Zooplus is snel ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog best zwaar die 2 pakketjes, 17 en 23 kilo
Direct terugsturen dus... Fijn he, die postservice van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg ik het aquarium binnen, ligt het hele glas aan diggelen !!!!!
[ afbeelding ]
Bij welke winkel was dit ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef Twinky het volgende:
ja dat had ik ook! en balen dat je dan doet!! bij mij hebben ze gewoon een nieuwe gestuurd (ik had ze foto's gemaild) en kon ik het oude weggooien. Daardoor had ik wel een extra TL en pomp die nu als reserve liggen mocht er iets kapot gaan!
Dat kan prima, in doos, als er niet mee gesmeten wordt. Wat helaas niet te voorkomen is. Ze doen echt niet meer voorzichtig met pakketjes, sticker erop of niet...quote:
Smijten doen ze altijd bij de post, je wil niet weten hoe ik in het verleden soms pakketjes ontvangen hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat kan prima, in doos, als er niet mee gesmeten wordt. Wat helaas niet te voorkomen is. Ze doen echt niet meer voorzichtig met pakketjes, sticker erop of niet...
Juh, maar vroegah waren ze voorzichtigerquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar kan iemand me helpen ?
PostNL kan niks voor me doen aangezien ze zeggen dat het niet verzekerd verstuurd is...
o ik had bij... even opzoeken... Avonturia de Vogelkelder. Daar was mijn aquarium op dat moment het goedkoopste.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij welke winkel was dit ?
Ik heb besteld bij ZooPlus.nl
Telefonisch niet te bereiken doordeweeks.
Een contact formulier kan ik ook niet invullen aangezien je daar door inloggen en hij mijn account niet herkent: • Het van u aangegeven e-mail adres is niet bij ons geregistreerd.
Ik ben hier echt zo zuur van !
Waarom doen ze er geen piepschuim bij ?!?
Stuur een e-mail naar Zooplus dat het aquarium niet in goede staat is afgeleverd en dat je reparatie of een vervangend exemplaar wilt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar kan iemand me helpen ?
PostNL kan niks voor me doen aangezien ze zeggen dat het niet verzekerd verstuurd is...
Ik kan nergens een mail adres vinden...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
o ik had bij... even opzoeken... Avonturia de Vogelkelder. Daar was mijn aquarium op dat moment het goedkoopste.
[..]
Stuur een e-mail naar Zooplus dat het aquarium niet in goede staat is afgeleverd en dat je reparatie of een vervangend exemplaar wilt.
Ja maar ik zei al dat hij mijn e-mail adres niet herkend, ik heb ook nooit een wachtwoord kunnen invullen bij registratie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef Twinky het volgende:
Contactformulier, dat is hetzelfde: https://www.zooplus.nl/contact/
komop, beetje assertiviteit
Maandag gewoon bellen, anders ben je sowieso 5 werkdagen + weekend verder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al dat hij mijn e-mail adres niet herkend, ik heb ook nooit een wachtwoord kunnen invullen bij registratie.
quote:Date: Mon, 6 Jun 2011 14:01:32 +0200 (CEST)
From: zooplus klantenservice <service@service.zooplus.nl>
Reply-To: re-F5RB617-1V0PM2W-GSDXZJ@service.zooplus.nl
To: XXXXXXXX@XXXXXXXXX.com
Nja tis ook gewoon kut dat het weer een Engelstalig nummer is en het hoofdkantoor in Munchen zit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Maandag gewoon bellen, anders ben je sowieso 5 werkdagen + weekend verder.
Thnx, heb een mailtje met foto's gestuurd.quote:
Ik neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen. De topics op radar zijn al wat ouder...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx, heb een mailtje met foto's gestuurd.
Wat moet ik doen als ze moeilijk gaan doen om geld terug te geven of een nieuwe te sturen ?
Lees veel slechte verhalen op zo'n radar forum namelijk
Vind het zonde van de 125-, euro
Nja vind het eigenlijk sowieso geen fijn idee dat ze geen Nederlands talig nummer hebben en alleen maar een distributie kantoor in NL hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen. De topics op radar zijn al wat ouder...
Mijn eerste instinct is: Dat had je van tevoren even moeten checkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja vind het eigenlijk sowieso geen fijn idee dat ze geen Nederlands talig nummer hebben en alleen maar een distributie kantoor in NL hebben
Nja zo even met een vriend alvast het meubel in elkaar zetten.
Heb iets achter gelaten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste instinct is: Dat had je van tevoren even moeten checken
Maar goed, eigenlijk is alles vrij lastig te vinden op hun site en je gaat er toch vanuit dat zo'n grote naam.......
Je kan ook een berichtje achterlaten op http://www.facebook.com/zooplusnl
Ik zie dat ze op andere gebruikers ook reageren.
Ik denk overigens niet dat Zooplus een kapotte bak heeft verzonden, maar dat het met de post stuk gegaan is. Welke vervoersdienst heb je gekozen?
PostNL.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste instinct is: Dat had je van tevoren even moeten checken
Maar goed, eigenlijk is alles vrij lastig te vinden op hun site en je gaat er toch vanuit dat zo'n grote naam.......
Je kan ook een berichtje achterlaten op http://www.facebook.com/zooplusnl
Ik zie dat ze op andere gebruikers ook reageren.
Ik denk overigens niet dat Zooplus een kapotte bak heeft verzonden, maar dat het met de post stuk gegaan is. Welke vervoersdienst heb je gekozen?
Ik las online juist weer veel problemen met GLS. Ik denk dus dat je nergens echt "zeker" bent van je zaak.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PostNL.
Had blijkbaar GLS moeten kiezen, dan was het verzekerd geweest.
Ik vind dat hun hem beter moeten inpakken (met piepschuim).
Ook zat er geen 'breekbaar-sticker' op de doos.
Ohhh fijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
Momenteel zit het nieuwe exemplaar (hopelijk vrouwelijk, niet goed te zien) in het zakje in de bak. Mannetje is compleet de obsessie voor het vrouwtje kwijt, onmiddelijk ook. Zwemt en zoekt contact met het nieuwe visje.
Vrouwtje kwam na 10 minuten meteen uit haar (benarde) onderkomen.
Hopelijk gaat het goed.
nieuw vleesquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
Momenteel zit het nieuwe exemplaar (hopelijk vrouwelijk, niet goed te zien) in het zakje in de bak. Mannetje is compleet de obsessie voor het vrouwtje kwijt, onmiddelijk ook. Zwemt en zoekt contact met het nieuwe visje.
Vrouwtje kwam na 10 minuten meteen uit haar (benarde) onderkomen.
Hopelijk gaat het goed.
...het mannetje jaagt nu op beide. Ik hoop maar dat het tijdelijk is en dattie het zat raakt. Ik wel ieg...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Ohhh fijn
Als alles weer een beetje rustig is willen we foto's!
nog een vrouwtje erbijquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het mannetje jaagt nu op beide. Ik hoop maar dat het tijdelijk is en dattie het zat raakt. Ik wel ieg...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaaaah godverdomme wat baal ik van dat aquarium
Kan het me helemaal voorstellen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaaaah godverdomme wat baal ik van dat aquarium
Mohquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaaaah godverdomme wat baal ik van dat aquarium
Nja er zat nog een andere doos omheen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Moh
Ze hebben het zo met die dunne doos aan de post gegeven? ... Welke vakantiekracht heeft dat bedacht :/
Nja ze hadden het wel beter kunnen inpakken naar mijn inzicht...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:53 schreef egelhond het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen!
Ikzelf heb hier mijn aquarium ook besteld en die was gelukkig heel aangekomen. Maar aan dit kan zooplus niets doen, dat probleem ligt echt met hoe de postbode ermee omgaat. En een aquarium opsturen is wel een risico.
Verder inmiddels alweer 4 bestellingen gedaan bij Zooplus, ik vind het een topwinkel snel en goedkoop.
Volgens mij is de eerste doos de Juwel Doos zelf, in iedergeval zo zat mijn Aquarium bij aanschaf ook in de doos (geen piepschuim eromheen niks) bij de dierenwinkel zelf gekocht.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ze hadden het wel beter kunnen inpakken naar mijn inzicht...
Dit is gewoon vragen om problemen
Ze hebben mij 2 jaar geleden een doos gezonden met 2 porseleinen voerbakken, en een zak voer. Echt een enorme doos, veel ruimte over, en de voerbakken lagen er gewoon los in. Volgens mij doen ze bij Zooplus niet aan piepschuim.quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste doos de Juwel Doos zelf, in iedergeval zo zat mijn Aquarium bij aanschaf ook in de doos (geen piepschuim eromheen niks) bij de dierenwinkel zelf gekocht.
De doos daar weeromheen zal van Zooplus zelf geweest zijn en daar hadden ze mijn inziens best wat piepschuim in kunnen doen, maar wellicht wist de betreffende medewerker zelf ook niet dat Juwel zelf zo slordig inpakt.
Tyfus post bedrijf !quote:Op maandag 19 december 2011 11:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Heb je ook een foto voor ons? Ik ben benieuwd...
Waar wil je een foto van ?quote:Op maandag 19 december 2011 11:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Heb je ook een foto voor ons? Ik ben benieuwd...
Betekent dus dat ik hem niet hoef terug te sturen en de spullen die niet defect zijn kan houdenquote:Dear Mr. SSB,
Thank you very much for your email.
Please be informed that we received the photos you sent us and you are in no way requested to return the broken aquarium back to us.
The replacement order is arranged and it will be dispatched to you as soon as possible.
Once again we apologise for the inconveneince caused and we thank you for your assistance.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net een mailtje gestuurd met de foto's, kreeg dit als reply :
[..]
Betekent dus dat ik hem niet hoef terug te sturen en de spullen die niet defect zijn kan houden
Zijn deze eigenlijk veel geld waard ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |