mja, als je iets bij die dealers op de wallen haalt dan is het wel kut kwaliteitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
EN trouwens wel klagen over dealers, en daarna over de kwaliteit van drugs.
weten we meteen waarom je allemaal domme dingen roept.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef niels0 het volgende:
Wat een speculatie allemaal weer.
Groetjes uit een echte stad (Makati City, Metro Manila)
lol, mijn leven kan jij alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weten we meteen waarom je allemaal domme dingen roept.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol, mijn leven kan jij alleen maar van dromen.
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef niels0 het volgende:
Bijv. McDonalds is hier 24/7 open en bezorgen in je hotel. Kijk, da's een stad. 7/11s ook 24/7. Stappen kan 24/7 etc etc.
Dromen van een 24/7 Mac maakt je inderdaad heel slim!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef niels0 het volgende:
Wat is er pcies dom? Ik mag tot zelf weten dat ik A'dam een grafplek vind.
Nauwelijks inderdaad. Serieus dit als argument aanbrengenquote:
Ik ben zeeman, landrot.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nauwelijks inderdaad. Serieus dit als argument aanbrengen
Lekker daar blijven! Lekker onwetend blijven als een echte havenslaaf.
Even een plaatje van Manilla (van Wikipedia gejat):quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef niels0 het volgende:
Bijv. McDonalds is hier 24/7 open en bezorgen in je hotel. Kijk, da's een stad. 7/11s ook 24/7. Stappen kan 24/7 etc etc.
Die hebben we ook in Amsterdam. Maar dan zonder melamine bereidt, en zonder dat je onderweg wordt lastiggevallen door 7-jarige prostituees.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef niels0 het volgende:
Stik maar met je Amsterdam, ik ga uit eten bij de thai.
Elke week liggen we een dag binnen. Ik zit niet op de koopvaardij.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, zeelieden, volk apart zullen we maar zeggen. Er is een reden dat je maanden alleen op zee zit.
Ja, wij komen nooit in het buitenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:06 schreef niels0 het volgende:
Was maar een voorbeeld maar blijven jullie maar lekker in NL joh. Ik kom ook wel weer een paar dagen kijken tot ik het weer zat ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |