Ga jij die nieuwe dan eens helpen!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is dat ze jou als voorbeeld nemen.
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is dat ze jou als voorbeeld nemen.
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die nieuwe dan eens helpen!
not Sure if trolling.... Or just stupid.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel hoor, de mods zijn altijd erg blij met mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
not Sure if trolling.... Or just stupid.
Nou ja zeg. Je hebt ook niks over voor je onwetende medemensquote:
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je hebt ook niks over voor je onwetende medemens
Is ook zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.
Hoi Patje1987,quote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het zou idd naar zijn wanneer compleet nieuwe mensen niet weten hoe het forum werkt, ze moeten er maar zelf aan werken vind ik.
We hebben jou als voorbeeld genomen.quote:
En nu?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb post 105.000.000
[..]
[ afbeelding ]
Nu pas?quote:
Fuck.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben jou als voorbeeld genomen.
Onze schattige clown
Fuck yeah.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een positief iets is?
Fijne dag babequote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck.
Dan verlaat ik de boel snel weer hier. Dag
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Famous op FOK!
U jelly?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Jij had ook eens een mijlpaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Ben je ookquote:
quote:
Whehehe, had er net nog 1 zag ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij had ook eens een mijlpaal.
UDOWU deel 427: Born to be a klootviool
Ik ben heul geen stalkerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
Als de stalker van OA
Could've fooled me!!quote:
Face it, you're following pussy!!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leugens zijn het! Alles berust op toevalligheden! OPEN UW OGEN!
Crapdump.nlquote:
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.quote:
Klopt!quote:
Ik postte vroeger ook al in udowuquote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik mag er ook wel eens filmpjes posten
Ik zeg ook niet dat ik er last van hebquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik postte vroeger ook al in udowu
En dan nog? Niemand heeft er last van toch?
Que?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag het
Gefeli nog trouwens, hopelijk wordt het wat!
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb![]()
Nogmaals doe wat je niet laten kan
Mijn ex deed dat ook bij mij. Hij deed het om mij in de gaten te houden. Daarom vind ik het sneu.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..
Ja morgen vroeg mn bed uit verdommequote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tweede gesprek
Ik zal dat filmpje eens rippen voor een UI trouwens
Totally Spiesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay in een tekenfilm wordt gezegd: Nou bedankt Virgil, dat was heel erotisch!
Vind ik ongepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |