Ciao bella! Prego pronto strontzo!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahahahha wat een haters zeg hier Cazzo! Cazzo!
Ok Hostie , nog wel bedankt hier kan wel verder mee ciao ciao
Mag ik dan terugslaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien ??????
En ben jij een lekker wijf ????? verveel je of zo .
Ik heb nu hoge hakken aan zou je die willen voelen kan geregeld worden hoor geen problema .
Jij hebt de uitleg van Hosti dus niet gelezen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
De joker gebruiken natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
Ik heb hier op kantoor een grafische kaart waar ik veel patience voor moet hebben.
Ook deze kaart maakt gebruik van plaatjes en cijfertjes.
Wel is het er maar eentje, en niet 4 soorten en al helemaal niet 52.
Hoe kan ik dan toch de spelregels toepassen
Nee? Want je kan hard lopen? Lafbek!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahha terug slaan, ik ben een Romeinse uit Roma, die kans zou je niet krijgen lieve schat.
Een Romeinse uit Schubbekuttenveen zou bijzonder zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hahha terug slaan, ik ben een Romeinse uit Roma, die kans zou je niet krijgen lieve schat.
Dat is een kunst op hoge hakken, daar hebben ze toch ook races voor?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee? Want je kan hard lopen? Lafbek!
Maar als je nog een keer met me wil babbelen kan dat via direct message, ik verneem immers van Lienekien dat je een mooie dame bentquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ben je ook een lekkere geile sloerie in bed?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, hard lopen ???? ik denk eerder dat jij hard wegrent.
Ik ben 1.77 slank atletisch, mij zou je niet aan kunnen meisje.
Achter je pc is het makkelijk stoer doen, face to face is anders pazzo da legare
Jai doete precies etzelfde, stoere doene achtere pc hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
Achter je pc is het makkelijk stoer doen, face to face is anders pazzo da legare
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef Copycat het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png
[..]
Ben je ook een lekkere geile sloerie in bed?
Kom maar op, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ah, shut uppah your face!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Jai doete precies etzelfde, stoere doene achtere pc hoor!
Wees eens eerlijk, gedraag jij je dan als een dame?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
WOW, waar ben ik beland zeg, ik een sloerie ????????????????? Mannaggia!
Hhahhaha wat een haters zeg ahhh Maria.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
Laat Maria er lekker buitenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
Kom maar op, bitch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, schatje wil je een afspraakje maken kan geregeld worden hoor.
Kijken we wie er dan zo stoer is, een Holandse tegen een Romeinse hahah je bent geen partij voor mij lieve schat.
Ik snap even niet wat er zo fantastisch is aan een romeinsequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
Lienekien, schatje wil je een afspraakje maken kan geregeld worden hoor.
Kijken we wie er dan zo stoer is, een Holandse tegen een Romeinse hahah je bent geen partij voor mij lieve schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |