Eej das lachuh!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://apps.jcode.nl/bf3/stats.php
BoF War topicquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
Bobbie probeerde mij te kniven
Think again buddy
platoon stats zijn er hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef JK het volgende:
Mooi werk Civilian!
En mobiel is ook handig, ik mis bijv. in Battlelog ook vergelijken van het platoon. Wie is de beste dit, wie is de beste dat.
Painten.. ja, 10 punten... en als een ander voertuig dan waar jij in zit de boel dan opblaast, krijg je dan nog punten? Hooguit 50 ofzo. Ze moeten gewoon 100 punten voor een lock geven, dat is namelijk een kans voor een teammember om de ander kapot te maken. Net zoals een revive 100 punten geeft en vaak midden in een vuurgevecht waar je weer direct sterft omdat je je niet op tijd kan orienteren. Maar hoe ga je dat Dice uitleggen. Ik zie echt te weinig mensen painten. Gister nog wel gedaan en dan vragen ze wie er met een soflam bezig is.. was gewoon de CITV plek en ik haat in-game chatten, ik wil spelen.
Doe mijn best.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BoF War topic
Als een mod nog even netjes BoF als tag van het topic erbij wil zetten, voor het SC het BF3 en het wartopic dan is het helemaal af. nu nog een mooie OP fixen Dennis.
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennisquote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Doe mijn best.
Mijn eerste gemaakte topic.
Ja oke.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennis
Das toch alleen bij vrouwen zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerste keer doet altijd een beetje pijn Dennis
Ik moet nog een hoop punten grinden voor alle wapens!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Moet iemand nog coop missies doen?
Ik heb nog nooit eentje gedaan
Dan zijn er nog 3 andere serversquote:Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef -Dries- het volgende:
Uhm, waarom is #1 eigenlijk hardcore? Van mij hoeft dat niet zo... Misschien dat die gewoon op normal kan? Tenzij er mensen zijn die graag hardcore spelen....
Makkelijk punten scoren man! Gewoon blijven rondlopen met je defibrillator, en machtig veel punten scoren!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef VelitoX het volgende:
Metro is een prima map voor rush, maar conquest.... no thanks.
Dit, die resupply ribbons bv, gaan echt hardquote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Makkelijk punten scoren man! Gewoon blijven rondlopen met je defibrillator, en machtig veel punten scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |