Dat zijn de momenten dat je projectiel spuug zou moeten kunnen opwekkenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Staan we bij de parkeerplaats van de supermarkt begint Puck achterin te spugen. Uiteraard was ik net nu de luiertas vergeten![]()
Snel rechtsomkeert, onder de douche en lekker in pyjama nu in bedje slapen.
Hij ziet echt witjes![]()
Staan we in de lift, gaat hij weer overgeven. Stapt er iemand in en ipv dat ze zegt och wat sneu. Nee 'dat moet je wel zelf schoonmaken hè?'![]()
Als je het niet erg vindt ga ik eerst even mijn kind poetsen ja![]()
En ik ga nu dus ook niet mijn zieke kind alleen laten om aan de andere kant van het gebouw die lift te poetsen. Het zijn twee kleine plasjes slijm. Ik vraag de buurvrouw wel even denk ik.
Haha Matthias is net 2 maand geweest. Denk er nu nog niet over na. Onze vlos dacht dat er nog wel een meisje kwamquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang hij geen pijn heeft en zichzelf wakker hoest e.d. zou ik het even aan kijken Jipster.
Nicole, gaan jullie voor een vierde?![]()
Susie, vooral lekker zen blijven. Kopje thee en koekje erbij en verder niks hoeven van jezelf.
Lientje is een mooierd. Puck krijgt ook muziek instrumentjes van sint. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt.
Ja dat denk ik ook. Dan word het weer moeilijk met de naam...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik denk dat de 4e ook een jongen zou zijn bij jullie
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck oogde na zijn slaapje alweer wat blijer maar de halve tuitbeker sap kwam er na een half uurtje weer net zo hard uit
ik bedoelde van buik naar rug...van rug naar buik kon ie al.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef cleany het volgende:
gisteren heeft Evan voor het eerst van zijn rug naar buik gedraaid (en zo dat hij gelijk op handen en voetjes zit). Ook voor het eerst bruine bonen met appeltjes gegeten. Ging er wel redelijk in, nog niet alles.
Arme zieke kindjes!
8 a 9 voedingen....quote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
Ik heb nog niet opgegeven hoor, maar nooit geweten dat ze al zo vroeg krampjes krijgen eigenlijk. En dat ze dan werkelijk heel heellll hard kunnen huilen en alle kanten van de "pijn" kunnen opwurmen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat idd
en niet nu direct opgeven als de bv zo vlekkeloos gaat hoor.....zonde.
Liene had ook veeeel krampjes; ook al vrij snel, en nu soms nog een beetje.
Achteraf ziet het eruit of klinkt als een regeldag, want vandaag was hij gelukkig heel rustig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Juud79 het volgende:
En wellicht hem proberen om te laten boeren en dan alsnog de andere borst nu wel aan te bieden? Ik gok ook honger en regeldagen....
Die gaan gepaard met anders drinken, uit hun doen zijn, bij mama willen hangen...
Ja ik achteraf eigenlijk ook niet, maar voor "de gil-dag" was hij zo rustig en toen ineens zo'n dag, gingik er gelijk vanuit dat dit zo 3 maanden zou duren.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu niet direct een aanleiding om met kv te beginnen tj. Ik bedoel, daarmee los je het 'probleem', als het al krampjes zijn, niet op (baby's die kv drinken hebben ook krampjes).
IKk heb gezienhoe goed hijgroeitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.
2x per dag badderen wil ook wel eens helpen, bij ons werkte dat heel goed! lex heeft ook krampen gehad tot week 6..en drinkt vaak..maar kijk eens hoe goed ie groeit! en zooooo tevreden
Sterkte ermeequote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.
Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopicDaar zitten een hoop ervaringsdeskundigen
Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |