Ik niet. Het draait perfect hier op 1920x1200 met alles op ultra en een zooi mods en ini tweaks en gridstoload op 9.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lost inderdaad al heel wat op.
Hoop dat het spel ook nog fatsoenlijke multi-core ondersteuning krijgt.
Goed dat je het zegt, ik moet Nazeem en dat opgewarmde lijk ("Come to talk with an old lady, HMMM?") nog te grazen nemen met m'n weerwolfje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:51 schreef NorthernStar het volgende:
En weerwolf kan wel handig zijn om NPCs te vermoorden zonder dat je een bounty krijgt.
"Hmmmm Do your good deed for the day?"quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet Nazeem en dat opgewarmde lijk ("Come to talk with an old lady, HMMM?") nog te grazen nemen met m'n weerwolfje.
Het probleem is dat het echt op de meest willekeurige momenten getriggered wordt. Ik stond een keer naar die Irileth the luisteren in Whiterun, voordat we gingen matten met die draak weet je wel? Wordt haar speech onderbroken door Nazeem, Olava, dat kutkind dat niet bang voor me is en die pauper die voor Belethor werkt. En ik deed helemaal niets, ik stond gewoon stil!quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Hmmmm Do your good deed for the day?"
Ik moet me telkens inhouden.
Dat is Olava the Feeble toch? Daar zit nog een DB quest aan vast. Nadat je een reading van haar hebt gehad kun je dr veilig opruimen.
"Have you tried mercenary work? It might suit you."
Ze hadden gezegd dat ze het irritante herhalen in Oblivion zouden voorkomen in Skyrim. Niet helemaal gelukt imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILER: Plottwist!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:30 schreef SteveBudin het volgende:
Markath![]()
.
Vond ik een van de leukste tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam totaal onverwacht voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tijdens het levelen je stamina verhogen. Alleen je basisstamina is echter van invloed (blessings en enchantments tellen dus niet mee) en per keer dat je stamina verhoogt krijg je 5 carry weight erbij. Op de korte duur zal het je niet veel helpen, pas op de lange duur zet het echt zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef internal het volgende:
Gisteren voor het eerst met smithing aan de slag geweest en nu ben ik constant overencumbered omdat al die troep zoveel weegtHoe krijg je meer draagkracht? Ik heb wel een ring aan met +12 maar kan het ook anders?
Bedankt dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:27 schreef jankaas020 het volgende:
Stamina verhogen met levellen. protip: alleen leather strips en iron ingots kopen bij de smith, vervolgens daggers maken en die dan weer terugverkopen aan de smith, verhoogt ook gelijk je speech.
Die stone heb ik nog niet gevonden daar. Moet ik denk ik maar even terug gaan om wat beter te zoeken. Bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt tijdens het levelen je stamina verhogen. Alleen je basisstamina is echter van invloed (blessings en enchantments tellen dus niet mee) en per keer dat je stamina verhoogt krijg je 5 carry weight erbij. Op de korte duur zal het je niet veel helpen, pas op de lange duur zet het echt zoden aan de dijk.
Wat wél meteen een flinke increase geeft is The Steed standing stone. Je krijgt +100 carry weight en armor die je draagt weegt niets meer. Je kunt hem vinden boven Wolfskull Cave, iets ten oosten van Fort Hraggstad (beiden ten westen van Solitude).
Ook is er de Extra Pockets perk (pickpocketing) die je er ook direct 100 carry weight bij geeft. Daarvoor moet je wel een skill van 50 pickpocket hebben.
Geen last van, de laadtijden zijn bij mij tussen de 10 en 20 seconden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hebben mensen last van lange laadtijden in Windows 7?. Ik ben sinds kort overgestapt van XP en hoewel het veel stabieler is zijn de laadtijden tussen gebieden nu zo'n 2 minuten in plaats van 20 seconden...
Ligt niet aan 7, bij mij geen last van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hebben mensen last van lange laadtijden in Windows 7?. Ik ben sinds kort overgestapt van XP en hoewel het veel stabieler is zijn de laadtijden tussen gebieden nu zo'n 2 minuten in plaats van 20 seconden...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:02 schreef Sinji het volgende:
Heh, pickaxen kun je equipen en dual-wielden om ore sneller binnen te halen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:02 schreef Sinji het volgende:
Heh, pickaxen kun je equipen en dual-wielden om ore sneller binnen te halen.
En hier 3-5 secondenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef internal het volgende:
[..]
Geen last van, de laadtijden zijn bij mij tussen de 10 en 20 seconden.
Inderdaad, langste laadtijden is als je de game net opent en op continue klikt, en dit duurt amper 5 tot 10 seconden. In game zelf is het eerder 2 a 3 seconden, dusdanig kort dat ik echt heb moeten zoeken naar een pagina met die tips uit de loading screen aangezien die niet te lezen zijn in die korte tijd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef ems. het volgende:
[..]
En hier 3-5 seconden10+ seconden is nogal veel lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |