Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken (quote:
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.quote:
Ik vond 13 wel erg tof, maar voor 13-2 loop ik nog niet echt warm.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.
Nooit verwacht, maar ga zeker eerst voor Last Story!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken () ook vast wel op release. Maar ik heb die liever in mei gezien
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2011 18:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef speknek het volgende:
Beetje matig dat ie niet take one step and then again doet en vervolgens zijn arms van side to side swingt.
Ow ja hoor, geef Nintendo maar de schuld! Die game is na 1 juni ook nog wel te koop hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SorryMaar dat is de schuld van Nintendo!
Your argument is invalid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als iemand die vond dat de eerste Super Mario Galaxy een 9/10 was en geen 10/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:The Last Story
[...]
Om de best mogelijke spelervaring te kunnen garanderen is dit spel exclusief ontworpen voor weergave in 60Hz (480i) en EDTV-/HDTV-weergavestanden (480p).
Denk dat ze nog wel gebruikt worden, maar zal een minderheid zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen probleem toch? Ik kan me niet voorstellen dat er nog TV's zijn die dat niet ondersteunen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat méén je niet! En dat staat nergens op de verpakking? En dat is ook nooit aangekondigd? Dat staat zelfs niet in het Zelda-topic?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |