SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
AFCA
Qui audet adipiscitur
Beste oplossing uiteindelijk.quote:
Hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Hij zag aan z'n neus dat het koud was.
Hihi.
Weg met neger, Ten Have, Romer en Olfers. Prima nieuws.quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tsjah...kan niet veel met dit bericht. .
Ligt aan het interim bestuur.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Gwunnik het volgende:
Haha... figuurtje 'iek bien konijn van Olland' bij P&W
Maareh... hele RvC weg zou ik toch wel zien als overwinning van Cruyff en co... toch?
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Gwunnik het volgende:
Haha... figuurtje 'iek bien konijn van Olland' bij P&W
Maareh... hele RvC weg zou ik toch wel zien als overwinning van Cruyff en co... toch?
Het lijkt nergens op. ALs het interim bestuur anti-cruijff is dan is het nog steeds kut.,quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.
Ben benieuwd naar het interim bestuur en wat Jonk etc gaan doen.
Klopt. Maar Ten Have en co weg isquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op. ALs het interim bestuur anti-cruijff is dan is het nog steeds kut.,
quote:
Daar hebben jullie gelijk in... de vorm van t nieuwe bestuur is wel cruciaal.quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.
Ben benieuwd naar het interim bestuur en wat Jonk etc gaan doen.
Nog niet, komt zo.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Ebbao het volgende:
Is dat bericht ook al ergens bevestigd?
Precies. Omdat Ajax een structuurvennootschap is.quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens was het of de hele rvc weg of blijven.
Ben jij die gast die op maandagavond goed nieuws komt brengen?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ben jij die gast die op maandagavond goed nieuws komt brengen?
Bad..quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou Danny Blind vannacht slapen?
Ik denk op zijn rug. Ikzelf slaap liever op mijn rechterzijde maar ik vind Blind daar geen type voor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die zet zijn tent op bij het interim bestuur.quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef Caland het volgende:
Maar die hele RVC gaat dus weg. De nieuwe RVC moet dan weer een nieuwe directie samenstellen.
Feitelijk begint de soap dan weer van voor af aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |