QFT.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Verbal het volgende:
Ik zou een uitgebreidere OP wel waarderen. Ook voor nieuwelingen die hier komen kijken, nu is het zo'n incrowd-dingetje.
V.
Die vraag stellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Die V. onder elke post![]()
Ben je autist ofzo
we hebbeneen soort afspraak met zn allen dat we hem er niet mee pesten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Ben je autist ofzo
Meeste games die ik heb iig hebben steam achievements (CSS, Magicka, Portal 2, TF2, Worms). Bij sommige spellen zitten achievements 'in' het spel zelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef FS1986NL het volgende:
Kan je bij Steam ook achievments krijgen zoals Xbox Live? Of moet ik dan nog een ander progje gebruiken?
Sommige games hebben steam achievementsquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef FS1986NL het volgende:
Kan je bij Steam ook achievments krijgen zoals Xbox Live? Of moet ik dan nog een ander progje gebruiken?
Wat Bart zegtquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Xblister het volgende:
Ben je autist ofzo
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn toch dezelfde achievements op steam als die bij de Xbox en PS?. Behalve dat je er geen punten bij krijgt
Zal ik dat toevoegen aan de OP?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Verbal het volgende:
En verder dacht ik dat we hier vriendelijk waren tegen elkaar en geen scheldwoorden zouden gebruiken. Ik vraag jou toch ook niet of je een schijtemmer bent?
V.
Waarom doe je het dan wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Verbal het volgende:
En verder dacht ik dat we hier vriendelijk waren tegen elkaar en geen scheldwoorden zouden gebruiken. Ik vraag jou toch ook niet of je een schijtemmer bent?
V.
Je kan niet tegen grapjes?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je begrijpend zou kunnen lezen, zou je zien dat ik dat niet doe.
V.
Autist toch.. Sorry voor mn opmerking dan, in dat geval is het best zieligquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat Bart zegt
Ik ga die door FOK! automatisch onder elke post toegevoegde V. niet verwijderen omdat jij het wilt![]()
V.
Ah, de cognitief-dissonante 'het-was-maar-een-grapje-want-ik-kan-stiekem-best-lezen'-kaartquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:05 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Je kan niet tegen grapjes?Ik zal rekening met je houden voortaan
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Autist toch.. Sorry voor mn opmerking dan, in dat geval is het best zielig![]()
Sowieso altijd dezelfde gamesquote:Op woensdag 30 november 2011 09:08 schreef Morthill het volgende:
wat is het met die daily deals van veelal zesjesgames of slechter
Meestal hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Bart het volgende:
In het begin keek ik nog elke dag of er wat tofs in de bonus was, maar nu echt niet meer, totaal zinloos.
quote:
Mja geen idee.quote:
Ik haat BTR, ik haal het laatste level van wereld 1 al nietquote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja geen idee.
In ander nieuws: BIT.TRIP RUNNER is echt bestwel tof, heerlijk die bliepjes en hoe je helemaal in zo'n level kan zitten na verloop van tijd! Bevalt mij toch een stuk beter dan BIT.TRIP BEAT, maar misschien moet ik daar gewoon nog wat meer tijd aan besteden...!
Zo ver ben ik nog geeneens joh!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik haat BTR, ik haal het laatste level van wereld 1 al niet
Nou wil je dat spel zowieso niet hebben, zo slecht is hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef Marnixos het volgende:
Vandaag Sniper: Ghost Warrior in de aanbieding voor een tientje, waar ie vorige week bij de sales 6 euro was.
V.
Ik heb niks tegen moeilijke games hoor, maar BTR is frustrerend omdat je de levels dan telkens van voor af aan moet doen en dat is vreselijk met lange levels.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik wou nog 1 spel halen in de sale. Kats vergeten. Naja niet getreurd komt met de volgende sale wel weer.
Bit trip runner is inderdaad leuk. Vond hem ook leuker als beat. Maar dat kan ook komen omdat runner in het begin iets makkelijker is.
veel verder als stage 2 ben ik nooit gekomen.
Als je ingelogd bent:quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Marnixos het volgende:
Weer leuke daily deals actieSnap er geen kut van wat ze bedoelen met "daily deals" pagina oid. maar ik zag Brink en Terraria staan
Ik had Brink nog niet dus die ga ik kopen
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Arkham City is aan het downloadenJeej
Heb Arkham City ook op m'n wishlist staanquote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent:
Klik op de blauwe balk van de Daily Deal van Terraria
En je doet mee met deze actie
Je moet wel minstens 10 spellen op je wishlist hebben staan
hoe vaker ik het zie, minder leuk het mij lijkt...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die Terraria hebben gekocht voor 2.50?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |