Ik gebruik XBL eigenlijk alleen nog maar voor Battlefield 1943 af en toe. Aan de ene kant wil ik het wel behouden ivm demos en aanbiedingen enzo, maar aan de andere kant loopt PSN bij mij ook best goed online (Battlefield 3)...quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas, nee. Uitzetten is geen optie, niet updaten ook niet, of je moet niets om Live geven. Maar dan nog zal de update wel gepusht worden met komende games.
Dus wij krijgen die zooi dan ook niet lijkt mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik gebruik de 360 alleen maar om te gamen, en al die meuk die de USA erbij krijgt die werkt hier toch niet. Ik zit helemaal niet te wachten op al die extra 'kanalen' waar je doorheen kunt scrollen. Ik hoop dus dat je gewoon alles uit kunt zetten wat je niet gebruikt...
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef DutchSpike het volgende:
Ik start mijn Xbox op, alleen ik wordt niet gevraagd om te updaten? Teh fuck?
EN JA, ik heb internet + XBL account.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[FAQ: When will the Xbox 360 dashboard update be available? A: Everyone should receive it by 10a ET/7a PT/15:00 UTC]
Van de twitter van Major Nelson, dat betekent 16:00 hier
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef DutchSpike het volgende:
Ik start mijn Xbox op, alleen ik wordt niet gevraagd om te updaten? Teh fuck?
EN JA, ik heb internet + XBL account.
quote:
Van de twitter van Major Nelson, dat betekent 16:00 hierquote:FAQ: When will the Xbox 360 dashboard update be available? A: Everyone should receive it by 10a ET/7a PT/15:00 UTC
U sir, is awesome.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van de twitter van Major Nelson, dat betekent 16:00 hier
Vind 800 eigenlijk nog steeds te duur, game viel me eigenlijk wat tegen in de trialquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk even de deals checken want From Dust leek me toen best tof maar te duur.
Mij opzich ook omdat ik hoopte op een echte vrije zandbak maar dat schijnt het laatste level wel weer te zijn. Misschien dat 800 dan nog wel wat te veel is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind 800 eigenlijk nog steeds te duur, game viel me eigenlijk wat tegen in de trial
Zodra je het spel uit hebt toch? Of is er meteen al zo'n mode?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb me vermaakt met From Dust
En een echte vrije zandbak is wel aanwezig
quote:majornelson Larry Hryb
FYI: The timing for Xbox 360 dashboard update has been slightly delayed. I’ll have a status update later today
GW2 zou inderdaad verplichte kost moeten zijn, echt enorm toffe game!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Geometry Wars 2 ooit per ongeluk gekocht, maar erg mee vermaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |