abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105011901
Dit is mijn review op The elder scrolls V skyrim :

Voor die gamers die al jaren zitten te wachten op een goede single player RPG is het moment dan bijna daar. Na The Elder Scrolls 4: Oblivion komt dan eindelijk het lang verwachtte vervolg uit genaamd Skyrim. The Elder Scrolls 5: Skyrim is de ultieme game voor de fantasy liefhebber met ruim 300 uur aan gameplay en na 300 uur is Bethesda gestopt met tellen want er is zoveel te doen in deze game. Ga jij een episch verhaal tegemoet, start je een gezinnetje of wil je gewoon een uurtje schapen slachten? Het is allemaal mogelijk en het is gegarandeerd dat je je compleet in de mogelijkheden zal gaan storten. De game doet er namelijk alles aan om je jouw eigen ervaring te laten hebben dus geen enkele playtrough is hetzelfde. De game past namelijk quests aan op hoe jij de game speelt. Ben jij bevriend met Urga uit Windhelm, dan zou het zomaar kunnen dat op een dag jankend naar je toekomt omdat zijn boerderijtje leeggeroofd is. Het zou ook kunnen dat jij een vrouw hebt uit de stad waar Urga woont en dat Urga stieken een oogje geeft op jou meissie, tijd voor een kleine afrekening. Link naar de trailer : [youtube[/youtube]
pi_105011983
Schopje REV?
  woensdag 30 november 2011 @ 17:00:13 #3
3542 Gia
User under construction
pi_105012116
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:54 schreef GijsHog het volgende:
Dit is mijn review op The elder scrolls V skyrim :

Voor die gamers die al jaren zitten te wachten op een goede single player RPG is het moment dan bijna daar. Na The Elder Scrolls 4: Oblivion komt dan eindelijk het lang verwachtte vervolg uit genaamd Skyrim. The Elder Scrolls 5: Skyrim is de ultieme game voor de fantasy liefhebber met ruim 300 uur aan gameplay en na 300 uur is Bethesda gestopt met tellen want er is zoveel te doen in deze game. Ga jij een episch verhaal tegemoet, start je een gezinnetje of wil je gewoon een uurtje schapen slachten? Het is allemaal mogelijk en het is gegarandeerd dat je je compleet in de mogelijkheden zal gaan storten. De game doet er namelijk alles aan om je jouw eigen ervaring te laten hebben dus geen enkele playtrough is hetzelfde. De game past namelijk quests aan op hoe jij de game speelt. Ben jij bevriend met Urga uit Windhelm, dan zou het zomaar kunnen dat op een dag jankend naar je toekomt omdat zijn boerderijtje leeggeroofd is. Het zou ook kunnen dat jij een vrouw hebt uit de stad waar Urga woont en dat Urga stieken een oogje geeft op jou meissie, tijd voor een kleine afrekening. Link naar de trailer : [youtube[/youtube]
Hoelang loop jij achter? Ik ben al level 11. Dat spel is al enkele weken uit, hoor!!

Vermaak me er prima mee.
pi_105012227
@TS, wanneer je net nieuw bent, lees je dan eerst eens in op een forum....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_105012235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoelang loop jij achter? Ik ben al level 11. Dat spel is al enkele weken uit, hoor!!

Vermaak me er prima mee.
Ja ik vind het ook een prima spel ik wou het gewoon nog even in het spotlicht brengen ( bedankt voor de reactie ;)
pi_105012237
Waarom is dit in Nieuws gepost. Games & consoles lijkt me een prima subforum hiervoor :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105012247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef GijsHog het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook een prima spel ik wou het gewoon nog even in het spotlicht brengen ( bedankt voor de reactie ;)
[Elder Scrolls: Skyrim] #47: Fus Ro Dah?

Het loopt al even... ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_105012292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom is dit in Nieuws gepost. Games & consoles lijkt me een prima subforum hiervoor :')
Lijkt mij ook ben alleen net nieuw op fok dus ik was er niet van op de hoogte , Toch bedankt :)
pi_105012437
Wat the fuck is dit :') Buiten dat het hier niet hoort spreekt de titel van een preview en het bericht zelf van een review. En na het lezen van het stukje blijkt het gewoon wat info te zijn over de game. Topgame verder hoor :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_105012466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef GijsHog het volgende:

[..]

Lijkt mij ook ben alleen net nieuw op fok dus ik was er niet van op de hoogte , Toch bedankt :)
Misschien handig dat je dan eerst jezelf oriėnteerd voordat je topics begint aan te maken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 17:28:15 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_105013067
"Jouw" review is een copy / paste van een reactie bij bol.com. http://www.bol.com/nl/profiel/ChaoticBrutal/index.html
  Eindredactie Games woensdag 30 november 2011 @ 17:30:06 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_105013130
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Jouw" review is een copy / paste van een reactie bij bol.com. http://www.bol.com/nl/profiel/ChaoticBrutal/index.html

:') de hel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:44:03 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105013651
quote:

Wat? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:47:00 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105013797
quote:

Backfire dag vandaag :D
The truth was in here.
pi_105013970
quote:

Ik ben die persoon op bol.com ik wil gewoon veel mensen info geven ;) alleen het feit dat mensen zeggen dat het een mooie game is maakt me al gellukig :) @gamelovers
pi_105014478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef GijsHog het volgende:

[..]

Ik ben die persoon op bol.com ik wil gewoon veel mensen info geven ;) alleen het feit dat mensen zeggen dat het een mooie game is maakt me al gellukig :) @gamelovers
Zou ik ook gauw zeggen... :')

Waarom heb je dan zo lang gewacht om het hier ook nog eens te plaatsen?
pi_105014719
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Zou ik ook gauw zeggen... :')

Waarom heb je dan zo lang gewacht om het hier ook nog eens te plaatsen?
Een vriend van me verteldeme vandaag dat fok forum een heel druk forum was ;) ik kende het nog niet
pi_105014826
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef GijsHog het volgende:

[..]

Een vriend van me verteldeme vandaag dat fok forum een heel druk forum was ;) ik kende het nog niet
Tuurlijk....
  woensdag 30 november 2011 @ 18:34:40 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_105015704
Leuk topic
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 18:36:22 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105015760
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')