Wat een mietjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef Zolder het volgende:
Ulfric zijn wapen is een cowardice axe
SPOILER: TulliusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILER: einde MQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forsworn quests?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu de mainquest gedaan, thieves guild, dark brotherhood, companions, imperial quests, mage college..
Wat zijn verder nog leuke quests om te doen die wat langer duren?
disablequote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet iemand de console command om objecten te verwijderen? Chairs, tafels, etc dus.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef JellyBeanz het volgende:
voor de mensen die het spel hebben uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jo spoilers en such, ach laat leek erger te zijn dan het was.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef speknek het volgende:
Feim shouten en van de throat of the world af springen.
Van de throat of the world af springen en erachter komen dat je niet midden in de lucht Feim kunt shouten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Jo spoilers en such, ach laat leek erger te zijn dan het was.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]jij met je spoilers.
what's next, mogen we het niet meer over shouts hebben voor mensen die de eerste shout nog niet hebben?of mogen we het niet meer over draken hebben voro de mensen die nog geen draak tegen zijn gekomen?
welk spel was dat ook alweer waarbij je niet kon springenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wist niet dat je kon springen, spoilers graag
Doomquote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welk spel was dat ook alweer waarbij je niet kon springen
Daedric quests!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu de mainquest gedaan, thieves guild, dark brotherhood, companions, imperial quests, mage college..
Wat zijn verder nog leuke quests om te doen die wat langer duren?
Als je springt kan je niet shouten, als je valt kun je wel shoutenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef speknek het volgende:
Feim shouten en van de throat of the world af springen.
Van de throat of the world af springen en erachter komen dat je niet midden in de lucht Feim kunt shouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |