Iedereen heeft dat aangeraakt lekker.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als ik honger heb ga ik juist naar de supermarkt om me te goed te doen aan gratis stokbroodjes filet americain, blokjes kaas en koffie
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PM me je rekeningnummer, dan stort ik even ¤10, armoedzaaier.
Da's goed voor je weerstandquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat aangeraakt lekker.
[..]
Ben je serieus want dat is echt triest man maar wel lachwekkend een donut in een bak waar er 5 inzitten ahhahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank, dank.
[..]
Ik weet niet of je grappen maakt, maar ik zie inderdaad vaak genoeg een bak donuts van 5 stuks waar er nog één inzit. Zullen wel scholieren zijn denk ik. Of een leeg stuk karton waar dan Labello in heeft gezeten. Hoe armoedig
.
Terechte klacht dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Daniane het volgende:
Of opeens n stickertje met bananen terwijl er nergens n banaan te bekennen is. "Oh,die heeft mn zoontje al op in de winkel!" Of "er moet nog n croissantje bij maar die heb ik in de winkel opgegeten"
Pro-tip: niet wachten met het aanvullen van je voorraad tot je half bewusteloos bent?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Saisai het volgende:
Wel eens over nagedacht dat sommige mensen suikerziekte o.i.d kunnen hebben?
... Echtquote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef MCH het volgende:
Ik heb wel eens de neiging maar ik ben altijd bang dat opeens mijn pinpas kapot is of dat ik geen geld in mijn portemonnee heb.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Postalz het volgende:
ik ging vroeger (ik was toen 6 jaar ofzo) al die kinder surprise eitjes kapot trappen in een hoekje van de winkel, om de speeltjes eruit te halen.
na een half uurtje in de supermarkt. lag er dan ook wel een bult van 40 - 50 eieren weg gemoffeld in een hoekje.
ho ho, ik heb het niet over mezelf maar 2x een vriend met een hypo helpen is niet grappigquote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Henno het volgende:
Verpakkingen openen in de supermarkt is gewoon asociaal. En zeker als de zogenaamde reden is dat er geproefd moet worden 'want anders weet ik niet of ik het wel lekker vind'... dus dat betekent dat je bereid bent om de geopende verpakking gewoon terug te leggen als het niet bevalt of wat?Alsof je het niet kan veroorloven om eens een miskoop te doen met een zak chips o.i.d.... armoedig is het gewoon.
[..]
Pro-tip: niet wachten met het aanvullen van je voorraad tot je half bewusteloos bent?
What the fuck?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Postalz het volgende:
ik ging vroeger (ik was toen 6 jaar ofzo) al die kinder surprise eitjes kapot trappen in een hoekje van de winkel, om de speeltjes eruit te halen.
na een half uurtje in de supermarkt. lag er dan ook wel een bult van 40 - 50 eieren weg gemoffeld in een hoekje.
Als ik jou nou mijn telefoonnummer PM. Gaan we dan telefoonseksen?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat aangeraakt lekker.
[..]
En jij zegt er dan niet even iets van?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Daniane het volgende:
Klopt, heb wel eens van die halflege flesjes aan mn kassa.Of opeens n stickertje met bananen terwijl er nergens n banaan te bekennen is. "Oh,die heeft mn zoontje al op in de winkel!" Of "er moet nog n croissantje bij maar die heb ik in de winkel opgegeten"
Okeeee..
Die vriend is ook gewoon een kankerkneus als hij dan niet standaard iets bij zich heeft (Dextro o.i.d.). Daarnaast moet die lul maar eens gewoon zijn insuline gaan spuiten in plaats van met zijn lui, dikke, diabetesreet te vreten in een supermarkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
ho ho, ik heb het niet over mezelf maar 2x een vriend met een hypo helpen is niet grappig
Nee, de klant is koning toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef NoBody122 het volgende:
Deze klacht wordt zeer zeker terecht bevonden.
[..]
En jij zegt er dan niet even iets van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |