Ik verkoop ze alleen door als ik echt ineens om bepaalde redenen niet kan. En waarom zou ik daar dan winst op maken? Nee hoor, gewoon kostprijs. Is de ander ook blij.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik ook niet. De kaartjes die ik ooit over had, heb ik gewoon voor de kostprijs verkocht.
Dus ik mag blijven leven?
Daar heb ik ook helemaal geen probleem mee. Sterker nog, ik vind dat je daar best 5 euro voor de moeite bij op mag tellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verkoop ze alleen door als ik echt ineens om bepaalde redenen niet kan. En waarom zou ik daar dan winst op maken? Nee hoor, gewoon kostprijs. Is de ander ook blij.
Jullie zijn allebei geil. Dat betekent het.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, ik had een raar weekend.
Ik was in de kroeg op een feestje bij een goede vriendin. Er werd veel gedronken en daarna werd er nog een afterparty gedaan bij vrienden thuis.
Waar het op neer komt is dat ik met die goede vriendin knuffelend op de bank eindigde.
Geen idee wat daar gebeurde eigenlijk. Kan het niet compleet op de drank schuiven, want de volgende ochtend gingen we er vrolijk mee door. Maar we zijn echt totaal mekaar's type niet. Vrij diametraal tegenovergesteld eigenlijk.
Dus ben nu een beetje in de war (en zij ook), maar ben wel benieuwd wat dit betekent.
Ze is een goede vriendin, dus blijkbaar vinden jullie elkaar wel interessant. Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik was in de kroeg op een feestje bij een goede vriendin. Er werd veel gedronken en daarna werd er nog een afterparty gedaan bij vrienden thuis.
Waar het op neer komt is dat ik met die goede vriendin knuffelend op de bank eindigde.
Geen idee wat daar gebeurde eigenlijk. Kan het niet compleet op de drank schuiven, want de volgende ochtend gingen we er vrolijk mee door. Maar we zijn echt totaal mekaar's type niet. Vrij diametraal tegenovergesteld eigenlijk.
Dus ben nu een beetje in de war (en zij ook), maar ben wel benieuwd wat dit betekent.
There was no sex! En ook de intentie niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geil. Dat betekent het.
Dat zal.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
There was no sex! En ook de intentie niet.
Je hebt gewoon lekker geknuffeld!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
Hahahaha!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
There was no sex! En ook de intentie niet.
Ok, granted. Ik ben een man dus onderbewust speelt dat altijd mee. Maar het werd niet expliciet zeg maar.quote:
En als ze beiden geen seks wille,n dan was het gewoon een avondje knuffelen.. dus weinig vaags aanquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben vrijgezel, jij bent vrijgezel, we zijn totaal elkaars type niet, dus een relatie zit er niet in.... CARELESS SEX FTW
Zo doorzichtig.
Awesome, toch seks gehad danquote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
En onthoudt, lafjes tegen aanhangen is ook seks!
Heb ook ooit wel eens met een goede vriend gehad dat de vonk opeens oversloeg. Dat had ik in de jaren ervoor nooooooit gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Altijd mooi
"goede vriendin" - "niet elkaars type"
Vind dat toch niet helemaal kloppen
Och God, houd zo'n man maar bij mij uit de buurt. De keren daarop ga ik er alleen maar meer naar verlangenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, granted. Ik ben een man dus onderbewust speelt dat altijd mee. Maar het werd niet expliciet zeg maar.
Overgestelde types kunnen ook prima een relatie hebben. Als ze maar hun onderlinge verschillen respecteren.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook helemaal geen probleem mee. Sterker nog, ik vind dat je daar best 5 euro voor de moeite bij op mag tellen.
Nog mooier lijkt het me als je tickets gewoon kunt terug verkopen aan de zaal/festival.
Lol, nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt lafjes je halfstijve tampeloeris tegen haar naakte vagien aan gehangen?
Dan mag ik hopen dat "knuffelend op de bank" een eufemisme was?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt *denkend smilie* dat wordt dan wel lastigquote:Op woensdag 30 november 2011 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.
Snap ook wel dat het niet te doen is al die tickets weer terug te nemen. Dan worden mensne wel erg "makkelijk" met kaartjes kopen. "Ach koop er maar 5, dan geven we de rest wel weer terug".
Je kan er iig een SOA van krijgen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Och ik kan met vrienden weinig lichamelijks hebben en dan ineens een avond tegen elkaar aan kruipen ... en ja daar is ook wel eens meer gebeurd, maar dan is het daarna gewoon weer gewoon vrienden. Weinig aan de handquote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef MNR het volgende:
Heb ook ooit wel eens met een goede vriend gehad dat de vonk opeens oversloeg. Dat had ik in de jaren ervoor nooooooit gedacht
Die waardebonnen zijn irritant.. heb er nog steeds 1 thuisliggen en die kan ik niet via de site inwisselenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou wel fijn zijn. Zoals bv hier het Parktheater... krijg je niet je geld terug maar wel een waardebon. Nou, bv bij mojo ook. Niet je geld terug, maar wel een bon voor eventueel een ander concert ooit.
Snap ook wel dat het niet te doen is al die tickets weer terug te nemen. Dan worden mensne wel erg "makkelijk" met kaartjes kopen. "Ach koop er maar 5, dan geven we de rest wel weer terug".
Kvind dat ZO lekker he?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik kan met vrienden weinig lichamelijks hebben en dan ineens een avond tegen elkaar aan kruipen ... en ja daar is ook wel eens meer gebeurd, maar dan is het daarna gewoon weer gewoon vrienden. Weinig aan de hand
Haha, er zijn dus wel grenzen met wie.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Kvind dat ZO lekker he?Nee, kan dat alleen met homo's
Oh, en echt mannen van wie ik weet dat ze geen vinger naar me uitsteken. Heb ooit een vriend gehad en we lagen tegen elkaar, sliepen samen in een bed, maar nooit die aantrekkingskracht gehad. Was toch wel errug lekker hoor.
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Oh, en soms is een homo ZO leuk dat het gewoon irritant is dat hij homo is!
Damn! That's like hell!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomen
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
Oh, en soms is een homo ZO leuk dat het gewoon irritant is dat hij homo is!
Ja, doe jij maar zo. Maar dat breekt wel mijn hartquote:
Ja, zo werd ik op een feestje eens wakker naast een lesbo terwijl dr vriendin aan de andere kant van de kamer met een andere kerel lag, apartquote:Op woensdag 30 november 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met een lesbo gehad. Ze wilde zelfs seks met mij als ze het een keer zou proberen, maar is er nooit van gekomen
Nee dat kan ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar zo. Maar dat breekt wel mijn hart![]()
Hoewel de homo in kwestie dan weer vaak zo lief en gevoelig is dat hij rekening met je houdt. Ik bedoel.... dat is toch te perfect voor woorden? *zucht
Soms is dat gewoon echt .... Kun je me nou eerlijk vertellen Ang3l dat je je nog nooit aangetrokken hebt gevoeld tot een vrouw?
Hehe. Ik snap jequote:Op woensdag 30 november 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet
Maar dat is een ander soort aangetrokken tot. Meer echt tot de persoon.
En dan kun je dat biseksuele cliche er in gooien "Ik val niet op een geslacht, ik val op een persoon" .... maar als ik dan ga denken aan seks met die geweldige persoon.... neuh.
Wat?! Is David Bowie verliefd op onze Q?quote:
Om erop te zitten hoef je niet verliefd te zijn hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Is David Bowie verliefd op onze Q?
Maar als er geen seksuele aantrekkingskracht is dan houdt 't in een rel;atie al snel op vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik snap je
Ik vind dat zo lekker he? Je echt aangetrokken voelen tot de persoonBeste aantrekking ever.
O ja. Verlust dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om erop te zitten hoef je niet verliefd te zijn he
Sorry dat ik niet die snelle switch naar mijn basisschooltijdperk legdequote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Verlust dan?
maar ik bedoelde meer in de basisschool strekking: Hij is op.
Als in: Hij is verliefd op.
Met je schoonmakerquote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook, (denk ik) , maar nooit iemand om mee te spelen
Ik heb behoorlijk veel spellen van de toprankings van boardgamegeek.com.quote:
Mmmm....misschien dat er dan toch nog hoop isquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als er geen seksuele aantrekkingskracht is dan houdt 't in een rel;atie al snel op vind ik.
quote:
Ketsen?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Mmmm....misschien dat er dan toch nog hoop is![]()
Kan me nog herinneren dat mijn beste vriendinnetje me vroeger verleidde, haha. Ik wist niet hoe snel ik haar tot de orde moest roepen![]()
[..]
Ik ben gek op bordspellen. Altijd keten geblazen!
Word binnenkort uitgenodigd voor een spelavond, maar weet niet waar ik dat tussen moet proppen. Wil jij mn plaats innemen?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook, (denk ik) , maar nooit iemand om mee te spelen
quote:
Liever met bekendenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Word binnenkort uitgenodigd voor een spelavond, maar weet niet waar ik dat tussen moet proppen. Wil jij mn plaats innemen?
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat tof vindt?
Nee, tuurlijk niet! Maar van jou verwacht ik dat gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat tof vindt?
Nou ja Cue_quote:
Dat ^.^quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja Cue_Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?
De ouderwetse als Monopoly en Risk vind ik nog steeds wel leuk, maar hebben als grote nadeel dat je de laatste 30~45 minuten al weet wie er gaat winnen en je alsnog moet doorspelen. De nieuwerwetse spellen hebben dat niet of nauwelijks, daar blijft het vaak tot op het eind spannend.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hou ook wel van een bordspelletje, maar dan wat ouderwetsere. Monopoly, risk en triviant zeg amar. Kolonisten vind ik ook nog wel leuk.
Scrabbel?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hou ook wel van een bordspelletje, maar dan wat ouderwetsere. Monopoly, risk en triviant zeg amar. Kolonisten vind ik ook nog wel leuk.
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja Cue_Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.quote:
Alles faken wordt lastig denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!
het is net seks met jouquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.
"Er zijn bepaalde dingen waar je dat uit af kunt leiden he?"quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kan ook alles faken en het onder dwang doen!
Dat is het nadeel idd van dergelijke 'denk' spellen. Je zit gewoon voor je uit te staren. Dus dan moet je het voor de gezelligheid doen en met veel mensen zodat je veel kan ouwehoeren ernaast.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Vorig jaar zomer voor het laatst gedaan, maar wat een gigantisch kutspel is dat ook eigenlijk. 1 persoon zit te staren en de rest kan iets compleet anders gaan doen.
je spreekt uit ervaring?quote:
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Ik vind scrabble ook wel leuk. En bij risk kan het winnen uiteindelijk juist nog wel omslaan
Daarom spellen waar je ook actief bent als je niet aan de beurt bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Ergste van spellen vind ik dat mensen niet opletten of het hun beurt is
Dat je ze telkens weer moet zeggen "JIJ BENT!!!"
Gezelligheid is goed, maar wel een beetje doorspelen
Een inkoppertje op zijn tijd moet kunnenquote:
Ja ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een inkoppertje op zijn tijd moet kunnen.
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een redelijk idee voor een bordspel en ik ga het samen met een vriend maken en kijken of het werkt/leuk is(en daarna verpatsen aan 999 of Ravensburger voor dik veel doekoe
)
ligt ook aan de opdrachten en samenspel en zoquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.
Winsten worden meestal opgebouwd vanuit Australie/Zuid Amerika en soms Afrika als geheel continent. Af en toe slaat het om door gunstige kaartjes en of dat iemand zijn missie vervuld.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Als iemand Azie en nog een continent heeft, en de rest nauwelijks legers, wordt dat wel erg lastig. Moet diegene wel erg veel pech hebben.
Die maat kan erg goed tekenen en gaat 8 plekken in Londen eind 19de eeuw voor mij tekenen, dat verhoogt al de aantrekkelijkheid. Daarnaast uitprinten, op karton enzo. Nog wat houten schijfjes uitzagen en in 6 kleuren verven. En nog wat tonnetjes in het zwart. Wordt al mooi terwijl het de testversie isquote:Op woensdag 30 november 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaanSoort van ganzenbord meets RPG.
Helemaal zelf getekend etc. Kaartjes gemaakt, geplastificeerd
Oh opdrachten, ja, dat zou nog kunnen. Ik speel alleen voor world-dominationquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
ligt ook aan de opdrachten en samenspel en zo
Vampire: Prince of the Cityquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom spellen waar je ook actief bent als je niet aan de beurt bent.
Je kent alle vragen uit je hoofdquote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Triviant wil niemand meer met mijn spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |