SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
AFCA
Qui audet adipiscitur
Beste oplossing uiteindelijk.quote:
Hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Hij zag aan z'n neus dat het koud was.
Hihi.
Weg met neger, Ten Have, Romer en Olfers. Prima nieuws.quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tsjah...kan niet veel met dit bericht. .
Ligt aan het interim bestuur.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Gwunnik het volgende:
Haha... figuurtje 'iek bien konijn van Olland' bij P&W
Maareh... hele RvC weg zou ik toch wel zien als overwinning van Cruyff en co... toch?
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Gwunnik het volgende:
Haha... figuurtje 'iek bien konijn van Olland' bij P&W
Maareh... hele RvC weg zou ik toch wel zien als overwinning van Cruyff en co... toch?
Het lijkt nergens op. ALs het interim bestuur anti-cruijff is dan is het nog steeds kut.,quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.
Ben benieuwd naar het interim bestuur en wat Jonk etc gaan doen.
Klopt. Maar Ten Have en co weg isquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op. ALs het interim bestuur anti-cruijff is dan is het nog steeds kut.,
quote:
Daar hebben jullie gelijk in... de vorm van t nieuwe bestuur is wel cruciaal.quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar lijkt: overwinning voor Ajax.
Ben benieuwd naar het interim bestuur en wat Jonk etc gaan doen.
Nog niet, komt zo.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Ebbao het volgende:
Is dat bericht ook al ergens bevestigd?
Precies. Omdat Ajax een structuurvennootschap is.quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens was het of de hele rvc weg of blijven.
Ben jij die gast die op maandagavond goed nieuws komt brengen?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ben jij die gast die op maandagavond goed nieuws komt brengen?
Bad..quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou Danny Blind vannacht slapen?
Ik denk op zijn rug. Ikzelf slaap liever op mijn rechterzijde maar ik vind Blind daar geen type voor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die zet zijn tent op bij het interim bestuur.quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef Caland het volgende:
Maar die hele RVC gaat dus weg. De nieuwe RVC moet dan weer een nieuwe directie samenstellen.
Feitelijk begint de soap dan weer van voor af aan?
Dit keer komt Duyvenbode erin met Keje man. No problem.quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef Caland het volgende:
Maar die hele RVC gaat dus weg. De nieuwe RVC moet dan weer een nieuwe directie samenstellen.
Feitelijk begint de soap dan weer van voor af aan?
Molenaar heeft toch de huidige (of ex) RVC samengesteld?quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit keer komt Duyvenbode erin met Keje man. No problem.
Hij naait Cruijff.quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom bijvoorbeeld Blind door veel mensen binnen Ajax wordt uitgekotst, terwijl veel van zijn ex-ploeggenoten wel geaccepteerd zijn in het nieuwe Ajax?
Hij word binnen Ajax niet voor niets 'scholletje' genoemd.quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom bijvoorbeeld Blind door veel mensen binnen Ajax wordt uitgekotst, terwijl veel van zijn ex-ploeggenoten wel geaccepteerd zijn in het nieuwe Ajax?
dus danny is een rugslaper en cruijff een buikslaper?quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij naait Cruijff.
Daarom: Blind
De ironie, maar het is wel waar. Dankzij Keje zitten we met 4 TBS'ers in de RvC.quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Molenaar heeft toch de huidige (of ex) RVC samengesteld?
Blind was medeverantwoordelijk voor de uittocht in 1996 .quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Behoorlijk brevet van onvermogen ja.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
De ironie, maar het is wel waar. Dankzij Keje zitten we met 4 TBS'ers in de RvC.
ya.quote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Van de supportersvereniging? Hij is mooi inderdaad.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blind was medeverantwoordelijk voor de uittocht in 1996 .
En hij waait met alle winden mee om te overleven , daarom noemen ze hem scholletje
Ja hij is inderdaad behoorlijk triest dat hij echt met iedereen vriendjes wordt en al jaren geen eigen visie toont. Had dat niet achter hem gedacht.quote:
Alleen jammer van die oude.quote:Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Eey..de AT5 is supa jongen, vooral de presentator.
Ja man... swagger heeft die ouwequote:Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Heb respect nu voor hem en de hele zender. AT5 moet blijven!quote:Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja man... swagger heeft die ouwe
Komen ze gvd natuurlijk weer net met n 'break' als ik inschakel...
* Gwunnik krijgt de neiging naar komplottheorien
Nu pas? Dat is precies de reden waarom AT5 in de moeilijkheden is geraaktquote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb respect nu voor hem en de hele zender. AT5 moet blijven!
Achja wat zal ik zeggen he..quote:Op maandag 28 november 2011 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Nu pas? Dat is precies de reden waarom AT5 in de moeilijkheden is geraakt
Geen idee, ik zou zeggen kijk 's op hun websitequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Is AT5 ook online te zien? De NOS weet niets nog.
ja at5.nl maar er is nog weinig concreet helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.at5.nl/quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
arrogante kk jood reageert er niet op
had ik best zelf kunnen verzinnen jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
had ik best zelf kunnen verzinnen ja
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
had ik best zelf kunnen verzinnen ja
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:03 schreef Smoofie het volgende: