Daar is dan toch ook geen zak aanquote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
Geen idee, ik heb nog nooit een Call of Duty aangeraakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7<?php
$believersLyrics = "God";
$nonbelieversLyrics = str_replace("God","FOK!",$believersLyrics);
echo $nonbelieversLyrics;
?>"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Die tekst past niet in een DMquote:
Voor de man van Tally, omdat hij zo gek is op fastfood:quote:
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Beter nog: http://explore.live.com/messenger
quote:
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihiquote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Truequote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.
De stoel kan ook overeind hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihi
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.
Hij zegt als we der dadelijk zijn.. Niet het huis binnen rijden he..![]()
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |