Het is wel iets meer dan dat, en iedereen post hier voor het zweedse meisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Jezus, kunnen we er gewoon mee op houden?
Ze is niet de persoon op de foto's,
Kinderachtig hoor.
There are few users who are also on 2+2, but we also have our own pokerforum: Het grote pokertopic #88 Met een wereldrecordpoging . not as good as 2+2 or tworags but still...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef monkiii het volgende:
yeah, I play poker for a living and have been doing so for a couple of years with some breaks for studying and shit.
isn't there some 2+2 ers here?
Je moet wel OPLETTEN! Dit gaat allang niet meer over monkyyy maar over monkiiiquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Ze is niet de persoon op de foto's, dat weten we nu ook wel. Maar is het dan ook zo nodig om er honderd topics over te maken? Wat zij deed was fout, maar dat wilt nog niet zeggen dat 'je het in haar gezicht kan duwen' of hoe je het ook zegt. Je kan niet iedereen vertrouwen op het internet, zo gaat dat. Leer er mee leven.
Kinderachtig hoor.
Wat is er?quote:
monkyyy post alweerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef VBlom het volgende:
Wat lees ik nou weer? Iedereen aan de Turbo's en de daytrading terwijl deze roerige tijden het moment is om in de defensieve bluechips te zitten.
Blijf dan gewoon weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Ze is niet de persoon op de foto's, dat weten we nu ook wel. Maar is het dan ook zo nodig om er honderd topics over te maken? Wat zij deed was fout, maar dat wilt nog niet zeggen dat 'je het in haar gezicht kan duwen' of hoe je het ook zegt. Je kan niet iedereen vertrouwen op het internet, zo gaat dat. Leer er mee leven.
Kinderachtig hoor.
ik begin je telkens meer te waarderenquote:
Laat die kaulobitch dan ff uitleg komen geven.quote:
cool ouwequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat die kaulobitch dan ff uitleg komen geven.
Ik ga haar vragen w8
maar wel klbquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ze durft volgens mij heel ONZ niet binnen te komen...
Charmantquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
Zo meteen 4 dm's gestuurd aan die crackhoer dat ze maar snel een niet dodelijke kanker mag krijgen.
Wat zeg je chanantquote:
Doe normaal man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
Zo meteen 4 dm's gestuurd aan die crackhoer dat ze maar snel een niet dodelijke kanker mag krijgen.
Neit echt gedaan natuurlijk gekkie hihiquote:
Your welcome.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:00 schreef monkiii het volgende:
hai dere
creepy that someone is/was pretending to me. no idea why, I'm just avg looking imo. hope he/she didn't write anything mean!
thanks for clearing things up for me
Anders overdrijf je even of zo. Lekker boeiend dat iemand triest genoeg is om over dit soort dingen te liegen. Gewoon om lachen en next.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef eight het volgende:
Het is 8 uur geweest. Heeft DD nu al laten weten wie monkeyyy nu is?
Omdat dit en nog wat andersquote:Op woensdag 30 november 2011 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind dit gedoe zwaar overdreven, sowieso. Iemand doet zich voor als een ander, monkyyy gaf toe, heeft aangegeven keihard getrollt te hebben, slim gedaan, klaar. Ze heeft er niemand mee lastig gevallen, die monkiii kan er blijkbaar ook nog om lachen, en al het gezeik er omheen is nergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |