quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef Cinderellaaa het volgende:
Bij het kruidvat zie je soms ook wel eens mama's met hun kindjes die dan stiekem een paar snoepjes uit de snoepjesbak pakken en aan hun kinderen geven zonder af te rekenen. Dat is gewoon stelen
Dan moet je afwassen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het kan ook nog verkeerd uitpakken als je pinpas het begeeft of je rekening geblokkeerd is.
What the fuckquote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Postalz het volgende:
ik ging vroeger (ik was toen 6 jaar ofzo) al die kinder surprise eitjes kapot trappen in een hoekje van de winkel, om de speeltjes eruit te halen.
na een half uurtje in de supermarkt. lag er dan ook wel een bult van 40 - 50 eieren weg gemoffeld in een hoekje.
Ervaringsdeskundige hier. Kan best, supermarkten/winkels leegroven ipv betalen. Elke dag gebraden kippen en zalmmoten eten vriend. Daar tegenover staat dat het 1 x op de 100 mis gaat en je af en toe een paar weekjes in een staatshotel moet verblijven. Dat is de reden dat ik mijzelf iets meer assimileer aan de samenleving. Als je rebellie ten koste van je eigen welvaart gaat dan zal er iets moeten veranderen. Ach ja. Zolang je jezelf kent is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 december 2011 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, echt een baas.
Er pauper uitzien, doen alsof je schijt hebt aan de maatschappij, maar wel heel braaf voor je boodschappen uit de supermarkt betalen.
Lekker 'tegendraads' ben je dan.
Ik heb 1x een bak rijstepap laten vallen in de AH bij het neerzetten in m'n mandje. Vooral in het mandje maar een beetje op de grond. Aangezien iedereen het te druk had (maw niemand te bekennen) heb ik de bak bij het koffiezet app gezet daar en een nieuw mandje gepakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik waardeer jouw posts trouwens serieus, gewoon consequent overdrijven is ook een vak
. Met je kwark
.
Heb ik ook eens moeten doen met een flesje drinken. Lange rij en het was wel een kwestie van bij of buiten bewustzijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar bereid je je dan toch altijd op voor? En dan nog, dat geeft nog geen vrijbrief om dan maar gewoon te mogen kanen voordat je betaald hebt. Alsof alle mensen die dit doen suikerziekte hebben. Bovendien, als de nood zó hoog is, even één ding pakken en afrekenen en je bent 2 minuten verder? Nou, kwestie van leven en dood hoor.
Ik begin jou echt steeds een toffere user te vindenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige hier. Kan best, supermarkten/winkels leegroven ipv betalen. Elke dag gebraden kippen en zalmmoten eten vriend. Daar tegenover staat dat het 1 x op de 100 mis gaat en je af en toe een paar weekjes in een staatshotel moet verblijven. Dat is de reden dat ik mijzelf iets meer assimileer aan de samenleving. Als je rebellie ten koste van je eigen welvaart gaat dan zal er iets moeten veranderen. Ach ja. Zolang je jezelf kent is er niets aan de hand.
Hij lult uit zijn nekquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds een toffere user te vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |