abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104999911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

mn vriend weet 't verhaal ongv wel :P vandaar dat ie mij liever tilt dan dat een brandweer man me naar beneden gaat tillen haha
Ik zie het al helemaal voor me.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 30 november 2011 @ 10:54:15 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104999954
Ik heb er al veel te veel kilo's aanplakken. :X Nou ja, ik kijk er na de zwangerschap wel weer naar...
pi_104999974
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Waren vast geen brandweermannen als.on rijswijk ;) (werkte mm vader, gemiddelde.leeftijd lag.hoog :D)
Haha same here! Maar het verschil is volgens mij vooral of je nou een vrijwilligerskorps hebt ja of nee.

Mijn vader zat er eerder ook bij, en ook de slager en de kapper uit het dorp _O-
Ik zou er nou niet bepaald op zitten te wachten om door mijn baas van mijn bijbaantje van 10 jr geleden naar beneden getild te worden. :')
  woensdag 30 november 2011 @ 10:55:43 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105000005
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef covie het volgende:

[..]

Haha same here! Maar het verschil is volgens mij vooral of je nou een vrijwilligerskorps hebt ja of nee.

Mijn vader zat er eerder ook bij, en ook de slager en de kapper uit het dorp _O-
Ik zou er nou niet bepaald op zitten te wachten om door mijn baas van mijn bijbaantje van 10 jr geleden naar beneden getild te worden. :')
Vooral omdat je dan waarschijnlijk ook nog eens alleen een blote kont aanhebt :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105000029
Oja, daarover gesproken. Weet iemand een leuk adresje voor goedkope lange pyama achtige dingen? Voor in het ziekenhuis? Of andere tips wat betreft daar bevallen en kleding die je eh.. niet / wel aanhebt?
pi_105000179
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef covie het volgende:

[..]

Mijn vader was beroeps ;)
Maar daar hadden ze last van vergrijzing :D
pi_105000206
Ik zit nu op +13. Zonder al te veel gekke dingen. Ja, het enige is dat ik niet misselijk ben geweest en niet het overgegeven in de 1e 3 maanden dus ik ben ook niet afgevallen in het begin. En van 2,5 uur sporten per week naar 0 en van 2 uur wandelen per week naar amper 15 minuten strompelen helpt ook niet. Verder is het toch vooral baby, vruchtwater, tieten en vocht heb ik het idee. Tja, is niet anders. Straks weer lekker sporten en hopelijk gaat er dan ook meer af van die 13 kg.
pi_105000234
hier in Arnhem waren ze echt wel lekker hoor :Y
pi_105000295
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Kyara het volgende:
Ik zit nu op +13. Zonder al te veel gekke dingen. Ja, het enige is dat ik niet misselijk ben geweest en niet het overgegeven in de 1e 3 maanden dus ik ben ook niet afgevallen in het begin. En van 2,5 uur sporten per week naar 0 en van 2 uur wandelen per week naar amper 15 minuten strompelen helpt ook niet. Verder is het toch vooral baby, vruchtwater, tieten en vocht heb ik het idee. Tja, is niet anders. Straks weer lekker sporten en hopelijk gaat er dan ook meer af van die 13 kg.
Heel herkenbaar. Vooral dat van je lichaamsbeweging. Ik zou dolgraag naar m'n werk willen fietsen (5 km enkele reis) maar ik lag na 2 km al bijna van m'n fiets van buiten-ademigheid. :'). Om over strompelen nog maar te zwijgen.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:05:23 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105000316
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Oja, daarover gesproken. Weet iemand een leuk adresje voor goedkope lange pyama achtige dingen? Voor in het ziekenhuis? Of andere tips wat betreft daar bevallen en kleding die je eh.. niet / wel aanhebt?
Ik had een oud t-shirt van mijn man om in te bevallen.
Ik draag zelf nooit pyjama's want ik draai me altijd vast }:| dus ik had een pyjama van mijn man aan, maar in de praktijk liep ik in mijn netbroekje en en zijn pyjamajasje (opgeknoopt tot aan mijn navel) door mijn kamer want het was er bloedheet!
Hier in het ziekenhuis krijg je een eigen kamer en de baby op je kamer dus vandaar dat het zo warm was...
pi_105000317
@kuukske; ik heb 2 jurkjes van hunkemöller, die draag ik deze zwangerschap gewoon 'af'(mee rekken enz) en daar ga ik ook in bevallen. Ben niet zo van de shirts enz, veel te heet :D

( http://www.hunkemoller.nl/nachtmode/slipdress-maat-s-xl-69.html dit is dan weer de kerst-versie zo te zien, maar ik heb 2 zonder zilver enz en die waren ook wat goedkoper)

kyara; ook wel logisch toch, ik lees ook weleens van mensen die veel overgeven en dus afvallen, maar toen ik misselijk was (niet overgeven) hielp eten (vooral chocolade }:| ) tegen misselijkheid. Dat zou ik echt niet laten staan :{w alleen om te voorkomen dat ik iets aankom.
& idd het weinige bewegen herken ik wel,. voel me er soms wel 'rot' over, maar 't is niet anders

't is idd grotendeels baby enz bij jou, en als je na de bevalling weer beweegt (wat er dan vast wel van komt met zo'n kleintje ;) ) dan komt t wel weer goed met die kilo's
pi_105000342
Incantrix heel veel sterkte vandaag. En heel veel sterkte toegewenst bij de moeilijke beslissing die jullie moeten maken.
pi_105000439
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik had een oud t-shirt van mijn man om in te bevallen.
Ik draag zelf nooit pyjama's want ik draai me altijd vast }:| dus ik had een pyjama van mijn man aan, maar in de praktijk liep ik in mijn netbroekje en en zijn pyjamajasje (opgeknoopt tot aan mijn navel) door mijn kamer want het was er bloedheet!
Hier in het ziekenhuis krijg je een eigen kamer en de baby op je kamer dus vandaar dat het zo warm was...
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Zoë23 het volgende:
@kuukske; ik heb 2 jurkjes van hunkemöller, die draag ik deze zwangerschap gewoon 'af'(mee rekken enz) en daar ga ik ook in bevallen. Ben niet zo van de shirts enz, veel te heet :D
Oja, klinkt logisch. :). Ook maar es neuzen voor zoiets.
Zelf heb ik alleen van die oude bandshirts waar ik veel te graag in slaap. Die ga ik niet 'opofferen' :@. :').
pi_105000450
Ja, dat bewegen mis ik ook wel inderdaad. Had ik van te voren niet gedacht eigenlijk.

Ik heb ook een paar jurkjes om in te slapen. Maar die bedekken amper mijn billen dus ik moet toch iets langers hebben. Wil er ook niet teveel geld aan uitgeven eigenlijk want die dingen graag ik verder ook nooit. Jurkjes kunnen dan wel in het kraambed, lig je toch onder de dekens.
pi_105000488
Ik ben de afgelopen twee weken 4kg afgevallen...! Ik ben zo misselijk ;( Als ik niks eet ben ik misselijk, dat is eigenlijk het ergst, en als ik wel eet wordt ik misselijk van dat wat ik gegeten heb. Dus ik eet om het uur een halve boterham, dat gaat het best. Sapjes wordt ik ook spuugmisselijk van, koffie ook. Dus ik drink alleen nog maar thee of water.

Maar.... de misselijkheid heeft een reden! Maandag mochten we voor de termijnecho, ik ben ietsje teruggezet, naar 10 weken. En.... het zijn er 2!!
2 kleine frummeltjes, 2 vliesjes, 2 navelstrengen en het belangrijkste 2 knipperende hartjes!! O+

Het was een totale verassing, al heeft het ergens in mijn achterhoofd rondgespookt. Maar dat is dan zo'n gevoel dat je wegstopt zo van nee joh doe niet zo raar ;)
We moeten er wel even aan wennen, die nacht ook slecht geslapen, woelen en draaien. Nu begint het een beetje in te zinken. Maar we zijn vooral heel erg blij!
  woensdag 30 november 2011 @ 11:12:11 #166
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105000500
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh shit -O- Goed dat je daar over begint, ik heb ook nog nieuwe nodig.....

Ik vond een Bigshirt wel handig om in te bevallen (een nieuwerwetse nachtpon dus :P ) En verder een lekkere lange pyjamabroek, of zo'n huispakbroek met een lang tshirt/bigshirt er overheen, want stel je voor dat je ergens lekkage hebt en je hebt het zelf niet door :X

Bigshirts hebben ze toch bij de zeeman dacht ik?
pi_105000531
hahaha flugel, vreselijk ik zou me daarna niet meer durven te vertonen in de winkel :D :@

Kyara dat is toch ook geen abnormaal gewicht wat je bent aangekomen? Je hoeft nog maar 2 maanden.

Oh sonnetje, dat valt dan idd een beetje tegen, ouwe kerels bij de beroeps :P :+
pi_105000546
Ik ben bevallen in een tshirt van mn vriend. Die had k toevallig aangedaan en zijn ook aangebleven.
Na de bevalling had k gewoon een pyjamabroek met.shirtje aan. Zo ben k ook naar huis gegaan :D kon me niet zoveel schelen toen :D moest gewoon lekker zitten ovb knip
pi_105000547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef bijtje84 het volgende:
Ik ben de afgelopen twee weken 4kg afgevallen...! Ik ben zo misselijk ;( Als ik niks eet ben ik misselijk, dat is eigenlijk het ergst, en als ik wel eet wordt ik misselijk van dat wat ik gegeten heb. Dus ik eet om het uur een halve boterham, dat gaat het best. Sapjes wordt ik ook spuugmisselijk van, koffie ook. Dus ik drink alleen nog maar thee of water.

Maar.... de misselijkheid heeft een reden! Maandag mochten we voor de termijnecho, ik ben ietsje teruggezet, naar 10 weken. En.... het zijn er 2!!
2 kleine frummeltjes, 2 vliesjes, 2 navelstrengen en het belangrijkste 2 knipperende hartjes!! O+

Het was een totale verassing, al heeft het ergens in mijn achterhoofd rondgespookt. Maar dat is dan zo'n gevoel dat je wegstopt zo van nee joh doe niet zo raar ;)
We moeten er wel even aan wennen, die nacht ook slecht geslapen, woelen en draaien. Nu begint het een beetje in te zinken. Maar we zijn vooral heel erg blij!
Wauw! gefeliciteerd!
Dan is 't extra heftig met de hormonen enz (zoals mn moeder dat vertelde)
pi_105000616
Wow bijtje. Gefeliciteerd! :*. :)

@PE ja, een bigshirt. Zoiets zoek ik, en Zeeman riep iemand .. dat is misschien wel een heule goeie! * Kuukske heeft een missie :7.
pi_105000624
Oooh bijtje wat leuk!!! Gefeliciteerd! *O*

2 knippers, gossie O+
pi_105000686
Bijtje, gefeliciteerd!!!! Wat leuk een tweeling! O+

Oh ja, je moet natuurlijk ook kleding aan naar het ziekenhuis :X Joggingbroek dan maar..... :X

Straks even bij de Zeeman of Livera kijken voor big shirts en doorknoopdingen (is misschien ook wel makkelijk met borstvoeding).
pi_105000707
* Kyara gaat zo ook haar kraampakket bij elkaar scharrelen :X
pi_105000756
Ik ga mezelf ook maar een joggingpakachtig iets kado doen. As't allemaal maar comfortabel zit over een week of 16 à 18 :7.
pi_105000790
Dank jullie wel allemaal! :)
Zoë ja klopt dat zei de echoscopiste ook al, niet zo gek dat je zo misselijk bent!
pi_105000796
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mezelf ook maar een joggingpakachtig iets kado doen. As't allemaal maar comfortabel zit over een week of 16 à 18 :7.
Ik heb sinterklaas die opdracht gegeven 8-) haha
maar dat lijkt me wel 't prettigst zitten, zo'n huispak idee
pi_105000805
Wat doen jullie trouwens met werk? Ik werk nu 40 uur en ik ben op vrijdagmiddag zó godsgruwelijk moe, dat ik zelfs op maandagochtend de vermoeidheid nog voel. Is dat iets wat ik zeker bij de vk aan moet kaarten? Of is het normaal? of of of?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef bijtje84 het volgende:
Zoë ja klopt dat zei de echoscopiste ook al, niet zo gek dat je zo misselijk bent!
Pas je wel goed op jezelf als je zo misselijk bent? :)
pi_105000827
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef bijtje84 het volgende:
ja precies!
mn moeder heeft met mn zus+broer alleen maar rauwe andijvie stampot met spekjes kunnen eten, dat hield ze wel binnen. Met mij en mn broertje was ze gelukkig wat minder misselijk
pi_105000852
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Wat doen jullie trouwens met werk? Ik werk nu 40 uur en ik ben op vrijdagmiddag zó godsgruwelijk moe, dat ik zelfs op maandagochtend de vermoeidheid nog voel. Is dat iets wat ik zeker bij de vk aan moet kaarten? Of is het normaal? of of of?

[..]

Hoever ben je? Misschien kun je in overleg, en als je nog enorm vakantie dagen hebt overleggen om een dagje minder te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105000869
quote:

[..]

:o meis, ik zou dat zeker aankaarten, ook bij je baas / de arbo arts

ik kreeg te horen dat 't niet de bedoeling is dat je alleen je werk doet en verder te moe bent voor andere zaken (zoals huishouden oid) of dat je erg lang moet bijkomen.
Je kunt dan minder gaan werken (is een stuk prettiger)
pi_105000885
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoever ben je? Misschien kun je in overleg, en als je nog enorm vakantie dagen hebt overleggen om een dagje minder te doen.
ja.. of ziektewet

vakantiedagen heb je later missch ook nog wel nodig
  woensdag 30 november 2011 @ 11:24:30 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105000902
quote:

[..]

Ik werk 36 uur, 4 dagen van 9 uur. Ik ben ook moe en heb daarnaast last van m'n heupen, rug, buik... Heb afgesproken dat ik zoveel mogelijk thuis werk en gewoon op tijd m'n rust neem.

Je mag een uur extra pauze per dag nemen he, dat is wettelijk zo geregeld...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105000909
quote:

Het hoort er een beetje bij, maar als je het gevoel hebt jezelf voorbij te lopen, kun je ook in overleg met je werkgever voor een paar uurtjes per week (bijv. een uur per dag, oid, om te beginnen) de ziektewet in gaan. Dat je bijv. elke dag een uur eerder naar huis gaat. Meestal helpt dat wel genoeg om op korte termijn weer gewoon fulltime aan de slag te gaan :)
pi_105000970
Kuuks, ik ben met 20 weken ingestort bij de vk en ben toen op haar advies 50% gaan werken. Ik kwam om 18.00 uur thuis, ging op de bank een uurtje slapen, daarna koken, eten en om 20.30 uur weer naar bed. In het weekend vooral veel slapen en geen energie voor wat dan ook. Dat brak mij uiteindelijk helemaal op. Had eigenlijk eerder aan de bel moeten trekken maar ja, ik dacht ook zolang ik nog op mijn benen blijf staan functioneer ik nog... De vk dacht daar anders over.
pi_105000972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik werk 36 uur, 4 dagen van 9 uur. Ik ben ook moe en heb daarnaast last van m'n heupen, rug, buik... Heb afgesproken dat ik zoveel mogelijk thuis werk en gewoon op tijd m'n rust neem.

Je mag een uur extra pauze per dag nemen he, dat is wettelijk zo geregeld...
Ja, die vraag moet ik nog even bij P&O neerleggen, want ik dacht dat er ook bij stond, dat als het in je CAO niet is opgenomen dat niet per se van toepassing is. En het staat bij ons niet in de CAO.

Bedankt voor jullie snelle reacties :*. Ik moet er echt even wat mee doen inderdaad. Vrijdag naar de vlos. Kijken wat zij zegt.
pi_105001003
Kuuks, het staat in de wet. Dus dan maakt het niet uit wat in je cao staat, je hebt gewoon recht op dat uurtje extra pauze.
pi_105001090
Oh hehe. Dan moet ik met m'n baas es om de tafel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105001110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

ja.. of ziektewet

vakantiedagen heb je later missch ook nog wel nodig
Dat is ook weer zo, ik had gewoon altijd meer dan zat vakantiedagen, dus ik merkte het nooit..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105001127
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, het staat in de wet. Dus dan maakt het niet uit wat in je cao staat, je hebt gewoon recht op dat uurtje extra pauze.
en dit;

quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:26 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, ik ben met 20 weken ingestort bij de vk en ben toen op haar advies 50% gaan werken. Ik kwam om 18.00 uur thuis, ging op de bank een uurtje slapen, daarna koken, eten en om 20.30 uur weer naar bed. In het weekend vooral veel slapen en geen energie voor wat dan ook. Dat brak mij uiteindelijk helemaal op. Had eigenlijk eerder aan de bel moeten trekken maar ja, ik dacht ook zolang ik nog op mijn benen blijf staan functioneer ik nog... De vk dacht daar anders over.
helemaal mee eens.

Goed om jezelf denken, werken moet niet je energie opslokken, je moet ook nog puf hebben voor andere (leuke!!) dingen
pi_105001130
Het staat in de ATW (arbeidstijdenwet). Hier onder even onder spoiler wegens veel tekst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron: De arbeidsrechter
pi_105001146
Jullie zijn engelen! :*.
pi_105001159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo, ik had gewoon altijd meer dan zat vakantiedagen, dus ik merkte het nooit..
Dat is dan wel weer fijn!

quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Oh hehe. Dan moet ik met m'n baas es om de tafel.

SPOILER
1 troost *O* bij mij is 't ook (een soort van) goedgekomen haha
pi_105001174
Kuukske ik let goed op mezelf en er wordt om me heen ook goed op me gelet :)

Zoë nou gelukkig houdt ik alles tot nu toe wel binnen, ik heb ook niet het idee dat spugen zou helpen zeg maar. Ben de hele dag misselijk, al was het gisterenavond heel even weg dat was fijn!! Nu hoop ik dat het langzaam minder zal worden richting de 12 weken. Maar goed dat is nog even afwachten.

Ik ben uiteraard ook meteen 'weggestuurd' door de vk. Heb een afspraak over anderhalve week bij de gynaecoloog, medische indicatie natuurlijk en thuisbevallen zit er ook niet in. Dat vind ik ergens wel jammer, vorige keer bij mijn dochter vond ik het heel fijn gewoon lekker thuis. Maar mn vriend zag het al niet zo zitten (andere partner dan bij mijn dochter) dus nou ja, nu dus naar het ziekenhuis als het zover is.
pi_105001183
Da's waar.
pi_105001189
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zijn engelen! :*.
:*

zou 't rot vinden als je 'te ver' gaat en je je minder happy/over vermoeid gaat voelen zoals ik me voelde. Dat is 't zeker niet waard, 't gaat om jou & de beeb O+
pi_105001240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef bijtje84 het volgende:
Kuukske ik let goed op mezelf en er wordt om me heen ook goed op me gelet :)

Zoë nou gelukkig houdt ik alles tot nu toe wel binnen, ik heb ook niet het idee dat spugen zou helpen zeg maar. Ben de hele dag misselijk, al was het gisterenavond heel even weg dat was fijn!! Nu hoop ik dat het langzaam minder zal worden richting de 12 weken. Maar goed dat is nog even afwachten.

Ik ben uiteraard ook meteen 'weggestuurd' door de vk. Heb een afspraak over anderhalve week bij de gynaecoloog, medische indicatie natuurlijk en thuisbevallen zit er ook niet in. Dat vind ik ergens wel jammer, vorige keer bij mijn dochter vond ik het heel fijn gewoon lekker thuis. Maar mn vriend zag het al niet zo zitten (andere partner dan bij mijn dochter) dus nou ja, nu dus naar het ziekenhuis als het zover is.
Hoop ook dat je misselijkheid dan minder wordt!
En idd jammer van het thuis bevallen.. maar je bent wel in goede handen in 't ziekenhuis met die 2 kleintjes
pi_105001241
Ja, en sla die baas vanje maar mooi met al die wetteksten om zijn oren.

Wat dat betreft zijn Zoë en ik ook ervaringsdeskundigen }:|
pi_105001333
Bijtje, 2 knippertjes O+ *O*

Hier weegt de VK je helemaal niet, tenzij je thuis geen weegschaal hebt. Mijn zusje is bevallen in de keuken.. Die had een logeerbed op klossen daar gezet, omdat haar eigen bed niet omhoog kon. .

NTS, alvast succes morgen!

Kuukse, pas goed op je zelf he.. Je bent meer dan alleen werknemer..

Voor de bevalling herbruik ik het snoopy-big-shirt van Chris wel weer. Trainingsbroek van manlief om mee naar het ziekenhuis te gaan.. En dan een nette pyama in de vluchttas..

En verder beterschap voor wie het nodig heeft. Voel me een beetje brak van een ochtendje slaap, alsof mijn kop vol watten zit :O }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door Deepfreeze op 30-11-2011 11:42:56 ]
pi_105001410
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef Kyara het volgende:
Ja, en sla die baas vanje maar mooi met al die wetteksten om zijn oren.

Wat dat betreft zijn Zoë en ik ook ervaringsdeskundigen }:|
}:| ~O> aanpakken die lui
pi_105001721
Kuuks je moet echt oppassen hoor!

Ik zit met studie en werk bij elkaar ook zo op 45 uur per week.
En het was de laatste tijd elke zondagavond tranen en tuiten dat ik het niet meer kon redden, en alleen maar met school/werk/huishouden bezig.

En heb nu tot eind v.h jaar elke 2 weken 1 dag extra vrij om bezig te gaan met school.
(dat is vandaag) en dat voelt echt als een opluchting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')