QFT.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Verbal het volgende:
Ik zou een uitgebreidere OP wel waarderen. Ook voor nieuwelingen die hier komen kijken, nu is het zo'n incrowd-dingetje.
V.
Die vraag stellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Die V. onder elke post![]()
Ben je autist ofzo
we hebbeneen soort afspraak met zn allen dat we hem er niet mee pesten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Ben je autist ofzo
Meeste games die ik heb iig hebben steam achievements (CSS, Magicka, Portal 2, TF2, Worms). Bij sommige spellen zitten achievements 'in' het spel zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef FS1986NL het volgende:
Kan je bij Steam ook achievments krijgen zoals Xbox Live? Of moet ik dan nog een ander progje gebruiken?
Sommige games hebben steam achievementsquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef FS1986NL het volgende:
Kan je bij Steam ook achievments krijgen zoals Xbox Live? Of moet ik dan nog een ander progje gebruiken?
Wat Bart zegtquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Ben je autist ofzo
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn toch dezelfde achievements op steam als die bij de Xbox en PS?. Behalve dat je er geen punten bij krijgt
Zal ik dat toevoegen aan de OP?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Verbal het volgende:
En verder dacht ik dat we hier vriendelijk waren tegen elkaar en geen scheldwoorden zouden gebruiken. Ik vraag jou toch ook niet of je een schijtemmer bent?
V.
Waarom doe je het dan wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Verbal het volgende:
En verder dacht ik dat we hier vriendelijk waren tegen elkaar en geen scheldwoorden zouden gebruiken. Ik vraag jou toch ook niet of je een schijtemmer bent?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |