Lol, ik zat ze net te bekijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een van de foto's van Casper :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, ik zat ze net te bekijkenEn bedacht me toen, met die bankfoto van "
zo ligt de mijne ook
"
Ho, chill. Er is nog niks zeker!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat zitten er toch een hoop lieve gekkies op FOK!![]()
Qwea
Je zou je heel erg diep moeten schamen voor deze misplaatste en schofferende opmerking. Héél ver voorbij de grens!quote:
Q is niet liev, wel gek. Maar inderdaad: de combi komt ook vaak voor op FOK!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat zitten er toch een hoop lieve gekkies op FOK!![]()
Qwea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou iddquote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou je heel erg diep moeten schamen voor deze misplaatste en schofferende opmerking. Héél ver voorbij de grens!
maar mijn moeder had haar beslissing al klaar en voor de veiligheid van de hond was dat beter.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou je heel erg diep moeten schamen voor deze misplaatste en schofferende opmerking. Héél ver voorbij de grens!
Die moeder IS ZIEK. Jij weet niet hóe ziek, of het lichamelijk of geestelijk is, je weet NIETS.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef JerryLee het volgende:
[..]
maar mijn moeder had haar beslissing al klaar en voor de veiligheid van de hond was dat beter.
Daar moet je natuurlijk begrip voor hebben
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar ,de thuissituatie en het asielbeleidquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeder IS ZIEK. Jij weet niet hóe ziek, of het lichamelijk of geestelijk is, je weet NIETS.
Dáár moet je begrip voor hebben ja. En anders wegblijven.
En het was sowieso al onzin, want vlak na die post schreef je zelf nog dat dat asiel géén inslaapbeleid heeft.
Nee hoor, dat haalde jij door elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar ,de thuissituatie en het asielbeleid
maar zwijgen is goud
Ja, en verdient ze daar zo'n opmerking aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef JerryLee het volgende:
Volgens haar is het veiliger voor hem om een ander adresje te vinden
Ts verzorgde hem al behalve het ochtendrondje,doet er ook niet toe .quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en verdient ze daar zo'n opmerking aan dan?![]()
Of is dat misschien gewoon zelfs te prijzen?
Weten wij veel, misschien is ze dement en beseft ze op haar heldere momenten dat ze op haar niet-heldere momenten de hond vergeet eten en drinken te geven. TS kan niet 24/7 er bij zijn. Om maar eens iets te noemen. Speculeren heeft weinig zin, maar ik wilde je even een situatie schetsen waarbij het juist te prijzen is als je erkent dat je zelf niet meer voor je dier kunt zorgen en dat het inderdáád veiliger is voor het dier om een ander onderkomen te krijgen.
Hoe weet je nou dat het dezelfde situatie is? Je weet niet eens wat de situatie is waar TS zich in verkeerdt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ts verzorgde hem al behalve het ochtendrondje,doet er ook niet toe .
Je hebt volkomen gelijk dat hij nu in ieder geval in een rustiger situatie bevindt,thuissituatie gaat hij ook aan onderdoor,zelfde situatie van HEEL dichtbij meegemaakt.
Maar het kwam mij over als een dreigement,en daarin ben ik van mening dat daar geen excuus voor is .
Het is maar hoe je dingen leest of interpreteert .
Ah, dus jij las in de OP dat de moeder had gezegd 'haal die hond weg of anders doe ik hem expres iets aan'? Als in 'ik wil er vanaf en anders doe ik het zelf wel'? Ok, dan kan ik me dát misverstand voorstellen. Maar dan nog was je opmerking ver beneden peil.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef JerryLee het volgende:
Maar het kwam mij over als een dreigement,en daarin ben ik van mening dat daar geen excuus voor is .
Het is maar hoe je dingen leest of interpreteert .
Ik heb een situatie meegemaakt waar de honden er geestelijk aan onderdoor gingen .quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het dezelfde situatie is? Je weet niet eens wat de situatie is waar TS zich in verkeerdt.
Ik denk dat TS die opmerking voornamelijk heeft gemaakt om tot ons door te dringen dat de situatie echt onhoudbaar was en dat zijn moeder wel heel ziek is.
Dat dus gevoed door eigen ervaring (zie bovenstaand)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dus jij las in de OP dat de moeder had gezegd 'haal die hond weg of anders doe ik hem expres iets aan'? Als in 'ik wil er vanaf en anders doe ik het zelf wel'? Ok, dan kan ik me dát misverstand voorstellen. Maar dan nog was je opmerking ver beneden peil.
En wat Oognip zegt, je kunt niet zeggen dat je dezelfde situatie hebt meegemaakt, want je wéét niet wat de situatie is.
En daarmee is de moeder van TS het met je eens en daarom zit de hond nu in het asiel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik heb een situatie meegemaakt waar de honden er geestelijk aan onderdoor gingen .
Dat de dierenarts herplaatsen adviseerde enz enz.
Eind van het liedje waren ze beide onder het gewicht en epilepsie en de eigenaresse was met de noorderzon vertrokken
Zo ver moet je het niet laten komen .
Maar wat wil je nu van mij horen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |