Hoelang loop jij achter? Ik ben al level 11. Dat spel is al enkele weken uit, hoor!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:54 schreef GijsHog het volgende:
Dit is mijn review op The elder scrolls V skyrim :
Voor die gamers die al jaren zitten te wachten op een goede single player RPG is het moment dan bijna daar. Na The Elder Scrolls 4: Oblivion komt dan eindelijk het lang verwachtte vervolg uit genaamd Skyrim. The Elder Scrolls 5: Skyrim is de ultieme game voor de fantasy liefhebber met ruim 300 uur aan gameplay en na 300 uur is Bethesda gestopt met tellen want er is zoveel te doen in deze game. Ga jij een episch verhaal tegemoet, start je een gezinnetje of wil je gewoon een uurtje schapen slachten? Het is allemaal mogelijk en het is gegarandeerd dat je je compleet in de mogelijkheden zal gaan storten. De game doet er namelijk alles aan om je jouw eigen ervaring te laten hebben dus geen enkele playtrough is hetzelfde. De game past namelijk quests aan op hoe jij de game speelt. Ben jij bevriend met Urga uit Windhelm, dan zou het zomaar kunnen dat op een dag jankend naar je toekomt omdat zijn boerderijtje leeggeroofd is. Het zou ook kunnen dat jij een vrouw hebt uit de stad waar Urga woont en dat Urga stieken een oogje geeft op jou meissie, tijd voor een kleine afrekening. Link naar de trailer : [youtube[/youtube]
Ja ik vind het ook een prima spel ik wou het gewoon nog even in het spotlicht brengen ( bedankt voor de reactiequote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoelang loop jij achter? Ik ben al level 11. Dat spel is al enkele weken uit, hoor!!
Vermaak me er prima mee.
[Elder Scrolls: Skyrim] #47: Fus Ro Dah?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef GijsHog het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een prima spel ik wou het gewoon nog even in het spotlicht brengen ( bedankt voor de reactie
Lijkt mij ook ben alleen net nieuw op fok dus ik was er niet van op de hoogte , Toch bedanktquote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom is dit in Nieuws gepost. Games & consoles lijkt me een prima subforum hiervoor
Misschien handig dat je dan eerst jezelf oriėnteerd voordat je topics begint aan te makenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef GijsHog het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ben alleen net nieuw op fok dus ik was er niet van op de hoogte , Toch bedankt
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Jouw" review is een copy / paste van een reactie bij bol.com. http://www.bol.com/nl/profiel/ChaoticBrutal/index.html
Wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Jouw" review is een copy / paste van een reactie bij bol.com. http://www.bol.com/nl/profiel/ChaoticBrutal/index.html
Backfire dag vandaagquote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben die persoon op bol.com ik wil gewoon veel mensen info gevenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zou ik ook gauw zeggen...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef GijsHog het volgende:
[..]
Ik ben die persoon op bol.com ik wil gewoon veel mensen info gevenalleen het feit dat mensen zeggen dat het een mooie game is maakt me al gellukig
@gamelovers
Een vriend van me verteldeme vandaag dat fok forum een heel druk forum wasquote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zou ik ook gauw zeggen...
Waarom heb je dan zo lang gewacht om het hier ook nog eens te plaatsen?
Tuurlijk....quote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef GijsHog het volgende:
[..]
Een vriend van me verteldeme vandaag dat fok forum een heel druk forum wasik kende het nog niet
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[Elder Scrolls: Skyrim] #47: Fus Ro Dah?
Het loopt al even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |