Er zit natuurlijk ook wel verschil in kwaliteit en materiaal..quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
Ik wil ook foto's zien
http://www.cafemoda.nl/content/7/algemene-voorwaardenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
Bedoel je toevallig alysa mode?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Alysa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef An24 het volgende:
Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:
[ afbeelding ]
9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen.
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
nou, echt wel.quote:
Omgekeerd:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef WRH het volgende:
niet mijn probleem, ik breng een paar laarzen weg en krijg ze kapot retour, dan had het geen schoenmaker moeten worden.
quote:
Briljant, thanks!!quote:
Wel 2 heel verschillende schoenen. De onderste vind ik een beetje tuttig, als ik eerlijk ben.quote:Briljant, thanks!!
Had vorig jaar een paar met een soort ruffles eraan besteld die ik nu niet meer op de website zie staan, en daar was ze zo blij mee dat ik dit jaar maar weer schoenen voor dr koop
Twijfel nu over deze
[ afbeelding ]
Had eigenlijk deze gewild maar die zijn uitverkocht
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ah oke zijn wel leuk inderdaad. Ja ligt er aan hoe snel ze slijten. Toch maar hopen dat je die hakjes ergens zelf kunt vinden. Kost anders een flinke kluit steeds.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi!
9 cm is voor mij iig geen probleem om op te lopen.. Ik merk het niet eens meer!
[..]
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi!Wel tussentijds de hakjes laten vernieuwen..
WRH !Wat een hork!
Prachtig.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe pumps vinden
Het vervangen kostte me gister nog 2.50quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke zijn wel leuk inderdaad. Ja ligt er aan hoe snel ze slijten. Toch maar hopen dat je die hakjes ergens zelf kunt vinden. Kost anders een flinke kluit steeds.
Op die foto zijn ze tuttig, ik heb ze en ze zijn echt heel leuk! Maar op die foto lijken ze dat idd niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel 2 heel verschillende schoenen. De onderste vind ik een beetje tuttig, als ik eerlijk ben.
Het gaat niet om de hele hak he ?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef kruidkoekje het volgende:
2,50 totaal? Dacht in topic 10/15euro te hebben gelezen.
2.50 is wel te doen ja inderdaad
Ik zal even tellen moment.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hele hak he ?!
Alleen om het pinnetje wat in de hak zit (waar je op loopt)
Lotje, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoeveel paar heb jij eigenlijk![]()
Ik ben al heel blij met mijn nu 4 paarEr komt echt nog meer als het aan mij ligt
Ow my gosh !quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha ik heb een jubileum!
Ik heb nu 48 paar heels (laarzen, pumps en enkellaarzen maar toch vooral pumps) en er zijn er 2 onderweg van nelly.com dus dan heb ik er 50
En dan heb ik nog een paar platte laarzen, 3 paar sneakers en verschillende sportschoenen. Maar ik moet me nu echt gaan richten op meer sneakers want die moet ik op mijn werk aan.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha ik heb een jubileum!
Ik heb nu 48 paar heels (laarzen, pumps en enkellaarzen maar toch vooral pumps) en er zijn er 2 onderweg van nelly.com dus dan heb ik er 50
En dan heb ik nog een paar platte laarzen, 3 paar sneakers en verschillende sportschoenen. Maar ik moet me nu echt gaan richten op meer sneakers want die moet ik op mijn werk aan.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahaik zou t vieren met een taartje in de vorm van een mooie hoge hak
Hmmm ik heb zeker wel 50+ Paar schoenen maar dat zijn niet allemaal hakken.. Ik gok dat ik nu nog 25/30 paar hakken heb, zal zo eens tellen..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]ja die kan ik wel eentje maken!
Maar volgens mij haal jij de 50 ook wel!
Ik heb de camera van mijn moeder nog niet maar zal morgenmiddag kijken wat ik met mijn eigen crappy camera kan doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef ChicaChula het volgende:
Waar blijven al die collectie foto's?? Of alle nieuwe aankoop foto's? Lotje van jou hebben we sowieso nog wat foto's tegoed!!
We want picturessss
Blauwe schoenen verkleuren echt heel snel. Dus waarschijnlijk duurt het niet lang tot de kleuren gelijk zijn. Wel een groot verschil van 140 naar 10. Meestal sturen wij de schoenen terug naar het magazijn.quote:Op zondag 4 december 2011 02:19 schreef 92Merel het volgende:
Vandaag een nieuw paar laarzen 'gekocht'
Was een klachtenpaar (beetje kleurverschil, maar met een paar dagen in de vensterbank trekt dat wel weg) dus kon ze ipv voor 140 euro voor 10 kopen. Daar doe ik het wel voor
Deze, maar dan in donkerblauw
[ afbeelding ]
voor die prijs... heel niet slechtquote:Op zondag 4 december 2011 02:20 schreef 92Merel het volgende:
Klein hakje maar trouwens, maar moest het gewoon even delen
Hier dan een oude nieuwe aankoop aan-foto (van drie topics terug ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef ChicaChula het volgende:
Waar blijven al die collectie foto's?? Of alle nieuwe aankoop foto's? Lotje van jou hebben we sowieso nog wat foto's tegoed!!
We want picturessss
Ook super mooi! Hoop dat ik ook ooit op zo iets kan lopen. Flinke pumps worden het niet, dus heb nu mijn zinnen gezet op enkellaarsjes enzo!quote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Hier dan een oude nieuwe aankoop aan-foto (van drie topics terug ofzo):
[ afbeelding ]
Het is maar een maatje 36quote:Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik snap niet dat veel sites echt lelijke foto's van schoenen plaatsen.
Ik heb gisteren deze gepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zulke mooie schoenen, zelfs mijn vriend zei het 's avonds nog (maar te duur, 90 euro)
Maar als je zo op de foto ziet lijken ze echt helemaal niets.
Fotograferen ze alleen maar maatje 44 ofzo?
I know maar de bovenste foto ziet er echt niet uit. Zo langwerpig zien ze er in het echt helemaal niet uit. En dat zie ik echt heel vaak op sites! Ik erger me daar aan, want zo kun je nooit beoordelen of het mooie schoenen zijn.quote:
Ze hebben altijd plastic hakjes...Random bewijs:quote:Op zondag 4 december 2011 13:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Geen plastic hakjes nemen
Nee, geintje .. ik zou het ook niet weten, heb geen ervaring met plastic!
Ohja je eerste paar toch? Maar zei je nou ergens eerder dat je geen hoge hakken mocht ofzo? Ik weet t ff niet meer..quote:
mijn eerste paar. ik heb er leuke gezien bij Eram.quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohja je eerste paar toch? Maar zei je nou ergens eerder dat je geen hoge hakken mocht ofzo? Ik weet t ff niet meer..
Nou ben ik wel heel benieuwd van wie je dat niet magquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn eerste paar. ik heb er leuke gezien bij Eram.
[ afbeelding ]
¤59.90
killer heels niet nee maar sleehakken wel.
de mama terwijl ik al 32 ben (maar ik sta achter op mensen van m'n leeftijd)quote:Op zondag 4 december 2011 14:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel benieuwd van wie je dat niet magof ben je nog vrij jong?
Oh oke, ik ben soms erg nieuwsgierigquote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
de mama terwijl ik al 32 ben (maar ik sta achter op mensen van m'n leeftijd)
Metalen hakjes namen, ze bestaan (wel oppassen met parket):quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ze hebben altijd plastic hakjes...Random bewijs:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zulke mooie schoenen, zelfs mijn vriend zei het 's avonds nog (maar te duur, 90 euro)
Oh my die zijn echt prachtigquote:Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geeft niks. het wordt nog even uitgesteld want m'n woonbegeleidster komt om 13uquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh oke, ik ben soms erg nieuwsgierig
Anyway, mooi paar sleehakken uitzoeken dan maar, ik zelf hou wel van sleehakken! Heb een paar hele mooie laarzen met sleehak
Ik heb de Moby in het grijs besteld, ben heel benieuwd hoe ze zitten!,! (en lopen :p)quote:
Ik heb ze ook in het grijs besteldquote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb de Moby in het grijs besteld, ben heel benieuwd hoe ze zitten!,! (en lopen :p)
Ik vind deze wel mooiquote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef kruidkoekje het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)-427/moby-427879-80/
Welke suede heels?quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi
K had vandaag weer eens mijn suede heels aan.
Pfff.. die zitten vooral aan de voorkant nog zo ontzettend stroef..
Ze staan nu gevuld met kranten om de voorkant wat ruimer te maken, want achter zitten ze al prima!
Welke heb je besteld?quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef OhGawd het volgende:
Zojuist hele mooi hakken besteld bij Nelly, en nu maar wachten tot ze er zijn. Levertijd was 3-7 dagen, dus 't kan nooit heel lang duren.
Deze !quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Welke suede heels?hoe bedoel je stroef? Te weinig ruimte?
Ik heb tot nu toe alleen suede hakjes. Vind het wel mooi en loopt fijn.
Cool! Want het ontwerp vind ik wel echt helemaal te gek!quote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
@Cinnamon; ik heb de onderste van dat hele rijtje,. Daar zou ik dus voor gaan
![]()
@Rimpelsteeltje; die op Nelly zijn sowieso niet van echt leer maar ze zijn er ook nog van een ander merk; zal later even opzoeken.
Nu even bijlezen, dus sorry als ik iets zeg wat al gezegd was,.
Het spijt me,quote:Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Cool! Want het ontwerp vind ik wel echt helemaal te gek!
Haha doe ik ook altijd! Hoe duur waren ze nu?quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Forgive me for I have sinned...Again...
Ze waren flink afgeprijsd dus kon het echt niet laten. Aangezien ik die zwarte al heel vaak aan heb...shame on me
[ afbeelding ]
Maar wel weer helemaal verliefd
Ah oke, ze zijn wel mooi jaquote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Deze !Even met slechte paint-skills
Het gaat vooral aan de voorzijde bij de ronding (waar je tenen naar 1 punt gaan).
Dat voelt heel oncomfortabel bij mijn grote teen (snijdend gevoel).
Heb deze broche er maar meteen bij besteldquote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Forgive me for I have sinned...Again...
Ze waren flink afgeprijsd dus kon het echt niet laten. Aangezien ik die zwarte al heel vaak aan heb...shame on me
[ afbeelding ]
Maar wel weer helemaal verliefd
Ik moet er echt mee ophouden. Maar ik heb ook wel ns heel veel spijt gehad dat 1 paar op was, en daarna nooit meer ergens kunnen vinden. Had ik daar nou maar n extra van gekocht...quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha doe ik ook altijd! Hoe duur waren ze nu?
Ik zeg ook steeds dat ik het niet meer doe. Maar ondertussen heb ik stiekem best een aantal dezelfde schoenen in verschillende kleurenquote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik moet er echt mee ophouden. Maar ik heb ook wel ns heel veel spijt gehad dat 1 paar op was, en daarna nooit meer ergens kunnen vinden. Had ik daar nou maar n extra van gekocht...
Ze waren nu nog 180. Nog steeds heul veul, maar wel heeeel veel beter dan het was![]()
Deze, ben alleen een beetje bang dat ze té ordinair zijn, maar ik hoop dat 't meevalt, en anders stuur ik ze wel terug.quote:
Ze zien er wel redelijk ordinair uit.. als ik iets ordinairs aan heb probeer ik de rest altijd wat netjes te houden. Dus gewoon aan doen ook al zijn ze ordinair als jij ze mooi vindt !quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Deze, ben alleen een beetje bang dat ze té ordinair zijn, maar ik hoop dat 't meevalt, en anders stuur ik ze wel terug.![]()
[ afbeelding ]
Hangt er sowieso helemaal vanaf wat je erbij draagt.. Ik vind het wel mooie heels! Goeie hoogte ookquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Deze, ben alleen een beetje bang dat ze té ordinair zijn, maar ik hoop dat 't meevalt, en anders stuur ik ze wel terug.![]()
[ afbeelding ]
Mh ben benieuwd naar de fotos dan!quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef saaw het volgende:
Heb toch maar deze besteld voor mijn beste vriendinnetje en wil de onderkant gaan beplakken met glitters [oke dat klinkt minder tof dan ik het voor ogen heb maar foto's volgen als het af is!]
[ afbeelding ]
valt wel mee... ik vind ze heel mooiquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef OhGawd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien is het Hilda jaquote:
Ik vind ze zo al tofquote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef saaw het volgende:
Heb toch maar deze besteld voor mijn beste vriendinnetje en wil de onderkant gaan beplakken met glitters [oke dat klinkt minder tof dan ik het voor ogen heb maar foto's volgen als het af is!]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |