Het heeft zo moeten zijn. Ik zweer het jequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Olga het volgende:
onder het kopje flauw: FOKkema is een van mijn voorouders
Hahahaha.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het heeft zo moeten zijn. Ik zweer het je
In de acte van 1850 staat niet vermeld of Gerrit weduwnaar was en van wie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Olga het volgende:
Overigens als ik dit zo lees had hij al weer snel een ander na de dood van Maartje
Ik zie anders echt staan Gerrit Plantema, blablablabla, weduwe van Maartje Jans Jonkers ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In de acte van 1850 staat niet vermeld of Gerrit weduwnaar was en van wie.
Zijn eerste huwelijk in 1833 was ook al een 'motje' ..... jaja smooth operator .
Antje was 28 jaar jonger.
En aan het helpen in dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Olga het volgende:
Ik ben nu voornamelijk bezig met mijn website die dan wel over genealogie gaat
Wel jammer want ik heb er op dit moment niet zoveel tijd voor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Natalie het volgende:
Wat gezellig zo, met z'n allen aan het stambomen
Komt wel weer. Denk dat we allemaal wel momenten hebben dat we er een paar maanden helemaal niet mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel jammer want ik heb er op dit moment niet zoveel tijd voor.
Ik heb:quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Veenstra's >> wat losse in kollumerland e.o.
Abbringh >> In de stad Groningen en een andere tak in Baflo
van der Veen >> Grootegast (Sebaldeburen)
Ik heb het een aantal jaar gehad dat ik er amper tijd aan besteedde. Sinds ruim een maand zit ik er weer helemaal inquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Komt wel weer. Denk dat we allemaal wel momenten hebben dat we er een paar maanden helemaal niet mee bezig zijn.
Straks met de kerst als de hele familie weer bij elkaar komt zal ik er wel weer mee bezig zijn. Dat is ieder jaar zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Komt wel weer. Denk dat we allemaal wel momenten hebben dat we er een paar maanden helemaal niet mee bezig zijn.
Ik heb een Jan Georg Brugmans Abbringh, zoon van Pieter Abbringh en Trientje Brugmans. Jan Georg is in 1835 geborenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb:
'Dijko Abbring (+-1774-1843)'
Die krijgt Teunis, Pieter, Grietje en Trijntje
Hiervan trouwt Trijntje met Jacob Willems Groothuis en Grietje met Roelf Willems Groothuis
Broers van elkaar, Ik stam af van Trijntje en Jacob...
Als je zeg maar bij mij de 4e generatie neemt (8 voorouders) dan komen ze van vaders naar moeders kant uit:quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef DeLuna het volgende:
En iedereen hier heeft familie in Friesland gevonden, maar bij mij komen ze allemaal uit omgeving Utrecht terwijl ik zelf in Friesland woon.
Mja mijn vader en zusjes interesseren zich er niet zo voor. Ik zei vorige week tegen mijn ene zus dat ik wel een cdrommetje wil branden met haar kwartierstaat maar dat hoefde nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks met de kerst als de hele familie weer bij elkaar komt zal ik er wel weer mee bezig zijn. Dat is ieder jaar zo.
Mijn familie verhuist niet totdat ik geboren wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je zeg maar bij mij de 4e generatie neemt (8 voorouders) dan komen ze van vaders naar moeders kant uit:
Enkhuizen(NH) - Andijk(NH) - Ruinerwold(DR) - De Wijk(DR) - Arnhem (Gl) - Arnhem (Gl) - Leeuwarden (FR) - Groningen(GR)
Deze persoon zelf heb ik niet maar ik heb wel Pieter en Trientje Brugmans die een Teunis en een Dijko krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb een Jan Georg Brugmans Abbringh, zoon van Pieter Abbringh en Trientje Brugmans. Jan Georg is in 1835 geboren
Komt nog welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja mijn vader en zusjes interesseren zich er niet zo voor. Ik zei vorige week tegen mijn ene zus dat ik wel een cdrommetje wil branden met haar kwartierstaat maar dat hoefde niet
Mijn opa ook niet, maar die was boer dus dat is ook niet zo interessant. Van mijn oma's kant zijn ze allemaal van adel en hebben familiewapens dus dat is ook veel interessanter.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja mijn vader en zusjes interesseren zich er niet zo voor. Ik zei vorige week tegen mijn ene zus dat ik wel een cdrommetje wil branden met haar kwartierstaat maar dat hoefde niet
Bij mij Gouda, Gouda, Alkmaar, Alkmaar, Groningen, Leens, Amsterdam, Groningenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je zeg maar bij mij de 4e generatie neemt (8 voorouders) dan komen ze van vaders naar moeders kant uit:
Enkhuizen(NH) - Andijk(NH) - Ruinerwold(DR) - De Wijk(DR) - Arnhem (Gl) - Arnhem (Gl) - Leeuwarden (FR) - Groningen(GR)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |