Ik vind het echt geen reet aan en ik hou normaal wel van foute, gay series.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Albertoooo het volgende:
Glee, wat een slap aftreksel van Grease lijkt me dit.
dan ben je te dik gewordenquote:
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.
Vergeet deze ultimo gaylordo nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Idd, kunnen ze daar geen appart nichtenkanaal voor maken. Samen met al die ANTM/HNTM, SYTYCD en John Beerens salon take-over bagger.
daarvoor hebben we TLCquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vieze gladjakkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vergeet deze ultimo gaylordo niet
[ afbeelding ]
Who the hell is Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vergeet deze ultimo gaylordo niet
[ afbeelding ]
VIquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Who the hell is Jan Kooijemans
wil je dat graag zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
Gaat er nog iemand een dikke negerlul in haar kut krijgen dan
Dat plamuursel zal dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
Neuken op camera. Maar dat viel tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
wat was nou het doel van dit programma
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een Albert Heijn op Curacao? #dtv
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
wat was nou het doel van dit programma
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Szura het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |