hoeveel dan nelisquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht. Hoewel geen 60% hier
jouw oom is een domme mongoolquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef sthomass het volgende:
Mijn oom had vorige maand in een weekend alleen al ¤80.000 eigen spaargeld verloren
Hij heeft er ook veel mee verdiend.. En hij zal het ook niet echt missen, hoogstens een nachtje slecht slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jouw oom is een domme mongool
10 à 20%quote:
en dat van 180euroquote:
Ze streven af op slechte kwartaalcijfers in verband met de dood van Steve. Heb mij al uitgekocht. Apple gaat vallen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
drm ook gwoon apple aandelen kopen dan komt het goed
w8 mar tot de iphone5 dan schiet alles weer omhoogquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ze streven af op slechte kwartaalcijfers in verband met de dood van Steve. Heb alles uitgekocht. Apple gaat vallen.
idd let op mijn woord 2 maande is apple weg steve was apple nu is apple kapotquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ze streven af op slechte kwartaalcijfers in verband met de dood van Steve. Heb mij al uitgekocht. Apple gaat vallen.
Tijdelijk. Puur speculatie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
w8 mar tot de iphone5 dan schiet alles weer omhoog
Zal best, al hoop ik persoonlijk dat dat bedrijf afsterft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
w8 mar tot de iphone5 dan schiet alles weer omhoog
Jij hebt echt geen verstand ervan hè. Ik weet al weer wie jij bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Drm ook gwoon aandelen Microsoft kopen
Staatsobligaties in Griekenland is veel verstandiger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Drm ook gwoon aandelen Microsoft kopen
ik zou in kadaffi incorp. investerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef themole het volgende:
[..]
Staatsobligaties in Griekenland is veel verstandiger.
De huidige rente is tijdelijk, straks als Griekenland weer opleeft heb je iets meer verdient terwijl je het geld jarenlang kwijt bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef themole het volgende:
Staatsobligaties in Griekenland is veel verstandiger.
ja klopt is wel mooi 2 maande werke hoorquote:
wel veel krantjeslopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja klopt is wel mooi 2 maande werke hoor
Jawel man gwn aandelen Unilever kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand ervan hè. Ik weet al weer wie jij bent.
Ik verveel me man, als er niemand meer op reageert stop ik vanzelf wel. Zo werkt dat nou eenmaal 'man'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom a je door?
rot gewoon op man
wat zijn turbo's?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik verveel me man, als er niemand meer op reageert stop ik vanzelf wel. Zo werkt dat nou eenmaal 'man'.
Maar je moet gewoon lekker turbo's kopen, lekker veel winst maken.
nee aan pharkusquote:
quote:
Klopt helemaal, veel aandelen zijn over een tijdje waarschijnlijk niks meer waard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef HenkXL het volgende:
sukkel, in deze tijden moet je ook per dag handelen.
heee monkyyyquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef VBlom het volgende:
Wat lees ik nou weer? Iedereen aan de Turbo's en de daytrading terwijl deze roerige tijden het moment is om in de defensieve bluechips te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |