Sandwich door bandledenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de standaard anti-Amsterdamopmerkingen zijn 99,9% van de tijd de aanleiding, niet mijn pro-Amsterdam, ik reageer meestal, ik begin er niet mee.
Noem het Pavlov.
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.quote:
Er zitten geen fouten/maximaal 1 fout in de TT.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik stem voor een TT change! teveel fouten
Maar het viel me nu pas op.. toen nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjes
Wie weet is het wel een ladenkastquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.
quote:
Mooi is dat hequote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het viel me nu pas op.. toen nooit
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.
Mijn Anti-Amsterdam komt juist in 99.9% van de gevallen als reactie op weer 1 of andere arrogante "beter" opmerking.
Dus als wij maar in 0.1% van de gevallen botsen, dan snap ik nietw aarom ik me zo irriteer
Als je in de schuilkelder zit.. zit je eig gewoon onder de vloer en niet de kast.. dus dat telt ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je kan zitten onder de kast dan ben je wel heul klein of dan is het zo'n wandkast die hangt of zo?
Bek dicht Narcissus!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaakt.
maar goed, gewoon niet zo happen dus, domme provinciaal.
Ik vind 't maar een Siepert hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |