Dat is het rare.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Maes het volgende:
48 Als ik het zo opschrijf denk ik boh wat oudmaar zo voelt het niet
Ben ook 48, en zo beleef ik het ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Maes het volgende:
48 Als ik het zo opschrijf denk ik boh wat oudmaar zo voelt het niet
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Deisyy het volgende:
44 en ik moet steeds vaker nadenken als mensen vragen naar mijn leeftijd![]()
Waarschijnlijk zit ik in de ontkenningsfase
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ben ik met mijn 43 nog een jonkie
Ik word elke dag lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ik maar een man
![]()
Ach, iedereen die den Oude, den Oudste ofzo heet is ooit het leven ingestapt als pbaby van 1 seconde oud.quote:
Je adoratie van André Hazes gaat wel ver.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word elke dag lelijkerwas ik maar een man
Hoe kom je nou bij Hazes? Qua postuur, haar en lengte zit ik meer in de Johnny Depp categoriequote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je adoratie van André Hazes gaat wel ver.
Had het over mezelfquote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij Hazes? Qua postuur, haar en lengte zit ik meer in de Johnny Depp categorie
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Deisyy het volgende:
44 en ik moet steeds vaker nadenken als mensen vragen naar mijn leeftijd![]()
Waarschijnlijk zit ik in de ontkenningsfase
Je ziet er wel oud uit voor je leeftijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Zou dat het zijnDan ben ik ook in de ontkenningsfase
oeh charmeurquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet er wel oud uit voor je leeftijd.
De bakker vindt van niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef cafca het volgende:
Het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles
Ik ben een broekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |