Send me a christmas present when it's christmas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef monkiii het volgende:
haha..childs penis. mean!
anyway, now I have to put in a few hours of poker, gotta make lots of money for christmas.
I'll see if I can find a thread that is open when I'm done, if not, someone could send me a link. I'm gonna get the extremely pretty lady some hawt underwear ldo.
/confused monkiii
komt omdat jullie allemaal lelijk zijn en geen sex hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Half of the woman on FOK! are mean, the other half are man
dit is nog niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
Het doet mijn deugd steven te zien hosselen. good bezig
Ik wacht de pics van de tuffende kinderen.quote:
Je vergat gehandicaptquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komt omdat jullie allemaal lelijk zijn en geen sex hebben
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komt omdat jullie allemaal lelijk zijn en geen sex hebben
ben je het er niet mee eens dan?quote:
alleen jij geestelijk toch?quote:
naast ons, heb je gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben je het er niet mee eens dan?
ze is ff geld bij elkaar aan het pokeren voor de aankomende kids en undies.quote:
Ik kan elk moment een PM ontvangen met een paar pikante pics aangezien ik achter de schermen al de hele tijd met haar aan het PM'en ben, en ze denkt dat ik ook fotograaf ben op FOK! en mijn website wel wat plaatjes wil neerzetten.quote:
Eerlijk delen hequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan elk moment een PM ontvangen met een paar pikante pics aangezien ik achter de schermen al de hele tijd met haar aan het PM'en ben, en ze denkt dat ik ook fotograaf ben op FOK! en mijn website wel wat plaatjes wil neerzetten.
Dus niet ontevreden doen
is nog maar 181x gemaakt die opmerkingquote:
You naughty naughty bear!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan elk moment een PM ontvangen met een paar pikante pics aangezien ik achter de schermen al de hele tijd met haar aan het PM'en ben, en ze denkt dat ik ook fotograaf ben op FOK! en mijn website wel wat plaatjes wil neerzetten.
Dus niet ontevreden doen
Net alsof het nog om monkyyy gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Jezus, kunnen we er gewoon mee op houden?
Ze is niet de persoon op de foto's, dat weten we nu ook wel. Maar is het dan ook zo nodig om er honderd topics over te maken? Wat zij deed was fout, maar dat wilt nog niet zeggen dat 'je het in haar gezicht kan duwen' of hoe je het ook zegt. Je kan niet iedereen vertrouwen op het internet, zo gaat dat. Leer er mee leven.
Kinderachtig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |