Dat moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef hexta het volgende:
[..]
Heeft het misschien niet ook iets te maken met dat het mogelijk is dat hij zich zo voelt ten overstaande van iemand anders dan jou?
Als ik er achter zou komen dat ik zoveel voor iemand zou kunnen voelen die niet mijn vriendin is, zou ik toch wel heel erg twijfelen. Ik denk niet dat ik dan door zou kunnen gaan met die relatie, zonder me oneerlijk tegenover mijn hypothetische vriendin te voelen.quote:
Dus ook als je heel gelukkig zou zijn in je relatie en nog veel van je vriendin (vrouw in dit geval) houd dan zou je toch voor je verliefdheid kiezen en gaan scheiden? ipv misschien op te biechten dat je iets voor een ander voelt en voor je huwelijk te gaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef hexta het volgende:
[..]
Als ik er achter zou komen dat ik zoveel voor iemand zou kunnen voelen die niet mijn vriendin is, zou ik toch wel heel erg twijfelen. Ik denk niet dat ik dan door zou kunnen gaan met die relatie, zonder me oneerlijk tegenover mijn hypothetische vriendin te voelen.
Dat zeg ik niet, maar ik zou me er wel heel erg naar over voelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus ook als je heel gelukkig zou zijn in je relatie en nog veel van je vriendin (vrouw in dit geval) houd dan zou je toch voor je verliefdheid kiezen en gaan scheiden? ipv misschien op te biechten dat je iets voor een ander voelt en voor je huwelijk te gaan?
ja, DAT snap ik. Dat doet ie ook, maar snap zijn keuze niet. dat maakt t moeilijk voor me. Als het nou niet goed zat tussen ons of hij zich niet gelukkig voelde...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik zou me er wel heel erg naar over voelen.
Zou het ook vreselijk vinden er zo achter te moeten komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef hexta het volgende:
Het niet begrijpen is zo moeilijk ja.
Dat had ik met een ex van vroeger. Uiteindelijk heb ik een maand daarna op het Elle girl forum moeten lezen wat er nou aan de hand was. (FFS het Elle girl forum, hoe laag kan je zinken.) (een goede vriendin van me wees me daar op, die kwam het tegen en wist dat het wel over mij moest gaan.)
Dat was echt vreselijk.
Herkenbaar, ik heb niet gebeld omdat ik de angst had dat hij niet zou opnemen en/of terugbellen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Purdey het volgende:
Ik lees/post ook weer even een topic meeTwijfel enorm of ik m'n ex zelf moet bellen, ipv wanhopig niet-etend afwachten tot hij belt.
Ik kom dus niet meer op fb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef MrManuel het volgende:
Zojuist me ex niet verwijderd van facebook maar wel ingesteld dat ik geen statussen etc meer langs zie komen van haar..
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef MrManuel het volgende:
Zojuist me ex niet verwijderd van facebook maar wel ingesteld dat ik geen statussen etc meer langs zie komen van haar..
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?
Oh crap, daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb niet gebeld omdat ik de angst had dat hij niet zou opnemen en/of terugbellen.
Kan.. maar ik kan op dit moment haar gewoon niet verwijderen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?
Op de lange termijn kan ik het best met je eens zijn. Op de (erg) korte termijn? Zeker wel in de meeste gevallen. Je moet jezelf die rust gunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand volledig blokken uit je leven is ook niet altijd de beste oplossing..
Dan moet je jezelf eens de vraag stellen waarom je het niet 'wilt'. Bang om haar te kwetsen en een niet bestaande kans te missen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan.. maar ik kan op dit moment haar gewoon niet verwijderen..
'Wil' het niet genoeg..
Ik zeg ook niet dat je iemand helemaal uit je leven moet verbannen. Maar als het loslaten erg moeilijk is kan het de beste oplossing zijn. Even een paar maanden geen 'nieuws' wat je op onverwachte momenten weer een paar treden naar beneden schopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand volledig blokken uit je leven is ook niet altijd de beste oplossing..
Het gaat ook nog even duren.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn nu een dag verder, en eigenlijk voel ik me alleen maar slechter.![]()
De gedachte dat ik haar echt definitief kwijt raak is zo hard en onrealistisch. 2 weken terug waren we samen naar huizen aan het kijken.En dan nu ineens deze klap..
Ik weet het. Het stomme is dat ik mijn eerdere ex-en dit minder had dan nu. Tuurlijk was het er wel, maar toen was er een stem achter in mijn hoofd die zei: als het niet goed komt, dan komt het niet goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het gaat ook nog even duren.
Een tip: probeer je niet te focussen op het kutgevoel in de zin van 'wanneer gaat het nou weg?'. Zeg gewoon tegen jezelf dat je je kut voelt, laat het eruit en accepteer dat je je nog een tijdje kutvoelt. Dat gaat een stuk beter, omdat je dan accepteert dat je er niks aan kunt doen. Als je telkens denkt 'wanneer houdt het nou op', dan ben je telkens weer teleurgesteld dat het er nog is en versterk je je emoties alleen maar.
Met andere woorden, it's good to feel shit.
Ook met haar krijg je dat gevoel wel, het duurt alleen even. Shit happens, het hoort er (helaas) allemaal bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik weet het. Het stomme is dat ik mijn eerdere ex-en dit minder had dan nu. Tuurlijk was het er wel, maar toen was er een stem achter in mijn hoofd die zei: als het niet goed komt, dan komt het niet goed.
Maar met haar weet ik dat niet zo goed..
Edit op jouw toevoeging: Dat is het beste, maar het is erg moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |