heb al gegeten. maar er liggen pizza's in de vriezer...damn, had ik maar van die pizzabroodjes. voor de vorm zeg maar.quote:
Ja, dat gevoel had ik dus ook. Dan maar de zak chips vanavond toch nog maar open trekken na de uitzendingquote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
toch raar, een ekstraweekend zonder Pizza in mn maag....
Met terugwerkende kracht ja?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zeggen jullie, is Bouncer te vroeg een 'hit' om de anthem te worden van #SR11?
Anthem was al bekend toch ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zeggen jullie, is Bouncer te vroeg een 'hit' om de anthem te worden van #SR11?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
hij doet zn naam eer aanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, K_S, kom jij daar even onderuit, met je ninja edit
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, K_S, kom jij daar even onderuit, met je ninja edit
ik hoop het van ganser harte, maar vrees het ergste. Die Hello aids was ook al vrij lang uit volgens mij...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
wehehe, er is in 20min al bijna meer gepost dan normaal op een hele woensdag...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef DohanJerksen het volgende:
Toch een vermoeden dat dit topic nu sneller gaat dan op een gemiddelde woensdag
Is ook niet zo heel moeilijk te regelen natuurlijk. Wat TV-mensen optrommelen, BNN (beheerder 101TV) bellen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
Wel snel geregeld dan dit, 101TV was er ook gewoon gelijk bij.
Hello was idd iets later, 2wk ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoop het van ganser harte, maar vrees het ergste. Die Hello aids was ook al vrij lang uit volgens mij...
Dit zal wel al wat langer/eerder gepland zijn dan 5 voor 7 achter de schermen enzo. Denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
Wel snel geregeld dan dit, 101TV was er ook gewoon gelijk bij.
Sowieso is er toch altijd wel op woensdagavond wel een crew bij toch voor Serious Talent Live? Dus dan was het helemaal niet moeilijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel moeilijk te regelen natuurlijk. Wat TV-mensen optrommelen, BNN (beheerder 101TV) bellen en gaan met die banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |