Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik blijf het een stelletje kampwijven vinden met hun afschuwelijke nagels en die Kirsten helemaal. Ben ik nou de enige die ziet dat haar wenkbrauwen best een beetje fout op die kop getattooeerd zijn?
Het blijft me ook irriterenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.
Ja maar ze wil een man met hersenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
Wat is die Tamara toch een verschrikkelijk mens, die denkt dat ze slim is.
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
Ik vind het zo tenenkrommend dat Jessica steeds blijft zeggen dat ze een intelligente man wil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Donnis het volgende:
sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat heb je nou al tienduizend keer gezegd.
Jeffrey had haar anaal moeten vernederenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tamara is een bazin. Kirsten is een grafmens, echt zo'n verwende sloerie die uit een rijk gezin komt en zich altijd alles heeft kunnen permitteren.
ik lust ook geen schimmelquote:
Kutgrotchampignonenquote:
dan moet je stoppen met vrouwen in je kruipruimte te verstoppenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
schimmel smaakt het lekkerst als het vers onder mijn huis weg komt
ja waar moet ik ze anders laten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan moet je stoppen met vrouwen in je kruipruimte te verstoppen
MANNEN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!quote:
de zolder?quote:
die heb ik nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |