Al bij twee hartjes? Vroeger was dat drie, dus ze hebben het juist aangepastquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef speknek het volgende:
Oh die laag qua hartjes piep is irritaaant. Maken ze de game moeilijker zodat je vaker zonder hartjes zit, begint ie al bij twee hartjes te piepen. Ik zet dan het geluid van de tv uit (of ik gebruik mijn fairy proactief, dan moet ik maar een keer heen en weer naar Skyloft voor een nieuwe potion) om er maar vanaf te zijn. Echt een gruwelijke fout van Nintendo wmb.
Vroeger kon je ook veel meer hartjes vinden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Al bij twee hartjes? Vroeger was dat drie, dus ze hebben het juist aangepast
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook veel meer hartjes vinden heb ik het idee.
Vinden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Hé, spoilers!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.
Weet je zeker dat het niet driekwart was? In ieder geval stoort het me nu meer. Ik ben ook wel een stuk kritischer geworden, omdat dit de zoveelste Zelda is, en ik net Skyrim gespeeld heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt bij een bepaald percentage dat piepje gegeven want ik heb dat nu ook als ik iets van 4 of 5 hartjes over heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vinden?Nee, da's wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Wat is daar anders aan dan?quote:
Dat is de interpretatie van Kotaku toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Aether het volgende:
http://kotaku.com/5869993(...)icial-zelda-timeline
[ afbeelding ]
Niet zo heel zeker meer, kan het verwarren met andere titelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet driekwart was? In ieder geval stoort het me nu meer. Ik ben ook wel een stuk kritischer geworden, omdat dit de zoveelste Zelda is, en ik net Skyrim gespeeld heb.
Klopt, maar met interpretatie op basis van Hyrule Historia.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van Kotaku toch?
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat vinden de spelers van de serie er zelf van? Klopt het een beetje?
Als je alle hints en historie in de games zelf volgt klopt het anders zeker wel hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.
Ik dacht oorspronkelijk ook dat het zo werkte. Maar SS is wel duidelijk een prequel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.
Met de rechtertak ben ik het wel eens, de rest kan volgens mij wel samengevoegd worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat vinden de spelers van de serie er zelf van? Klopt het een beetje?
Precies. Ik let ook echt niet genoeg op om bijzonderheden te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Precies. Ik let ook echt niet genoeg op om bijzonderheden te zien.
Kan Link's Awakening trouwens niet paralel aan een willekeurige Zelda lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |