Kong is voor de prijs rond de 520 euro ongeveer het laagste wat je kan vinden.
Wat je in ieder geval niet moet doen is de optie nemen met de tussenstop in Delhi of Mombai, al kan je dat eigenlijk pas echt zeggen als je het zelf hebt ervaren, maar Delhi en Mumbai liggen in India, en dan heb je dus veel mensen uit India aan boord en op de luchthavens, en het is misschien niet aardig om te zeggen, maar reizen met mensen uit India is niet de beste manier om te reizen, naast het feit dat je India zelf niet in mag en vaak lange overstaptijden hebt en de omslachtige manier van een transfer.

Daarnaast, met KLM moet je heen wel vanaf Antwerpen, terug land je op Schiphol, krijg je ook daar je bagage en kan je vanaf daar direct naar huis, want die trein naar Antwerpen kan je op de terugweg gerust laten gaan.

De enige andere mogelijkheid die mogelijk nog gaat komen vanaf Amsterdam is Lufthansa met een overstap op Frankfurt of München of wellicht Emirates maar de prijsstelling zal in de buurt van de 500 euro zijn.
Bedankt voor de toelichting man! Misschien is het inderdaad maar beter om dan gewoon te boeken. Mijn reisgenoot was al niet zo enthousiast over de overstap in India, nu jij het ook afraadt moeten we het maar niet doen denk ik :)
pi_108671403
Ik heb nog nooit een overstap gehad in India, maar ben wel in India geweest en het vliegveld van Delhi was nu niet bepaald georganiseerd ofzo. :D
Zou ik niet doen dus. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:31:03 #198
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_108671508
OK, haha. Uit nieuwsgierigheid: in welk opzicht was het een puinzooi daar?
pi_108671841
Enorm rommelig en ongeorganiseerd. Onvriendelijk personeel. Enorm lange rijen overal.

Toen ik aankwam in India kon ik mijn tas niet vinden, die was ergens naast een band beland. Toen ik eenmaal in de arrivals hal aankwam werd ik helemaal gek, want ergens tussen die 300 mannetjes met zwaaiende bordjes, stond het mannetje met mijn naam op een bordje.
Toen ik voor de terugreis aankwam op het vliegveld, stond er een file voor de departures hal (het stond gewoon stil!). Er waren eigenlijk geen faciliteiten open op het vliegveld en chaos was eigenlijk gewoon de samenvatting.

Het hoort helemaal bij India en als je je erop instelt, is het helemaal niet zo'n probleem. Maar het is natuurlijk alles behalve een ideale overstap. :)

Moet maar weer eens terug naar India, gewoon omdat het een geweldig mooi en leuk en bijzonder land is. Ondanks al het gedoel :)
Doe wat je niet durft.
pi_108671951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef pazara het volgende:

[..]

iemand?
backpacken met je gezin in Canada ? maar goed , met heel weinig moeite; bijna net zoveel als op een forum de vraag plaatsen. te vinden op de volgende websites
www.tix.nl www.d-reizen.nl www.cheaptickets.nl www.expedia.nl

van af Schiphol;
Toronto met Transat ¤ 600,-
Vancouver met Transat ¤ 750,-
Montreal me US Airways over Philadelphia 1000,-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')