Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik blijf het een stelletje kampwijven vinden met hun afschuwelijke nagels en die Kirsten helemaal. Ben ik nou de enige die ziet dat haar wenkbrauwen best een beetje fout op die kop getattooeerd zijn?
Het blijft me ook irriterenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.
Ja maar ze wil een man met hersenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
Wat is die Tamara toch een verschrikkelijk mens, die denkt dat ze slim is.
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
Ik vind het zo tenenkrommend dat Jessica steeds blijft zeggen dat ze een intelligente man wil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.
Jeffrey had haar anaal moeten vernederenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.
ik lust ook geen schimmelquote:
Kutgrotchampignonenquote:
dan moet je stoppen met vrouwen in je kruipruimte te verstoppenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
schimmel smaakt het lekkerst als het vers onder mijn huis weg komt
ja waar moet ik ze anders laten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan moet je stoppen met vrouwen in je kruipruimte te verstoppen
MANNEN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!quote:
de zolder?quote:
die heb ik nietquote:
met een zachte g wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:38 schreef Albertoooo het volgende:
nee gelukkig kan je als je "waf waf" zegt wel met honden communiceren
jupquote:
ik druk ook altijd langs de wcquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Melancholie het volgende:
"Langs" de wc.Naast heet zoiets.
ik zit ook altijd langs de wcquote:
lekkere broabantse uiers!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Montelly het volgende:
Tamara heeft wel fucking goddelijke paar tieten zeg![]()
![]()
![]()
Die wordt nooit genaaid, ze is al niet van het zoenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is ook mooi in scène gezet om Jessica te naaien
quote:
nigga whut??quote:
Ik vind het echt geen reet aan en ik hou normaal wel van foute, gay series.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Albertoooo het volgende:
Glee, wat een slap aftreksel van Grease lijkt me dit.
dan ben je te dik gewordenquote:
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.
Vergeet deze ultimo gaylordo nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.
daarvoor hebben we TLCquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vieze gladjakkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vergeet deze ultimo gaylordo niet
[ afbeelding ]
Who the hell is Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vergeet deze ultimo gaylordo niet
[ afbeelding ]
VIquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Who the hell is Jan Kooijemans
wil je dat graag zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
Gaat er nog iemand een dikke negerlul in haar kut krijgen dan
Dat plamuursel zal dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
Neuken op camera. Maar dat viel tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
wat was nou het doel van dit programma
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een Albert Heijn op Curacao? #dtv
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
wat was nou het doel van dit programma
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
Ah zit in meerdere landenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een Albert Heijn op Curacao? #dtv
dus iedereen wil een negerlul zien hieroquote:
Nee, meer zo'n brabantse sloerie die totaal verwoest wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus iedereen wil een negerlul zien hiero
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Melancholie het volgende:
Rondjes lopen.Elke keer is anders.
quote:
In de armen van een man?quote:
Duhh, anders komen ze over als sletten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef Enchanter het volgende:
Er is dus echt amper/niet geneukt in al die afleveringen ?!?!?
2x toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef Enchanter het volgende:
Er is dus echt amper/niet geneukt in al die afleveringen ?!?!?
suprise buttfuck!quote:
Oh ja ,quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Duhh, anders komen ze over als sletten.
zie oh oh cherso!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je nagaan als je dit met gasten doet. Dan is het gewoon standaard neuken
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
eindelijk een programma waar je wel kutten en piemols ziet
aan een programma meedoen: 1000 euroquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
Omg wat zijn ze schijnheilig"Ik ben kieskeurig", "Ik heb de ware hier niet gevonden". Pleur toch op zeg
Het ging hun alleen maar om de gratis vakantie die ze kregen
quote:
quote:
M-M-Monstertrolllquote:
troll? u were stating the obviousquote:
quote:
en ik zag dat ik gelijk hadquote:
Zei ik toch ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
en ik zag dat ik gelijk had
2,5 cm van je piemol verliezen is ook pijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zei ik toch ook
goddomme, hij buigt heel dat ding door. Das toch pijnlijk ???
tuurlijk, zo rollen engelsenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef Inkomen het volgende:
niemand mag me zo zienEN DAN OP TV KOMEN
geloof ik bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
2,5 cm van je piemol verliezen is ook pijnlijk
jij zou 2 paar handschoenen aandoen als je aan een piemol moest zittenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:06 schreef Inkomen het volgende:
en nou gebruikt 'ie geen handschoenen
ja en voor een vrouw ook niet, dat klopt, maar ik ben dan geen ofhankelijke professionele dokterquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij zou 2 paar handschoenen aandoen als je aan een piemol moest zitten
totdat je verlepte boobs van 84-jarige vrouwen moet onderzoeken..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Inkomen het volgende:
later als ik groot ben word ik mammograaf
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Inkomen het volgende:
jij wordt een apparaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Inkomen het volgende:
ja daarom is er dus goede voorlichting nodig, dat ook jonge vrouwen die stap durven te zettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
totdat je verlepte boobs van 84-jarige vrouwen moet onderzoeken..
TIETEN VOELEN ALTIJD WERKEN1quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja daarom is er dus goede voorlichting nodig, dat ook jonge vrouwen die stap durven te zetten
ter controle uiteraard
fighting cancer for titties!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
boobocop
half mens, half mammograaf
het helpt wel voor/ tegen veel dingenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef donald_dick het volgende:
Engelsen die denken dat curry voor alles de oplossing is
smeer het op je voetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
het helpt wel voor/ tegen veel dingen
eet curry, daarmee los je het opquote:
ja hoe wil je er anders van kunnen genieten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
hij wil het verstoppen onder een pet waar je doorheen kan kijken
dankje *xoxo*quote:
Mja..ik wil niet weten in wat voor staat ik dan daarna op het toilet zitquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eet curry, daarmee los je het op
brandende anusquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
dankje *xoxo*
[..]
Mja..ik wil niet weten in wat voor staat ik dan daarna op het toilet zit
New York?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
dankje *xoxo*
[..]
Mja..ik wil niet weten in wat voor staat ik dan daarna op het toilet zit
borsten moet je iets gevoeliger aanpakkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef donald_dick het volgende:
het gaat er altijd zo hard aan toe
op tv wordt je een ster!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Inkomen het volgende:
"hier, ik heb een foto van mijn erectie"
ik krijg dan altijd klappen
hij heeft nog steeds dat rare plekje onder z'n onderlipquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
hoofdhuid, niet schedel, die zien we niet
daar ging mn colaquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Inkomen het volgende:
"hier, ik heb een foto van mijn erectie"
ik krijg dan altijd klappen
en die blijft maar groeienquote:
quote:
quote:
Welke tieten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
Kan niet iemand screencaps sturen van alle tieten die zijn voorgekomen in het programma?
Geen idee. Wat een tokkies.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Ik kijk het nu op rtl gemist. Die ene Jan uit het boerenland deed toch ook mee met Oh Oh Cherso auditie?
Of een grote fan van the Turtlesquote:Op donderdag 1 december 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Wat een tokkies.
Ene heet zelfs APRIL
APRIL
Dan moet je toch echt een hekel aan je kind hebben, als je haar APRIL noemt.!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |