Ik verkoop ze alleen door als ik echt ineens om bepaalde redenen niet kan. En waarom zou ik daar dan winst op maken? Nee hoor, gewoon kostprijs. Is de ander ook blij.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik ook niet. De kaartjes die ik ooit over had, heb ik gewoon voor de kostprijs verkocht.
Dus ik mag blijven leven?
Daar heb ik ook helemaal geen probleem mee. Sterker nog, ik vind dat je daar best 5 euro voor de moeite bij op mag tellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verkoop ze alleen door als ik echt ineens om bepaalde redenen niet kan. En waarom zou ik daar dan winst op maken? Nee hoor, gewoon kostprijs. Is de ander ook blij.
Jullie zijn allebei geil. Dat betekent het.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, ik had een raar weekend.
Ik was in de kroeg op een feestje bij een goede vriendin. Er werd veel gedronken en daarna werd er nog een afterparty gedaan bij vrienden thuis.
Waar het op neer komt is dat ik met die goede vriendin knuffelend op de bank eindigde.
Geen idee wat daar gebeurde eigenlijk. Kan het niet compleet op de drank schuiven, want de volgende ochtend gingen we er vrolijk mee door. Maar we zijn echt totaal mekaar's type niet. Vrij diametraal tegenovergesteld eigenlijk.
Dus ben nu een beetje in de war (en zij ook), maar ben wel benieuwd wat dit betekent.
Ze is een goede vriendin, dus blijkbaar vinden jullie elkaar wel interessant. Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik was in de kroeg op een feestje bij een goede vriendin. Er werd veel gedronken en daarna werd er nog een afterparty gedaan bij vrienden thuis.
Waar het op neer komt is dat ik met die goede vriendin knuffelend op de bank eindigde.
Geen idee wat daar gebeurde eigenlijk. Kan het niet compleet op de drank schuiven, want de volgende ochtend gingen we er vrolijk mee door. Maar we zijn echt totaal mekaar's type niet. Vrij diametraal tegenovergesteld eigenlijk.
Dus ben nu een beetje in de war (en zij ook), maar ben wel benieuwd wat dit betekent.
There was no sex! En ook de intentie niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geil. Dat betekent het.
Dat zal.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
There was no sex! En ook de intentie niet.
Je hebt gewoon lekker geknuffeld!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Hahahaha!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
There was no sex! En ook de intentie niet.
Ok, granted. Ik ben een man dus onderbewust speelt dat altijd mee. Maar het werd niet expliciet zeg maar.quote:
En als ze beiden geen seks wille,n dan was het gewoon een avondje knuffelen.. dus weinig vaags aanquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben vrijgezel, jij bent vrijgezel, we zijn totaal elkaars type niet, dus een relatie zit er niet in.... CARELESS SEX FTW
Zo doorzichtig.
Awesome, toch seks gehad danquote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
En onthoudt, lafjes tegen aanhangen is ook seks!
Heb ook ooit wel eens met een goede vriend gehad dat de vonk opeens oversloeg. Dat had ik in de jaren ervoor nooooooit gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Altijd mooi
"goede vriendin" - "niet elkaars type"
Vind dat toch niet helemaal kloppen
Och God, houd zo'n man maar bij mij uit de buurt. De keren daarop ga ik er alleen maar meer naar verlangenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, granted. Ik ben een man dus onderbewust speelt dat altijd mee. Maar het werd niet expliciet zeg maar.
Overgestelde types kunnen ook prima een relatie hebben. Als ze maar hun onderlinge verschillen respecteren.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook helemaal geen probleem mee. Sterker nog, ik vind dat je daar best 5 euro voor de moeite bij op mag tellen.
Nog mooier lijkt het me als je tickets gewoon kunt terug verkopen aan de zaal/festival.
Lol, nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt lafjes je halfstijve tampeloeris tegen haar naakte vagien aan gehangen?
Dan mag ik hopen dat "knuffelend op de bank" een eufemisme was?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt *denkend smilie* dat wordt dan wel lastigquote:Op woensdag 30 november 2011 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.
Snap ook wel dat het niet te doen is al die tickets weer terug te nemen. Dan worden mensne wel erg "makkelijk" met kaartjes kopen. "Ach koop er maar 5, dan geven we de rest wel weer terug".
Je kan er iig een SOA van krijgen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Och ik kan met vrienden weinig lichamelijks hebben en dan ineens een avond tegen elkaar aan kruipen ... en ja daar is ook wel eens meer gebeurd, maar dan is het daarna gewoon weer gewoon vrienden. Weinig aan de handquote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef MNR het volgende:
Heb ook ooit wel eens met een goede vriend gehad dat de vonk opeens oversloeg. Dat had ik in de jaren ervoor nooooooit gedacht
Die waardebonnen zijn irritant.. heb er nog steeds 1 thuisliggen en die kan ik niet via de site inwisselenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.
Snap ook wel dat het niet te doen is al die tickets weer terug te nemen. Dan worden mensne wel erg "makkelijk" met kaartjes kopen. "Ach koop er maar 5, dan geven we de rest wel weer terug".
Kvind dat ZO lekker he?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik kan met vrienden weinig lichamelijks hebben en dan ineens een avond tegen elkaar aan kruipen ... en ja daar is ook wel eens meer gebeurd, maar dan is het daarna gewoon weer gewoon vrienden. Weinig aan de hand
Haha, er zijn dus wel grenzen met wie.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Kvind dat ZO lekker he?Nee, kan dat alleen met homo's
Oh, en echt mannen van wie ik weet dat ze geen vinger naar me uitsteken. Heb ooit een vriend gehad en we lagen tegen elkaar, sliepen samen in een bed, maar nooit die aantrekkingskracht gehad. Was toch wel errug lekker hoor.
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Oh, en soms is een homo ZO leuk dat het gewoon irritant is dat hij homo is!
Damn! That's like hell!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomen
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Oh, en soms is een homo ZO leuk dat het gewoon irritant is dat hij homo is!
Ja, doe jij maar zo. Maar dat breekt wel mijn hartquote:
Ja, zo werd ik op een feestje eens wakker naast een lesbo terwijl dr vriendin aan de andere kant van de kamer met een andere kerel lag, apartquote:Op woensdag 30 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomen
Nee dat kan ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar zo. Maar dat breekt wel mijn hart![]()
Hoewel de homo in kwestie dan weer vaak zo lief en gevoelig is dat hij rekening met je houdt. Ik bedoel.... dat is toch te perfect voor woorden? *zucht
Soms is dat gewoon echt .... Kun je me nou eerlijk vertellen Ang3l dat je je nog nooit aangetrokken hebt gevoeld tot een vrouw?
Hehe. Ik snap jequote:Op woensdag 30 november 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet
Maar dat is een ander soort aangetrokken tot. Meer echt tot de persoon.
En dan kun je dat biseksuele cliche er in gooien "Ik val niet op een geslacht, ik val op een persoon" .... maar als ik dan ga denken aan seks met die geweldige persoon.... neuh.
Wat?! Is David Bowie verliefd op onze Q?quote:
Om erop te zitten hoef je niet verliefd te zijn hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Is David Bowie verliefd op onze Q?
Maar als er geen seksuele aantrekkingskracht is dan houdt 't in een rel;atie al snel op vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik snap je
Ik vind dat zo lekker he? Je echt aangetrokken voelen tot de persoonBeste aantrekking ever.
O ja. Verlust dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om erop te zitten hoef je niet verliefd te zijn he
Sorry dat ik niet die snelle switch naar mijn basisschooltijdperk legdequote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Verlust dan?
maar ik bedoelde meer in de basisschool strekking: Hij is op.
Als in: Hij is verliefd op.
Met je schoonmakerquote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook, (denk ik) , maar nooit iemand om mee te spelen
Ik heb behoorlijk veel spellen van de toprankings van boardgamegeek.com.quote:
Mmmm....misschien dat er dan toch nog hoop isquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als er geen seksuele aantrekkingskracht is dan houdt 't in een rel;atie al snel op vind ik.
quote:
Ketsen?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Mmmm....misschien dat er dan toch nog hoop is![]()
Kan me nog herinneren dat mijn beste vriendinnetje me vroeger verleidde, haha. Ik wist niet hoe snel ik haar tot de orde moest roepen![]()
[..]
Ik ben gek op bordspellen. Altijd keten geblazen!
Word binnenkort uitgenodigd voor een spelavond, maar weet niet waar ik dat tussen moet proppen. Wil jij mn plaats innemen?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook, (denk ik) , maar nooit iemand om mee te spelen
quote:
Liever met bekendenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Word binnenkort uitgenodigd voor een spelavond, maar weet niet waar ik dat tussen moet proppen. Wil jij mn plaats innemen?
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat tof vindt?
Nee, tuurlijk niet! Maar van jou verwacht ik dat gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat tof vindt?
Nou ja Cue_quote:
Dat ^.^quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja Cue_Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?
De ouderwetse als Monopoly en Risk vind ik nog steeds wel leuk, maar hebben als grote nadeel dat je de laatste 30~45 minuten al weet wie er gaat winnen en je alsnog moet doorspelen. De nieuwerwetse spellen hebben dat niet of nauwelijks, daar blijft het vaak tot op het eind spannend.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hou ook wel van een bordspelletje, maar dan wat ouderwetsere. Monopoly, risk en triviant zeg amar. Kolonisten vind ik ook nog wel leuk.
Scrabbel?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hou ook wel van een bordspelletje, maar dan wat ouderwetsere. Monopoly, risk en triviant zeg amar. Kolonisten vind ik ook nog wel leuk.
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja Cue_Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.quote:
Alles faken wordt lastig denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!
het is net seks met jouquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.
"Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?"quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!
Dat is het nadeel idd van dergelijke 'denk' spellen. Je zit gewoon voor je uit te staren. Dus dan moet je het voor de gezelligheid doen en met veel mensen zodat je veel kan ouwehoeren ernaast.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.
je spreekt uit ervaring?quote:
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Ik vind scrabble ook wel leuk. En bij risk kan het winnen uiteindelijk juist nog wel omslaan
Daarom spellen waar je ook actief bent als je niet aan de beurt bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Ergste van spellen vind ik dat mensen niet opletten of het hun beurt is
Dat je ze telkens weer moet zeggen "JIJ BENT!!!"
Gezelligheid is goed, maar wel een beetje doorspelen
Een inkoppertje op zijn tijd moet kunnenquote:
Ja ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een inkoppertje op zijn tijd moet kunnen.
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een redelijk idee voor een bordspel en ik ga het samen met een vriend maken en kijken of het werkt/leuk is(en daarna verpatsen aan 999 of Ravensburger voor dik veel doekoe
)
ligt ook aan de opdrachten en samenspel en zoquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.
Winsten worden meestal opgebouwd vanuit Australie/Zuid Amerika en soms Afrika als geheel continent. Af en toe slaat het om door gunstige kaartjes en of dat iemand zijn missie vervuld.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.
Die maat kan erg goed tekenen en gaat 8 plekken in Londen eind 19de eeuw voor mij tekenen, dat verhoogt al de aantrekkelijkheid. Daarnaast uitprinten, op karton enzo. Nog wat houten schijfjes uitzagen en in 6 kleuren verven. En nog wat tonnetjes in het zwart. Wordt al mooi terwijl het de testversie isquote:Op woensdag 30 november 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaanSoort van ganzenbord meets RPG.
Helemaal zelf getekend etc. Kaartjes gemaakt, geplastificeerd
Oh opdrachten, ja, dat zou nog kunnen. Ik speel alleen voor world-dominationquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
ligt ook aan de opdrachten en samenspel en zo
Vampire: Prince of the Cityquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom spellen waar je ook actief bent als je niet aan de beurt bent.
Je kent alle vragen uit je hoofdquote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Triviant wil niemand meer met mijn spelen
Ik ben zo lul met een enorme hoeveelheid nutteloze feitjeskennisquote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent alle vragen uit je hoofd
Tevens hoi
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Wat is de hoofdstad van Oost-Duitsland zet er bij ons tussen
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Wat is de hoofdstad van Oost-Duitsland zit er bij ons tussen
Voor?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ondertussen nog steeds geen concertkaartjes
Van Dort! DUH!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben nog een heel oude triviant en veel vragen kennen we idd al.
'Welke Wieteke...'
Bij mij presenteert in "Een kwestie van weten" ook nog steeds Mart Smeets het Studio Sport programmaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Wat is de hoofdstad van Oost-Duitsland zit er bij ons tussen
Het is er bij gezet door de telefoonfabrikant. Waarom heb je het over open vs. gesloten? Apple had dit net zo goed kunnen doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Geheime spyware / keylogger op 141 miljoen smartphones!
Android, zo mooi zo'n open systeem, dat dichte van dat kutApple
moet je niet willen!
/easy score.
Omdat het kanquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is er bij gezet door de telefoonfabrikant. Waarom heb je het over open vs. gesloten? Apple had dit net zo goed kunnen doen.
Geeft niet, dat zijn jullie natuurlijk ook gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij zwak. 'ik las Android Haha losers'
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds een traguspiercing. Al zes jaar ofzo. Wat ben ik toch een schijterd.
Heb je nog opmerkingen over dit onderwerp die het niveau groep 7 basisschool overschrijden?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, dat zijn jullie natuurlijk ook gewoon.
Ik durf nietquote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef MNR het volgende:
[..]
The only way to beat your fears, is by facing them
I'm afraid of lions, sharks and crocodiles and don't think that will work...quote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef MNR het volgende:
[..]
The only way to beat your fears, is by facing them
Hahahaha!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I'm afraid of lions, sharks and crocodiles and don't think that will work...
Er is geen klap aan joh. Je gaat zitten, ze tekenen een puntje, zetten er wat kouds tegenaan en hoppa! Hij zit erin. Wat is daar nu eng aan CL?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Er is geen klap aan joh. Je gaat zitten, ze tekenen een puntje, zetten er wat kouds tegenaan en hoppa! Hij zit erin. Wat is daar nu eng aan CL?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n 18e was ik veel dapperder
nou sluit ik me dus er echt niet meer bij aanquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef MNR het volgende:
Die lui van Occupy willen geen Mac Donalds of Coca Cola. Dat is kapitalistisch voedsel. Ik vind dit wel humor hoor!
Nou ja, dat is het ook, dus logisch dat ze het niet etenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef MNR het volgende:
Die lui van Occupy willen geen Mac Donalds of Coca Cola. Dat is kapitalistisch voedsel. Ik vind dit wel humor hoor!
Om eerlijk te zijn vind ik beide wel erg vies!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef MNR het volgende:
Kunnen ze toch nog wel een groenteburger scorenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook, dus logisch dat ze het niet etenVooral als het vegetariërs/veganisten enzo zijn. Maar waarschijnlijk doen ze wel boodschappen bij de AH.
Waar/wat ik ook eet.. ik heb altijd een paar uur later weer hongerquote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben zeker geen vegetarier, maar als ik bij MacDonalds eet heb ik een paar uur later weer honger.
Sterker nog, als ik niks eet, heb ik altijd een paar uur later honger!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar/wat ik ook eet.. ik heb altijd een paar uur later weer honger
Dat ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog, als ik niks eet, heb ik altijd een paar uur later honger!
Er is nu een gay porno film opgenomen genaamd Occupy My Throatquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef MNR het volgende:
Komt omdat ze er suiker in spuiten en dat heb je heel snel weer verbrand.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben zeker geen vegetarier, maar als ik bij MacDonalds eet heb ik een paar uur later weer honger.
Ik zag het zielige zooitje op TV gisteren, wat een droeftoeterig volk is dat zegquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef MNR het volgende:
Ach, laat ze lekker maar aanklooien. Anders gaan ze andere nutteloze dingen doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het zielige zooitje op TV gisteren, wat een droeftoeterig volk is dat zeg.
Ik vidn ze 't mooie plein bij de Regent en de Witte Dame verpesten met hun lelijke smerige chaotische tentjes en afval. Opzouten die handel!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker maar aanklooien. Anders gaan ze andere nutteloze dingen doen.
Het is wel een mooi verzamelpunt nu, nu kan het met een handjevol clusterbommenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker maar aanklooien. Anders gaan ze andere nutteloze dingen doen.
Ze zijn niet geheel consistent in hun meningen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook, dus logisch dat ze het niet etenVooral als het vegetariërs/veganisten enzo zijn. Maar waarschijnlijk doen ze wel boodschappen bij de AH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, Occupy my throat is ook echt in een tentje opgenomen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Anders zou het niet kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, Occupy my throat is ook echt in een tentje opgenomen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg me al af wat ze steeds aan het doen waren in die tentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, Occupy my throat is ook echt in een tentje opgenomenFor great justice!
Handjevol clusterbommenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een mooi verzamelpunt nu, nu kan het met een handjevol clusterbommen.
1 in DH, 1 in LWD, 1 in Amsterdam, 1 in ......quote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handjevol clusterbommen
Overkill much?
Nou dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ze steeds aan het doen waren in die tentjes.
OK, ik heb me er niet zo in verdiept, napalm is ook best wmbquote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
"Doordat de kleinere bommen in een clusterbom zich verspreiden, kunnen ze een groot gebied bestrijken. Ze worden veelal gebruikt wanneer men het doelwit niet precies kan lokaliseren."
En wij weten precies waar ze zitten. Een paar brisantgranaten lijkt me beter.
De gemiddelde occupy-kraker heeft niet een bijzonder hoge pet op van persoonlijke hygiene.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat dus![]()
Alhoewel... geen..... een beetje liggen stinken in die tenten zonder douche.....
Dat is piemelbrie to the max daarzo! Niksaan
Die 4 tenten in Eindhoven schakel ik eigenhandig wel uit hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 in DH, 1 in LWD, 1 in Amsterdam, 1 in .......
Zolang ze maar dood gaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, ik heb me er niet zo in verdiept, napalm is ook best wmb.
Nee daarom. Ik skip wel ff!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
De gemiddelde occupy-kraker heeft niet een bijzonder hoge pet op van persoonlijke hygiene.
Kan ook, maar doe dan fosfor voor de occupies met grachten/water in de buurt.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, ik heb me er niet zo in verdiept, napalm is ook best wmb.
Eigenlijk zou ik het wel handmatig willen doen, gewoon een .50 en knallenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook, maar doe dan fosfor voor de occupies met grachten/water in de buurt.
Toch, die brisantgranaten (ook wel: scherfgranaten) klinken ook wel goed.
Het feit dat je hier zoveel vanaf weet verontrust me een beetjequote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook, maar doe dan fosfor voor de occupies met grachten/water in de buurt.
Toch, die brisantgranaten (ook wel: scherfgranaten) klinken ook wel goed.
Wij zijn opgegroeid met GI Joe, niet Janequote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je hier zoveel vanaf weet verontrust me een beetje
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je hier zoveel vanaf weet verontrust me een beetje
stbab zou het niet zo erg vindenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
Een Lockheed AC-130 lijkt me ook wel aardig werken maar misschien boven Amstyerdam niet heel praktisch
Weet je hoeveel buitenlanders je dan uit Nederland haalt?!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
stbab zou het niet zo erg vinden.
Dan is rotterdam een beter doelwit, dan ben je ook van die verzuurde kankeraars afquote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je hoeveel buitenlanders je dan uit Nederland haalt?!(soort van).
Ik wacht al de hele dag over leuk Amsterdam nieuws voor in NWS. Maar het is nog stilquote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is rotterdam een beter doelwit, dan ben je ook van die verzuurde kankeraars af.
Hij mag van mij na Amsterdam wel doorvliegen naar het zuiden hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is rotterdam een beter doelwit, dan ben je ook van die verzuurde kankeraars af.
De kosten van die steden zijn dan ook weg. Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
Als Amsterdam en Rotterdam weg zijn dan rot dat vanzelf weg bij gebrek aan geld.
Dan komen er nu enkel opmerkingen omdat ik een voorzet gaf. Jullie waren t toch vergeten andersquote:
Zeg lieve schat! Ik had anders wel mooi de Tomahawk hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn opgegroeid met GI Joe, niet Jane.
Kosten baten analyse. Ze maken dikke winst om de rest te onderhouden.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De kosten van die steden zijn dan ook weg. Komt wel goed hoor
Dat gebeurt nu ook alquote:
Voor het gemak vergeet je even de industrie in Brabant, voornamelijk de Dommelvallei en het feit dat deze regio is uitgeroepen tot slimste van de wereld qua industrie en techniek? Redelijk wat inkomsten uit dit gebied hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kosten baten analyse. Ze maken dikke winst om de rest te onderhouden.
Alle werkgevers zijn ook weg. alle toeleveranciers. Dus alles in het oosten valt echt om.
Mooi argument altijd, er zitten een zooi goeie bedrijven, dus de lokale bevolking is ook slim!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeet je even de industrie in Brabant, voornamelijk de Dommelvallei en het feit dat deze regio is uitgeroepen tot slimste van de wereld qua industrie en techniek? Redelijk wat inkomsten uit dit gebied hoor
Voor het gemak vergeet je even dat o.a. de hoofdkantoren van ABN en de ING hier staan.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeet je even de industrie in Brabant, voornamelijk de Dommelvallei en het feit dat deze regio is uitgeroepen tot slimste van de wereld qua industrie en techniek? Redelijk wat inkomsten uit dit gebied hoor
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi argument altijd, er zitten een zooi goeie bedrijven, dus de lokale bevolking is ook slim!
Een hoofdkantoor is een kantoor, dat is overhead, dat is zo verplaatst. Zeker met de technieken van tegenwoordig. Thuiswerken jonguh!!! R&D en fabrieken zijn iets lastiger zomaar ergens anders verder te laten gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeet je even dat o.a. de hoofdkantoren van ABN en de ING hier staan.
Inclusief datacentrum.
Als die vallen gaat de rest er achteraan. Basislesje economie.
Bijvoorbeeld de ING heeft ook datacentra in Arnhem en Leeuwarden. Eigenlijk precies voor dit soort gevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeet je even dat o.a. de hoofdkantoren van ABN en de ING hier staan.
Inclusief datacentrum.
Als die vallen gaat de rest er achteraan. Basislesje economie.
Maar niemand meer m ze te besturen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de ING heeft ook datacentra in Arnhem en Leeuwarden. Eigenlijk precies voor dit soort gevallen
ING echt niet. In het hoofdkantoor van de ING zit niet eens IT personeel. Dat zit in Sloterdijk, Bijlmer, Arnhem en Leeuwarden (voormalig Postbank hoofdkantoor).quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar niemand meer m ze te besturen.
Dat gaat echt plat. Als je het hoofdkantoor weg gooit,
Ja, wel een lekker zonnetje. Nog wel wat fris, laat het maar snel voorjaar worden!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ga die hele Randstad vs de rest discussie niet eens meer aan.
Wilde alleen ff melden dat het AB-solute bullshit is tegenwoordig dat de Randstad hier het geld verdient voor het land. Qua technische innovatie is dat al lang niet meer regio 1 in Nederland.Maar goed. heeft 0,0 nut dat hier te roepen.
Mooi weertje he?
We winquote:Op woensdag 30 november 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ga die hele Randstad vs de rest discussie niet eens meer aan.
Wilde alleen ff melden dat het AB-solute bullshit is tegenwoordig dat de Randstad hier het geld verdient voor het land. Qua technische innovatie is dat al lang niet meer regio 1 in Nederland.Maar goed. heeft 0,0 nut dat hier te roepen.
Mooi weertje he?
Ja. Juist. Alsof de hele financiele wereld geregeld wordt vanaf 1 fysieke stoel in een pand in Amsterdamquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de ING heeft ook datacentra in Arnhem en Leeuwarden. Eigenlijk precies voor dit soort gevallen
Ik vind dat af en toe best lekker, zo'n winterse zon.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, wel een lekker zonnetje. Nog wel wat fris, laat het maar snel voorjaar worden!
Sterker nog, als de klapschaats weg valt, zal het ws. alleen maar beter gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Juist. Alsof de hele financiele wereld geregeld wordt vanaf 1 fysieke stoel in een pand in AmsterdamEn als dat pand er dan niet meer is dan ligt ALLES OP ZIJN GAT!!!111!!! OMG!
Een CEO is zo opgevolgd hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar niemand meer m ze te besturen.
Dat gaat echt plat. Als je het hoofdkantoor weg gooit,
Als het t/m eind maart dit weer zou blijven, geen probleem. Maar die sneeuw, regen, mist, ijzel, hagel, wind, etc. etc. komt iets te vaak om de hoek kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat af en toe best lekker, zo'n winterse zon.
Geen sneeuw () maar wel lekker gezond koud en achter de ramen een zonnetje
Nou nee, niet dat de zon hier achter de ramen zit, zou wat heet worden binnen, maar je snapt wat ik bedoel
Je weett dat sloterdijk en de bijlmer Amsterdam zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ING echt niet. In het hoofdkantoor van de ING zit niet eens IT personeel. Dat zit in Sloterdijk, Bijlmer, Arnhem en Leeuwarden (voormalig Postbank hoofdkantoor).
Wil je dat ontkennen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht met smart op de troefkaart: als de dijken doorbreken zijn jullie hollanders allemaal de lul!!!!111111111 schuimbek!11111
No shit!!! Echtquote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weett dat sloterdijk en de bijlmer Amsterdam zijn?
Onopgevoede boeren.
Vooral blijven gelovenquote:
Alsof de rest van Nederland dan vrolijk doorleeft en er niets van merkt.quote:
voor de val was het toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooral blijven geloven
Hoogmoed komt ten val was het spreekwoord toch?
ja, die waren voorheen de voorgangers van de ruige rockquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Nickleback toch een vresleijke Skyradio pop-band geworden zeg
Ik wel, ik woon in de wijk Assendorp, waar er een Assendorperdijk loopt. Polder je weetz.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof de rest van Nederland dan vrolijk doorleeft en er niets van merkt.
Ik woon op 3 hoog, ik zal er ook niets van merken.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die waren voorheen de voorgangers van de ruige rock.
Ik maak me er gewoon niet zo'n zorgen over eigenlijk, vind het altijd een beetje een laatste argument als ze het niet meer wetenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, ik woon in de wijk Assendorp, waar er een Assendorperdijk loopt. Polder je weetz.
Heb ik niet nodig. Genoeg punten waarin Amsterdam niet het beste isquote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me er gewoon niet zo'n zorgen over eigenlijk, vind het altijd een beetje een laatste argument als ze het niet meer weten.
Sneeuw is leuk als je niets te doen hebt. Niet naar je werk hoeft, of niet hoeft te gaan sporten. Geen sociaal leven hebt en niet op vakantie gaat. KEI leuk is het danquote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het t/m eind maart dit weer zou blijven, geen probleem. Maar die sneeuw, regen, mist, ijzel, hagel, wind, etc. etc. komt iets te vaak om de hoek kijken.
Ja! Se sallandstraat komt daar op uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, ik woon in de wijk Assendorp, waar er een Assendorperdijk loopt. Polder je weetz.
throat, geweldig, geil...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
Oh my.... throat! Ik vind hem ge-weldig!
Het ziet er nog geil uit ook
Oh ja, tuurlijk, maar daar heb je dan wel heel nederland voor nodig, wij zijn met 1 stad veruit in de meeste dingen de bestequote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Genoeg punten waarin Amsterdam niet het beste is
Sneeuw is leuk op een berg.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als je niets te doen hebt. Niet naar je werk hoeft, of niet hoeft te gaan sporten. Geen sociaal leven hebt en niet op vakantie gaat. KEI leuk is het dan
Voor de rest: OPZOUTENNNNN!
Nee, maar een This is how you remind me was nog ietsquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die waren voorheen de voorgangers van de ruige rock.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
throat, geweldig, geil...
Ik zit hier ZWAAR door te denken he.. dat snap je...
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Se sallandstraat komt daar op uit.
Ja. Maar dan komt ie toch ook ten val?quote:
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, maar daar heb je dan wel heel nederland voor nodig, wij zijn met 1 stad veruit in de meeste dingen de beste.
Nueh, ik hou van winnenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Ik denk dat dat met een flinke ruksessie wel moet lukkenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met een flinke ruksessie wel moet lukken
Buitenlanders heb je overal in NLquote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_14__opgepakt__.html
Crimineel tuig ook in het zuiden.
Denken dat je wint en eigenlijk episch falen en ZEGGEN dat je wint is niet hetzelfde he popje? Ik snap dat je in je hoofd altijd wint en dat zo wil uitstralen naar de rest van het topic. En hoe vaker je t zegt hoe echter dit ook waarschijnlijk voor jezelf is geworden, maar in de echte wereld is hier een ziektenaam voor he?quote:
Je doet precies hetzelfde hoor, alleen jij denkt dat ik het allemaal meenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denken dat je wint en eigenlijk episch falen en ZEGGEN dat je wint is niet hetzelfde he popje? Ik snap dat je in je hoofd altijd wint en dat zo wil uitstralen naar de rest van het topic. En hoe vaker je t zegt hoe echter dit ook waarschijnlijk voor jezelf is geworden, maar in de echte wereld is hier een ziektenaam voor he?
O ja, en R&B is wel muziek.
Noem je dat tuig? Zeker dat nieuwsbericht gister niet gelezen over moeder + 3 kinderen die in hun slaap wakker werden gemaakt en 19-jarige zoon nu in de cel zit (het is dan echt even heeeeel jammer dat ik het artikel niet kan vinden en niet kan zien waar dat heeft plaatsgevonden).quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_14__opgepakt__.html
Crimineel tuig ook in het zuiden.
Ik doe A niet hetzelfde en B denk ik niet dat je het meent. Maar ie-de-re godsganse dag hetzelfde "niet menens" grapje is wel strontvermoeiend. Maar dat vind ik. Persoonlijk. Dat vindt vast niet heel het Zuiden.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet precies hetzelfde hoor, alleen jij denkt dat ik het allemaal meen.
Maar als de zoon was geblinddoekt en afgetuigd is.. hoe heeft ie dan die twee luitjes kunnen steken?quote:
Wat is je punt? Dat mensen heldhaftig zijn in de buurt van Amsterdam en dan ook nog gestraft worden?quote:
Denk dat je veel kunt als je je zo in het nauw gedreven voelt...quote:Op woensdag 30 november 2011 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als de zoon was geblinddoekt en afgetuigd is.. hoe heeft ie dan die twee luitjes kunnen steken?
Mi mi mi....quote:Op woensdag 30 november 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat mensen heldhaftig zijn in de buurt van Amsterdam en dan ook nog gestraft worden?
Want die overvaller komt uit Maastricht.
Natuurlijk verdient eigenrechting een lintje!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Ow die jongen heeft ook al een lintje verdient volgens de mensen
Schat dat is zo met elke discussie..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Nah, laten we met z'n allen ook nog krantartikelen gana aandragen om deze non-discussie te voeden
Ik ben ff weg om iets nuttigers te doen! Kom straks welw eer kijken (alsof dat wat uitmaakt, want we hebben ieder dag deze "grappige" discussie)
quote:Die zoon werd alleen gearresteerd omdat het "slachtoffer" een aanklacht heeft ingediend. Geen aanklacht geen arrestatie. Maar hoe zit dat met mijn snelheidsovertreding? Niemand heeft een aanklacht ingediend en toch krijg ik een vette prent.
Calimero! Calimero!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Nah, laten we met z'n allen ook nog krantartikelen gana aandragen om deze non-discussie te voeden
Ik ben ff weg om iets nuttigers te doen! Kom straks welw eer kijken (alsof dat wat uitmaakt, want we hebben ieder dag deze "grappige" discussie)
Ik volg de discussie niet... Weet ook niet goed waar het over gaat nuquote:Op woensdag 30 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ja, allemaal terug naar de middeleeuwen en eigen rechter spelen!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk verdient eigenrechting een lintje!
Amsterdam is beter dan de rest discussiequote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik volg de discussie niet... Weet ook niet goed waar het over gaat nu
Is gewoon niet slim he! Moet ie de flitsmeldingen in de gaten houdenquote:
Maar mooi dat ie zo'n artikel als aanleiding zietquote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Is gewoon niet slim he! Moet ie de flitsmeldingen in de gaten houden
how come?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, allemaal terug naar de middeleeuwen en eigen rechter spelen!
Ik kon niks nuttigers vinden om te doen want het [HOMO] topic ligt op zijn gat.
Haha. ik zei gat en homo in 1 zin.
Hey.... wat is dat nou? Ang3l-tje die niet meer lacht?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, allemaal terug naar de middeleeuwen en eigen rechter spelen!
Ik kon niks nuttigers vinden om te doen want het [HOMO] topic ligt op zijn gat.
Haha. ik zei gat en homo in 1 zin.
Ow... dat is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam is beter dan de rest discussie
Ik ben ff weg om iets nuttigers te doen! Kom straks welw eer kijken (alsof dat wat uitmaakt, want we hebben ieder dag deze "grappige" discussiequote:Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, wie heeft die verwarming opengezet?
Ik guts nog meer dan ik al sijpel!
Of was die knal van net toch iets van een brandbom en staat het hoofdkantoor hier in de fik?
Jups.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mooi dat ie zo'n artikel als aanleiding ziet
Ik ben zo gewend dat ik de beter dan/als dingen "moet" verbeteren van mensen dat ik nu uit automatisme wilde roepen "BETER ALS!!!!!!" en me toen besefte dat je het goed deed en ik door het tegenovergestelde te gaan roepen episch zou falenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amsterdam is beter dan de rest discussie
Ik zette hier boven toch al neer dat ik niks beters kon vinden!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ff weg om iets nuttigers te doen! Kom straks welw eer kijken (alsof dat wat uitmaakt, want we hebben ieder dag deze "grappige" discussie
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend dat ik de beter dan/als dingen "moet" verbeteren van mensen dat ik nu uit automatisme wilde roepen "BETER ALS!!!!!!" en me toen besefte dat je het goed deed en ik door het tegenovergestelde te gaan roepen episch zou falen
Cry baby!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zette hier boven toch al neer dat ik niks beters kon vinden!
In de trein!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Luxeproblemen, zin om te rukken, maar een vriendin hebben
Eerlijk gezegd verbeter ik mensen zelden meer, maar denk het altijd nog welquote:Op woensdag 30 november 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend dat ik de beter dan/als dingen "moet" verbeteren van mensen dat ik nu uit automatisme wilde roepen "BETER ALS!!!!!!" en me toen besefte dat je het goed deed en ik door het tegenovergestelde te gaan roepen episch zou falen
uhm.. waar is het probleem?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Schoonmaakster is ugly!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verbeter ik mensen zelden meer, maar denk het altijd nog wel
Met die als/dan hen/hun
Alsof neuken en rukken hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik net zo goed neuken
Veel van de "oude garde" zijn inmiddels gesettled en hebben wel wat "beters" te doen. En de nieuwe aanwas bestaat voornamelijk uit breezersletjes die echt niets beters te melden hebben dan een youtube filmpje van de nieuwe Gaga clip. Het is dus gewoonweg niet zo boeiend meer.quote:
Dan zou je nu zin hebben om te neuken en niet om te rukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik net zo goed neuken
Balen.. maar je bent toch niet thuis dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schoonmaakster is ugly!
Geeft niks! Als ze maar kan poetsen.
Laat ik het anders zeggen, het wordt vrij lastig om thuis een potje te gaan rukken terwijl mrs. stbabylon er ook isquote:Op woensdag 30 november 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou je nu zin hebben om te neuken en niet om te rukken.
Gewoon ff beginnen met de standaard dingen. Even kijken hoe het loopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Balen.. maar je bent toch niet thuis dan.
En dat laatste is t belangrijkste. wat laat je haar doen?
Moet je haar het huis uit schoppen.. je opsluiten in de badkamer.. of waar dan ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, het wordt vrij lastig om thuis een potje te gaan rukken terwijl mrs. stbabylon er ook is
In tegenstelling tot de meeste homo's: Nooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cry baby!
Wanneer kom je in Amsterdam wonen?
Ben je al zo oud dat als je nu rukt dat er dan morgen niet veel meer in zit?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Verstandigquote:Op woensdag 30 november 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon ff beginnen met de standaard dingen. Even kijken hoe het loopt.
Wilde niet gelijk beginnen met ramenlappen.
Eerst kijken hoe dit is.
Toilet, badkamer, etc
Ach het resultaat is hetzelfde, alleen is het laatste effectiever en snellerquote:Op woensdag 30 november 2011 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof neuken en rukken hetzelfde zijn.
Ja, kijken of ze uiteindelijk kan verplaatsen naar de donderdag of vrijdag als ze tijd heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
VerstandigEn het is heerlijk thuiskomen
8 uur, en dan zit het weer helemaal vol, ongeacht leeftijd, dus dat is het probleem nietquote:Op woensdag 30 november 2011 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dat als je nu rukt dat er dan morgen niet veel meer in zit?
Je neemt het allemaal ietsjes te serieus engeltjequote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe A niet hetzelfde en B denk ik niet dat je het meent. Maar ie-de-re godsganse dag hetzelfde "niet menens" grapje is wel strontvermoeiend. Maar dat vind ik. Persoonlijk. Dat vindt vast niet heel het Zuiden.
Plus dat het "probeer je nu HW te overtuigen?" vraagje van gister bij mij wel echt steeds meer begint op te vallen. Als jij eenmaal iets vindt, dan valt er echt met geen mogelijkheid meer iets anders van te maken. En dat kan best wel vermoeiend zijn in discussies.
Ook weer mijn mening hoor. Hoef je verder ook echt niets mee te doen. Wilde het alleen ff kwijt
Verder mag ik je wel. Op deze irritante minpunten na
neuken sneller?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach het resultaat is hetzelfde, alleen is het laatste effectiever en sneller
Is dat zo? Ik merk toch wel een verschil als ik een week droog sta of iedere dag seks hebquote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 uur, en dan zit het weer helemaal vol, ongeacht leeftijd, dus dat is het probleem niet
Maar de discussie voeren wordt er niet leuker op als de ander totaal niet wil buigen in zijn meningquote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal ietsjes te serieus engeltje.
Wat is de lol van toegeven in een discussie als je het vanaf moment 1 allemaal zelf niet zo serieus meent?.
het gaat om het voeren van de discussie an sich, het onderwerp zal me worst zijn, ik heb altijd gelijk, ook al heb ik het niet, nuanceren doe ik op mijn werk wel.
nee, dat laatste staat er toch!quote:
Woensdag minder ideaal?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
Ja, kijken of ze uiteindelijk kan verplaatsen naar de donderdag of vrijdag als ze tijd heeft.
true, maar dat doe ik vaak zat, als het een echt boeiend onderwerp is. Ik zal nooit en dan ook NOOIT toegeven dat Amsterdam niet het beste is, dat is geen onderwerp waarbij dat nodig is.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de discussie voeren wordt er niet leuker op als de ander totaal niet wil buigen in zijn mening(ongeacht of t een gemeende mening is of niet)
Sowieso is die discussie niet nodig.. en te voorspelbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar dat doe ik vaak zat, als het een echt boeiend onderwerp is. Ik zal nooit en dan ook NOOIT toegeven dat Amsterdam niet het beste is, dat is geen onderwerp waarbij dat nodig is.
Ik neem het niet serieus schat, maar ook niet serieus bedoelde dingen kunnen na dag in dag uit wel eens gaan irriteren. Of je ze nu daadrwerkelijk meent of niet. Idem voor dat ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal ietsjes te serieus engeltje.
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik merk toch wel een verschil als ik een week droog sta of iedere dag seks heb
Of zou dat ergens anders door komen?
Zit wat inquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
Lijkt me lekker schoonhuis het weekend in.
Ja, maar de standaard anti-Amsterdamopmerkingen zijn 99,9% van de tijd de aanleiding, niet mijn pro-Amsterdam, ik reageer meestal, ik begin er niet meequote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus schat, maar ook niet serieus bedoelde dingen kunnen na dag in dag uit wel eens gaan irriteren. Of je ze nu daadrwerkelijk meent of niet. Idem voor dat ik heb altijd gelijk.
En ja ik sta er om bekend dat ik altijd hap, of iets nu serieus is bedoelt of niet. Ik kom niet van die kast los. Ben je er uit, zit je er op!
Je zit er ook nog steeds in. Volgens mij ben je een kast hetero.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus schat, maar ook niet serieus bedoelde dingen kunnen na dag in dag uit wel eens gaan irriteren. Of je ze nu daadrwerkelijk meent of niet. Idem voor dat ik heb altijd gelijk.
En ja ik sta er om bekend dat ik altijd hap, of iets nu serieus is bedoelt of niet. Ik kom niet van die kast los. Ben je er uit, zit je er op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |