De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuse me?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Floxcie het volgende:
Like a boss? Bitch please, I'm a boss.
Dat dan wel idd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een relatie met bier.
Blijkbaar wel. De tijd die er zat tussen de Query en het reageren van PHP is minimaal, maar als je in die tijd 2 posts hebt, en dat dan toevallig op de LaPo, #302...quote:
hee kijk je huiltquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
NIET ZEGGEN, NIET ZEGGEN! NIKS LATEN MERKEN VAN MERKEN!
[ afbeelding ]
Hmmmquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. De tijd die er zat tussen de Query en het reageren van PHP is minimaal, maar als je in die tijd 2 posts hebt, en dat dan toevallig op de LaPo, #302...
Tevens wel benieuwd hoe Dimens eruit ziet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
Wel benieuwd hoe Dalando zijn vriendin eruit ziet.
Tevens ook hoe Dalando er zelf uit ziet.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
Paul van Loon was toch de bedenker van griezelbus?
Je weet hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tevens wel benieuwd hoe Dimens eruit ziet.
Ook wel benieuwd hoe aight eruit ziet.
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij had altijd een zonnebril op
ojaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zie
Hoe aight1 eruit ziet weet ik wel, maar ga ik lekker niet zeggen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spannend, was het nutteloos?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
Bericht gekregen op Facebook van mijn zus...
Ja da's wel lelijk zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kut ik heb mijn 25.000ste post gemist
25.000 postsquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kut ik heb mijn 25.000ste post gemist
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
25.000 postsdamn krijg een leven man
Weet je heel zeker?quote:
Zoek mij eens in die top500quote:
quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
't zijn de tieten.quote:
Noliferquote:
HOE DE NEUK KAN JE DIE VERGETEN?quote:
nee, die maken me juist vergeetachtig, snap dat nou.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOE DE NEUK KAN JE DIE VERGETEN?![]()
![]()
En ik daar weer dik bovenquote:
Het is weer bedtijd voor jou. Duidelijkquote:
Noem je mij nou dik?quote:
Niet echt, ze heeft mij een verzoek gestuurd om bij het even "dobbelen op zondag 4 december" te zijn. Zeker als ik niet op accepteren druk dat ze gaat zeggen. "ja maar je hebt niet laten weten dat je kan." terwijl ik overduidelijk heb gezegd dat ik kom.quote:
Zie #67quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is weer bedtijd voor jou. Duidelijk
Ik zou niet durven.quote:
Grmblquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zie #67
[..]
Ik zou niet durven.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stalker, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:38 schreef Furdinand het volgende:
dalando, wordt er nog wel eens transormice gespeeld?
Ja die zag ik op FB ook al tig keer voorbij komenquote:
Ben ik geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik ben nu in black reach in skyrim en het lijkt net avatar wereld daarzo.
dus ik wil print screen maken voor jullie
werkt print screen niet
quote:
Ik ook alquote:
Ik ook en ik vond hem na 10 ONZ-FB topics.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic zoek ik al sinds ik het gezien heb, zo geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt hier wel mee. Ik lig onder een open raamquote:
Oh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee. Ik lig onder een open raam
Het is niet andersquote:Op woensdag 30 november 2011 00:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
jmr man, kga je wel missen enzo al die feesboek gesprekkuh egt jammr mja eige keus heah
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
jmr jmr mja tjek je wel op twiter jeweettoch!
quote:
Nee, dit is de loemenadiquote:Op woensdag 30 november 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
DIT IS TOCH GEEN MOTHERFUCKING LINGO? Met jullie rip, pip, vip, sip.
Super accuquote:Op woensdag 30 november 2011 00:31 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij constant 100% batterij hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Bose Portable Dock, daar staat die altijd in als ik thuis ben. Laadt meteen de accu op en ik heb meteen muziek.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:38 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij haalt je mobiel nooit uit de oplader?
Doe mij ook zo'n zusquote:
Die is wel lief jaquote:Op woensdag 30 november 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Gelukkig heb je nog een zusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appel
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appel
Omdat peer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan ga ik ook slapen
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik eet even eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.appelIk kan nog geen huis in Solitude kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan ga ik ook slapen
Ik wil ook een huis kunnen pimpen![]()
Oepsie.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond je al eng, maar dit begint gewoon naar te worden.
Ik doe allang geen moeite meer om dingen op te pakken waarvoor je niet 100/1 in gold/weight krijgtquote:Op woensdag 30 november 2011 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan nog geen huis in Solitude kopen
Ik wil ook een huis kunnen pimpen
Hondje voor jou.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oepsie.
Om het goed te maken, dit toffe hondje.
[ afbeelding ]
Dat is geen hond, dat is een beer.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oepsie.
Om het goed te maken, dit toffe hondje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hondje voor jou.
[ afbeelding ]
Idd, in het begin zat ik alle kleine dingetjes bij elkaar te schrapen maar nu zijn het alleen nog de zeer waardevolle dingenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe allang geen moeite meer om dingen op te pakken waarvoor je niet 100/1 in gold/weight krijgt
Ik sla die volgens mij binnen de kortste keren doodquote:Op woensdag 30 november 2011 01:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, in het begin zat ik alle kleine dingetjes bij elkaar te schrapen maar nu zijn het alleen nog de zeer waardevolle dingen
Een companion is trouwens erg handig om je spullen in te stouwen.
Beat that Appelquote:Op woensdag 30 november 2011 01:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even een gifje posten dan
Wat is 2h? Klinkt wel goedquote:Op woensdag 30 november 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sla die volgens mij binnen de kortste keren dood![]()
Met 2h kan je sweepen, allemaal quadkills dit dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Goeie movesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]I am beatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een breekijzer.quote:
geen idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef Plastic_zak het volgende:
waarom denk ik steeds dat FkTwkGs2012 een andere user is?
Oh, maar dat is in verhouding toch veel te hard joh, gekkie. Straks heeft ie pijn.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel ruikt naar rubber en glijmiddel whihii XD
Heh.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk gezien haar buik dat ze geen rubber gebruikt.
Ja dat zou jammer zijn ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar dat is in verhouding toch veel te hard joh, gekkie. Straks heeft ie pijn.
Ik ben dus geen chimeidquote:Op woensdag 30 november 2011 09:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey ik vond je eerst een chimeid toen een boeler en nu weer een chimeid
Deze vrouw spreekt waarhedenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef Omdatappel het volgende:
Huppel is gewoon een hele toffe dame die best wel knuffelwaardig is.
Hallo newbiequote:
Hallo ben je nieuw hier? Heb je de algemene voorwaarden ( http://frontpage.fok.nl/p(...)voorwaarden-fok.html ) en de policy ( http://forum.fok.nl/fok/faq ) al gelezen?quote:
Ik denk niet dat het verstandig is dat ze jou als voorbeeld nemen.quote:
Ga jij die nieuwe dan eens helpen!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is dat ze jou als voorbeeld nemen.
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is dat ze jou als voorbeeld nemen.
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die nieuwe dan eens helpen!
not Sure if trolling.... Or just stupid.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
not Sure if trolling.... Or just stupid.
Nou ja zeg. Je hebt ook niks over voor je onwetende medemensquote:
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je hebt ook niks over voor je onwetende medemens
Is ook zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.
Hoi Patje1987,quote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.
We hebben jou als voorbeeld genomen.quote:
En nu?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb post 105.000.000
[..]
[ afbeelding ]
Nu pas?quote:
Fuck.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben jou als voorbeeld genomen.
Onze schattige clown
Fuck yeah.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een positief iets is?
Fijne dag babequote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck.
Dan verlaat ik de boel snel weer hier. Dag
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Famous op FOK!
U jelly?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Jij had ook eens een mijlpaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Ben je ookquote:
quote:
Whehehe, had er net nog 1 zag ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij had ook eens een mijlpaal.
UDOWU deel 427: Born to be a klootviool
Ik ben heul geen stalkerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
Als de stalker van OA
Could've fooled me!!quote:
Face it, you're following pussy!!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leugens zijn het! Alles berust op toevalligheden! OPEN UW OGEN!
Crapdump.nlquote:
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.quote:
Klopt!quote:
Ik postte vroeger ook al in udowuquote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik mag er ook wel eens filmpjes posten
Ik zeg ook niet dat ik er last van hebquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik postte vroeger ook al in udowu
En dan nog? Niemand heeft er last van toch?
Que?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag het
Gefeli nog trouwens, hopelijk wordt het wat!
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb![]()
Nogmaals doe wat je niet laten kan
Mijn ex deed dat ook bij mij. Hij deed het om mij in de gaten te houden. Daarom vind ik het sneu.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..
Ja morgen vroeg mn bed uit verdommequote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tweede gesprek
Ik zal dat filmpje eens rippen voor een UI trouwens
Totally Spiesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay in een tekenfilm wordt gezegd: Nou bedankt Virgil, dat was heel erotisch!
Vind ik ongepast
JIj kijkt ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |