Dat moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef hexta het volgende:
[..]
Heeft het misschien niet ook iets te maken met dat het mogelijk is dat hij zich zo voelt ten overstaande van iemand anders dan jou?
Als ik er achter zou komen dat ik zoveel voor iemand zou kunnen voelen die niet mijn vriendin is, zou ik toch wel heel erg twijfelen. Ik denk niet dat ik dan door zou kunnen gaan met die relatie, zonder me oneerlijk tegenover mijn hypothetische vriendin te voelen.quote:
Dus ook als je heel gelukkig zou zijn in je relatie en nog veel van je vriendin (vrouw in dit geval) houd dan zou je toch voor je verliefdheid kiezen en gaan scheiden? ipv misschien op te biechten dat je iets voor een ander voelt en voor je huwelijk te gaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef hexta het volgende:
[..]
Als ik er achter zou komen dat ik zoveel voor iemand zou kunnen voelen die niet mijn vriendin is, zou ik toch wel heel erg twijfelen. Ik denk niet dat ik dan door zou kunnen gaan met die relatie, zonder me oneerlijk tegenover mijn hypothetische vriendin te voelen.
Dat zeg ik niet, maar ik zou me er wel heel erg naar over voelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus ook als je heel gelukkig zou zijn in je relatie en nog veel van je vriendin (vrouw in dit geval) houd dan zou je toch voor je verliefdheid kiezen en gaan scheiden? ipv misschien op te biechten dat je iets voor een ander voelt en voor je huwelijk te gaan?
ja, DAT snap ik. Dat doet ie ook, maar snap zijn keuze niet. dat maakt t moeilijk voor me. Als het nou niet goed zat tussen ons of hij zich niet gelukkig voelde...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik zou me er wel heel erg naar over voelen.
Zou het ook vreselijk vinden er zo achter te moeten komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef hexta het volgende:
Het niet begrijpen is zo moeilijk ja.
Dat had ik met een ex van vroeger. Uiteindelijk heb ik een maand daarna op het Elle girl forum moeten lezen wat er nou aan de hand was. (FFS het Elle girl forum, hoe laag kan je zinken.) (een goede vriendin van me wees me daar op, die kwam het tegen en wist dat het wel over mij moest gaan.)
Dat was echt vreselijk.
Herkenbaar, ik heb niet gebeld omdat ik de angst had dat hij niet zou opnemen en/of terugbellen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Purdey het volgende:
Ik lees/post ook weer even een topic meeTwijfel enorm of ik m'n ex zelf moet bellen, ipv wanhopig niet-etend afwachten tot hij belt.
Ik kom dus niet meer op fb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef MrManuel het volgende:
Zojuist me ex niet verwijderd van facebook maar wel ingesteld dat ik geen statussen etc meer langs zie komen van haar..
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef MrManuel het volgende:
Zojuist me ex niet verwijderd van facebook maar wel ingesteld dat ik geen statussen etc meer langs zie komen van haar..
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?
Oh crap, daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb niet gebeld omdat ik de angst had dat hij niet zou opnemen en/of terugbellen.
Kan.. maar ik kan op dit moment haar gewoon niet verwijderen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen 2 dagen die statussen alsnog zit te lezen op haar wall?
Op de lange termijn kan ik het best met je eens zijn. Op de (erg) korte termijn? Zeker wel in de meeste gevallen. Je moet jezelf die rust gunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand volledig blokken uit je leven is ook niet altijd de beste oplossing..
Dan moet je jezelf eens de vraag stellen waarom je het niet 'wilt'. Bang om haar te kwetsen en een niet bestaande kans te missen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan.. maar ik kan op dit moment haar gewoon niet verwijderen..
'Wil' het niet genoeg..
Ik zeg ook niet dat je iemand helemaal uit je leven moet verbannen. Maar als het loslaten erg moeilijk is kan het de beste oplossing zijn. Even een paar maanden geen 'nieuws' wat je op onverwachte momenten weer een paar treden naar beneden schopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand volledig blokken uit je leven is ook niet altijd de beste oplossing..
Het gaat ook nog even duren.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn nu een dag verder, en eigenlijk voel ik me alleen maar slechter.![]()
De gedachte dat ik haar echt definitief kwijt raak is zo hard en onrealistisch. 2 weken terug waren we samen naar huizen aan het kijken.En dan nu ineens deze klap..
Ik weet het. Het stomme is dat ik mijn eerdere ex-en dit minder had dan nu. Tuurlijk was het er wel, maar toen was er een stem achter in mijn hoofd die zei: als het niet goed komt, dan komt het niet goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het gaat ook nog even duren.
Een tip: probeer je niet te focussen op het kutgevoel in de zin van 'wanneer gaat het nou weg?'. Zeg gewoon tegen jezelf dat je je kut voelt, laat het eruit en accepteer dat je je nog een tijdje kutvoelt. Dat gaat een stuk beter, omdat je dan accepteert dat je er niks aan kunt doen. Als je telkens denkt 'wanneer houdt het nou op', dan ben je telkens weer teleurgesteld dat het er nog is en versterk je je emoties alleen maar.
Met andere woorden, it's good to feel shit.
Ook met haar krijg je dat gevoel wel, het duurt alleen even. Shit happens, het hoort er (helaas) allemaal bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik weet het. Het stomme is dat ik mijn eerdere ex-en dit minder had dan nu. Tuurlijk was het er wel, maar toen was er een stem achter in mijn hoofd die zei: als het niet goed komt, dan komt het niet goed.
Maar met haar weet ik dat niet zo goed..
Edit op jouw toevoeging: Dat is het beste, maar het is erg moeilijk.
Daarom wilde ik ook gelijk de volgende week al me spullen terug, was het niet dat hij de helft van mij spullen vergeten was en we nog een keer moeten afspreken.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:13 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik had met mijn ex afgesproken dat we elkaar nog zouden zien. We moeten nog wat spullen uitwisselen enzo en dat vonden we alletwee wel een geruststellende gedachte. Maar nu na bijna twee weken heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in om haar te zien. Het gaat nu aardig als ik er niet teveel aan denk en een ontmoeting gooit me weer een paar stappen terug heb ik het idee.
Ik weet niet precies waarom ik het niet 'wil'. Het voelt dan alsof ik haar nooit meer zal zien.. etc.. Terwijl jah miss is dat wel beter. misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf eens de vraag stellen waarom je het niet 'wilt'. Bang om haar te kwetsen en een niet bestaande kans te missen?
Je hebt zelf al aangegeven dat je nog ontzettend vaak aan haar denkt en haar blijkbaar dus ook nog steeds volgt op allerlei sociale media. Geef jezelf ff een schop onder je kont en verwijder haar voorlopig even. Dan heb jij de kans om het los te laten en kan je later altijd weer contact zoeken.
Ik heb mijn ex een paar dagen geleden 'ontvriend' (wat een kuttermquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom ik het niet 'wil'. Het voelt dan alsof ik haar nooit meer zal zien.. etc.. Terwijl jah miss is dat wel beter. misschien ook wel niet.
Volgende week donderdag zie ik haar weer met Rijles..![]()
Zie er nu al tegenop!
En wat als ik er nu af en toe wel en af en toe geen behoefte aan heb?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een paar dagen geleden 'ontvriend' (wat een kutterm) op facebook. Geeft mij in ieder geval een hoop rust en ik kan niet meer in de verleiding komen om ff snel op haar pagina te kijken.
Je ziet elkaar heus wel weer als je daar tegen die tijd nog behoefte aan hebt!
Dan heb jij de rest van JOUW leven geen tijd voor hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef Purdey het volgende:
Ex gebeld, en hij heeft het de komende tijd 'erg druk' naar eigen zeggen. Oftewel: Ja, ik vroeg je wel mee uit, maar nu kun je weer doodvallen want ik heb me bedacht.
His lost. Maar stiekem voelt het best als een trap na
Keuze zal je moeten maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
En wat als ik er nu af en toe wel en af en toe geen behoefte aan heb?
Nee, je zal er net als iedereen doorheen moeten.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef renwan het volgende:
Ik heb zo geen zin in die golven van verschillende emotie's is er geen manier om dit te versnellen?
Nee, en als je je bezig gaat houden met het idee van versnellen (dan zit je dus constant in je hoofd met 'wanneer gaat het over / het gaat niet snel genoeg') duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef renwan het volgende:
Ik heb zo geen zin in die golven van verschillende emotie's is er geen manier om dit te versnellen?
Dat klopt, ik heb vooral het gevoel dat me lont een lontje is geworden steeds korter word. Herkenbaar voor iemand?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Purdey het volgende:
Tot nu toe doet het me eigenlijk niet veel, toen hij het zei dacht ik zelfs 'Dan zoek je het maar uit, ik doe er niet meer aan mee nu.' Hij zal altijd een deel van mijn leven blijven, net zoals jou ex bij jou, maar ik denk dat op den duur ze minder aanwezig worden
Tja, de oorzaak hiervan mag je ook wel een beetje bij jezelf zoeken naar mijn mening.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Soit het volgende:
Ik kan me hier officieel aansluiten. Ik heb het uitgemaakt met m'n vriendin, ik vind het jammer maar het ging gewoon niet meer tussen ons. Ik hield haar voor de gek en ik gebruikte haar terwijl zij heel serieus was binnen de relatie. Ik houd wel van haar, maar blijkbaar niet genoeg om me helemaal te hechten aan haar en niet meer met andere vrouwen te gaan.
Maar goed, zij is helemaal doorgeslagen. Ze belt me zo ongeveer 30 keer in één uur, ik krijg constant rare smsjes en gisteren stond ze hier voor de deur (gelukkig was ik er niet) en heeft ze drie uur (!) bij mijn moeder lopen janken en zeiken over mij.Moeder nu pissed op mij want hoe kan ik in godsnaam een meisje zo behandelen? Tja, ik wil haar gewoon niet meer en ze moet me met rust laten. Het was erger geweest wanneer ik bij haar was gebleven en haar (en mezelf) voor de gek had gehouden.
Maar ik ben nog niet van haar af, dat weet ik wel.Ik ga in ieder geval mijn nummer veranderen en verder liggen hier nog een paar kleren van haar die mijn moeder wel mag terugbrengen.
Nee, zij hoort mij gewoon met rust te laten. Ik wil niks meer met haar te maken hebben en ik heb totaal geen zin in een jankende ex aan de telefoon de hele tijd. Ik heb de keuze gemaakt, moeilijk maar het is over. Klaar. Ik neem ook geen relatie meer, over 10/15 jaar misschien.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, de oorzaak hiervan mag je ook wel een beetje bij jezelf zoeken naar mijn mening.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef Soit het volgende:
Nee, zij hoort mij gewoon met rust te laten.
?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Soit het volgende:
Ik hield haar voor de gek en ik gebruikte haar
Da's een hele geruststelling, alhoewel het beter voor de wereld zou zijn als je gewoon zelfmoord zou plegen ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik neem ook geen relatie meer, over 10/15 jaar misschien.
Wat wil je hiermee zeggen? Het is mijn schuld, weet ik zelf ook wel.quote:
Zelfmoord? Want?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling, alhoewel het beter voor de wereld zou zijn als je gewoon zelfmoord zou plegen ofzo.
Het ziet er naar uit dat je het een beetje over jezelf hebt afgeroepen?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Soit het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen? Het is mijn schuld, weet ik zelf ook wel.
En dan ineens zielig gaan doen dat je het zo vervelend vindt en dat je met rust gelaten wilt worden..quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef hexta het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je het een beetje over jezelf hebt afgeroepen?
Als ik iemand rot behandel, moet ik het ook niet gek vinden als ik daarvoor op mijn kloten krijg.
Ik doe niet zielig maar ik vind het inderdaad dodelijk vermoeiend om op deze manier lastig gevallen te worden. Ik wil haar niet meer, dat ze moet ze gaan accepteren.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan ineens zielig gaan doen dat je het zo vervelend vindt en dat je met rust gelaten wilt worden..
Je zit nu op het punt waar je totaal niets meer over haar te zeggen hebt ben ik bang.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Soit het volgende:
Ik doe niet zielig maar ik vind het inderdaad dodelijk vermoeiend om op deze manier lastig gevallen te worden. Ik wil haar niet meer, dat ze moet ze gaan accepteren.
Welkom in de echte wereld waar het niet altijd om jezelf draait.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik doe niet zielig maar ik vind het inderdaad dodelijk vermoeiend om op deze manier lastig gevallen te worden. Ik wil haar niet meer, dat ze moet ze gaan accepteren.
Tja. Gaat ze zo door, wordt het alleen maar erger voor haarzelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef hexta het volgende:
[..]
Je zit nu op het punt waar je totaal niets meer over haar te zeggen hebt ben ik bang.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Soit het volgende:
Ik kan me hier officieel aansluiten. Ik heb het uitgemaakt met m'n vriendin, ik vind het jammer maar het ging gewoon niet meer tussen ons. Ik hield haar voor de gek en ik gebruikte haar terwijl zij heel serieus was binnen de relatie. Ik houd wel van haar, maar blijkbaar niet genoeg om me helemaal te hechten aan haar en niet meer met andere vrouwen te gaan.
Maar goed, zij is helemaal doorgeslagen. Ze belt me zo ongeveer 30 keer in één uur, ik krijg constant rare smsjes en gisteren stond ze hier voor de deur (gelukkig was ik er niet) en heeft ze drie uur (!) bij mijn moeder lopen janken en zeiken over mij.Moeder nu pissed op mij want hoe kan ik in godsnaam een meisje zo behandelen? Tja, ik wil haar gewoon niet meer en ze moet me met rust laten. Het was erger geweest wanneer ik bij haar was gebleven en haar (en mezelf) voor de gek had gehouden.
Maar ik ben nog niet van haar af, dat weet ik wel.Ik ga in ieder geval mijn nummer veranderen en verder liggen hier nog een paar kleren van haar die mijn moeder wel mag terugbrengen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, zij hoort mij gewoon met rust te laten. Ik wil niks meer met haar te maken hebben en ik heb totaal geen zin in een jankende ex aan de telefoon de hele tijd. Ik heb de keuze gemaakt, moeilijk maar het is over. Klaar. Ik neem ook geen relatie meer, over 10/15 jaar misschien.
Ze stalkt niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
[..]je lijkt PRECIES mijn ex, behalve dat ik hem niet ga stalken. Wel goed dat je zelfkennis hebt en geen meid meer ellende aan doet.
Je kan wel verwachten dat zij normaal met jou wilt praten en ik vind dat je ergens wel het FATSOEN moet hebben om netjes ZELF haar spulletjes terug te brengen.
Dan ben je ook een laffe hond. Wat is het voor moeite om nog een keer normaal met haar te praten om er een normaal einde aan te maken? Dit is het soort shit wat mensen nog een hele lange tijd met zich mee kunnen dragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Ze stalkt niet.Het wordt al minder, het is gewoon even dat ze er heel erg mee zit denk ik. Logisch ook wel. Ik ga die spullen niet zelf terugbrengen en praten doe ik ook niet. Ik ben d'r klaar mee en eigenlijk moet zij dat ook zijn na alles wat ik haar heb aangedaan.
Jij denkt voor haar. Vertel had je niet gehoopt/gewild dat zij er ZOO klaar mee zou zijn dat jij het niet hoefde uit te maken?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Ze stalkt niet.Het wordt al minder, het is gewoon even dat ze er heel erg mee zit denk ik. Logisch ook wel. Ik ga die spullen niet zelf terugbrengen en praten doe ik ook niet. Ik ben d'r klaar mee en eigenlijk moet zij dat ook zijn na alles wat ik haar heb aangedaan.
Of ze word zwaar depressief en legt de schuld bij zichzelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Hij doet zo uit eigenbelang maar ik denk dat het zijn ex alleen maar helpt uiteindelijk om er sneller mee klaar te zijn.
En door een paar simpele woorden als ik noem een "het ligt niet aan jou" zou het opgelost zijn en zou ze ineens niet meer zo vaak contact op proberen te nemen? Dat hij een klootzak is is haar niks nieuws, was hij ook al toen ze nog wat met hem had blijkbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Of ze word zwaar depressief en legt de schuld bij zichzelf.
Als ik die zin hoor gaan bij mij helemaal de alarmbellen EN sirenes af!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En door een paar simpele woorden als ik noem een "het ligt niet aan jou"
Als het niet aan jou ligt, aan wie dan wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als ik die zin hoor gaan bij mij helemaal de alarmbellen EN sirenes af!
Godquote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als het niet aan jou ligt, aan wie dan wel?
Zwaar depressief? We zijn niet getrouwd.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij denkt voor haar. Vertel had je niet gehoopt/gewild dat zij er ZOO klaar mee zou zijn dat jij het niet hoefde uit te maken?
[..]
Of ze word zwaar depressief en legt de schuld bij zichzelf.
Lekker egoistischquote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan het wel lief gaan brengen, ik kan wel met haar gaan afspreken om er 'een punt' achter te zetten maar dan weet ik zeker dat ik mezelf weer verlies. Toen ik het uitmaakte (recht in haar gezicht) wist ik ook niet wat ik nou moest doen, weggaan of haar troosten. Ik koos voor het eerste want wanneer ik hard ben en me gedraag alsof het me niets kan schelen, zal ze mij eerder haten en gaan vergeten. En ik haar ook op den duur.
Fout, heb ik wel. Staat ook wel vermeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Don't feed the troll jongens. Soit heeft duidelijk geen enkel probleem om over zijn ex te komen, dus wat ie nou hier doet behalve vervelende reacties uitlokken..? Beetje aandacht tekort gok ik. Gewoon negeren.
Ook, maar daarom heb ik juist meer moeite om over haar heen te komen dan dat jullie hebben. Jullie hebben (neem ik aan dan) geen ex die constant contact zoekt en het je dus moeilijker maakt om te vergeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je hebt eerder een probleem om van haar af te komen, dat is een wereld van verschil.
Nee, maar, je wilt dus beweren dat jij (die iemand gedumd hebt en er dus voor gekozen hebt om een relatie te beeidigen om wat voor reden dan ook ) het zwaarder heeft dan iemand die na een (soms jarenlange ) relatie te horen heeft gekregen dat hun partner niet langer heil zag in de relatie (wat in somige gevallen als donderslag bij heldere hemel kwam) puur omdat jou ex nog contact met je opneemt? Ik krijg het idee dat je vind dat je gestalkt word en dat zij de boosdoener is. Misschien moet je jezelf eens in haar verplaatsen. Stel je voor dat je haar bent in deze situatie. Je had een relatie, niet een one night stand.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook, maar daarom heb ik juist meer moeite om over haar heen te komen dan dat jullie hebben. Jullie hebben (neem ik aan dan) geen ex die constant contact zoekt en het je dus moeilijker maakt om te vergeten.
Ik wilde al eerst posten wat MC heeft gepost maar je komt over als een egoistische en gevoelloze man die lievere eregister dan gister van zn (ex)vriendin af is.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook, maar daarom heb ik juist meer moeite om over haar heen te komen dan dat jullie hebben. Jullie hebben (neem ik aan dan) geen ex die constant contact zoekt en het je dus moeilijker maakt om te vergeten.
Dus dat: EGOIST!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef QEX het volgende:
[..]
Nee, maar, je wilt dus beweren dat jij (die iemand gedumd hebt en er dus voor gekozen hebt om een relatie te beeidigen om wat voor reden dan ook ) het zwaarder heeft dan iemand die na een (soms jarenlange ) relatie te horen heeft gekregen dat hun partner niet langer heil zag in de relatie (wat in somige gevallen als donderslag bij heldere hemel kwam) puur omdat jou ex nog contact met je opneemt? Ik krijg het idee dat je vind dat je gestalkt word en dat zij de boosdoener is. Misschien moet je jezelf eens in haar verplaatsen. Stel je voor dat je haar bent in deze situatie. Je had een relatie, niet een one night stand.
Ik wil er alleen iets korts over kwijt, aangezien ik ook denk dat je trollt maargoed : Feit dat je hier post bewijst al genoeg : Grote bek, klein hartje...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik zeg toch, natuurlijk zit ik ermee. Ik voel me aardig klote zelfs. Logisch ook maar ze is niet voor niks mijn vriendin geweest, ik maak het niet zomaar uit. En ik houd niet voor niets zoveel afstand, jullie kennen het hele verhaal ook niet maar het is juist beter voor haar (en mezelf), al is het nu moeilijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik wil er alleen iets korts over kwijt, aangezien ik ook denk dat je trollt maargoed : Feit dat je hier post bewijst al genoeg : Grote bek, klein hartje...
Dan moet je of wat zeggen waardoor wij het kunnen proberen te begrijpen of je mond dicht houden want je komt nu echt over als een zak zonder hart.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik zeg toch, natuurlijk zit ik ermee. Ik voel me aardig klote zelfs. Logisch ook maar ze is niet voor niks mijn vriendin geweest, ik maak het niet zomaar uit. En ik houd niet voor niets zoveel afstand, jullie kennen het hele verhaal ook niet maar het is juist beter voor haar (en mezelf), al is het nu moeilijk.
Deze:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Soit: Je bent onnavolgbaar. Helemaal als ik je recente topic erbij pak over dat je meermaals vreemdgegaan bent maar nu echt (huh?) aan je vriendin wilt bewijzen dat je om haar geeft..... :-)
quote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
Het verhaal in het kort: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan. Het is allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.
Mijn vriendin is voor mij alles, dit laat ik ook vaak aan haar zien. Het probleem is dat ze mij heel erg claimt en controleert ómdat ze mij wantrouwt. Dat is natuurlijk mijn eigen schuld.
Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák, ze twijfelt overduidelijk aan mij. Ik heb veel voor haar over, ik probeer zo goed als haar vertrouwen te winnen en te laten zien hoeveel ze voor mij betekend, maar ik wil ook nog gewoon leven. Ik wil gewoon met vrouwen om kunnen gaan, flirten met vrouwen, gewoon uit kunnen gaan zonder dat mijn vriendin constant belt en zonder dat zij zich er niet goed bij voelt. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.
Ik ben in het verleden inderdaad een persoon geweest die op een slechte manier met vrouwen omging, ik ben een klootzak geweest, ook binnen deze relatie. Nu niet meer. Ik zelf wil graag een punt zetten achter al die situaties, mijn vriendin en haar omgeving werken helaas niet mee.
Het gaat al een paar maanden zo. Eerst dacht ik dat ik verbetering zag, totdat mijn vriendin er laatst achter kwam dat ik afsprak (buiten haar weten om) met een oud studiegenoot. Voor mij waren die afspraken simpelweg vriendschappelijk, voor dat meisje niet, die heeft gevoelens voor me. Nu heb ik ook spijt van die afspraakjes maar op dat moment vond ik het ergens spannend en zocht ik er ook niet veel achter. Ik vind het dan ook leuk om af en toe te flirten met andere vrouwen, niet omdat ik aan mijn vriendin niet genoeg heb, maar puur omdat ik het leuk vind. Allemaal uitgelegd aan mijn vriendin maar ze is er nog steeds niet blij mee omdat ik haar niets heb laten weten van die afspraken. Maar áls ik haar wel iets liet weten, zou ze zich weer zorgen maken om niets.
Maar goed, IS er nog wel wat aan te doen? Wat kan ik hier nog aan doen? Tips/ervaringen? Gaat dit zo door, kan ik er beter een punt achter zetten aangezien een relatie op deze manier niet echt fijn en gezond is, terwijl ik daar eigenlijk niet eens aan wil denken. Maar op deze manier een relatie hebben met iemand waar je van houdt is frustrerend. Ik wil leven, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwijt.
Klopt. Ik heb d'r goed over na gedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het niets gaat worden tussen ons. Zij is heel erg serieus en dat ben ik niet. Ze verdient beter, iemand die haar gelukkig kan maken. Ik wil vrij kunnen zijn en me niet zo beperkt voelen. Ik voelde me namelijk beperkt bij haar, alsof ik mijn vrijheid moest inleveren. Dat was ook zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Soit: Je bent onnavolgbaar. Helemaal als ik je recente topic erbij pak over dat je meermaals vreemdgegaan bent maar nu echt (huh?) aan je vriendin wilt bewijzen dat je om haar geeft..... :-)
Precies ik reageer niet eens meer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die beperkingen heb je anders wel mooi zelf bewerkstelligd door meerdere keren vreemd te gaan.
Vind ik heel fijn voor je. Hoop dat het heel goed gaat nu.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef DuracellPower het volgende:
Voor de mensen die mij nog kennen.. bijna jaar uit geweest, alle bij veel aan "onszelf" gewerkt en contact gehouden.. Allebei stuk beter in os vel..en weer bij elkaar
Geeft toch niet dat je moet huilen. Digitale knuffel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:02 schreef QEX het volgende:
[..]
Zelf net weer gesprek gehad, voornamelijk om dingen te regelen. Lukte me niet om niet te huilen.
Gaat gewoon erg slecht op het moment.
Ook een beetje de tijd van het jaar wat tegenwerkt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:02 schreef QEX het volgende:
[..]
Vind ik heel fijn voor je. Hoop dat het heel goed gaat nu.
Zelf net weer gesprek gehad, voornamelijk om dingen te regelen. Lukte me niet om niet te huilen.
Gaat gewoon erg slecht op het moment.
Volgens mij geld dat voor de meeste van ons. Zware (S) uitzondering daargelaten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ook een beetje de tijd van het jaar wat tegenwerkt?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ook een beetje de tijd van het jaar wat tegenwerkt?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]![]()
Kutste maand van het jaar om alleen te zijn..
Ik merk zelf ook da ik het werken wel fijn vindt..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef QEX het volgende:
@ Prinsesje4you digitale knuffel terug.
@ mr manuel; vreselijke maand om alleen te zijn, maar so wie so erg 'wennen' na zoveel jaar.
Verheug me tegenwordig niet echt meer op het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |