(Nederlands) Fonetisch door Cartman gezegd: neeziequote:
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/quote:
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Ik bedoelde het Hagaquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Wel filmen he!quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
Dat scheelt je darmen heel veel werkquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
Ta ta ta ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
SM-worstquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
Het is het werk van Hans Klok.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Score!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 1 code voor je. Ik DM hem meteen naar je want die ga ik kwijtraken
quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Haga
Is toch hetzelfde als Lijkenburg?
lekker voor op den toastjensquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.
Ik reageerde op skjoe die vroeg of het bechterew was
echt té erg zeg....quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
tokkie-invasie bij dat kappersprogramma
Grof, met stukjesquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Ik lollerde like cray cray en zhe boyfriend is like whutquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is het werk van Hans Klok.
Toefjes draaien met je ster!quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Dude!quote:
ik moet steeds keihard lachen om jouquote:
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordtquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik heb zin in mac&cheeseomnomnomnom!
Ik ga het meemakenquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaar
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenmet mijn geluk wordt er niks gevonden
quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doequote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgen
vind je dat serieus lekker? Die poederkaas ruikt naar kots joh, blehquote:
Ik zou er ook niet voor gaan, is nogal een dooddoenerquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doe
Macaroni met kaas... Geen hamburger. Doos.quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Ja ik las het later weer en zag het, maar dan geldt op het doosje na mijn reactie nog steeds wel eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Macaroni met kaas... Geen hamburger. Doos.
ja alleen de lekkere van Kraftquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind je dat serieus lekker? Die poederkaas ruikt naar kots joh, bleh
Die hebben ze bij de makroquote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja alleen de lekkere van Kraft
[ afbeelding ]
Wel voor je het klaarmaaktquote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mac n cheese zit toc niet in een doosje?
Oh grossquote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel promille echte kaas???quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup, ferrie kroosquote:
En dat is het ook...quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heet Melta tegenwoordig toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zelf die naam niet mag dragenquote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ziet er uit als zompige cheetosquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zelf die naam niet mag dragen![]()
Ik word er heel treurig van
Ik ben opgegroeid met een moeder die écht niet kan koken en ons ranzig voer neer zette, maar zelfs dat vind ik écht goor...quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Jamaar jullie zijn niet opgegroeid met mac&cheese, dus dan vinden jullie het viezzzz. M'n broer vind het ook gross, maarja hij heeft dat nooit gegeten toen ie klein was
Dat klinkt vies.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ziet er uit als zompige cheetos
Ooit geproefd? Kan zijn dat je nooit een lekkore op hebquote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met een moeder die écht niet kan koken en ons ranzig voer neer zette, maar zelfs dat vind ik écht goor...
stiekem aan zijn piemel knabbelenquote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik Nick gaan verblijden met mijn aanwezigheid vannacht?
Mooie steen heb je daarquote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef megamandy het volgende:
Ik ontdek net dat je de standaard PI zelf kan instellen![]()
Nu heb ik een hartje
Hij wil me alleen niet komen halen dus moet ik mijn spullen zelf slepenquote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stiekem aan zijn piemel knabbelen
Ik heb die van Kraft een keer geprobeerd, omdat een Amerikaanse arts waar ik mee werkte me uitdaagdequote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ooit geproefd? Kan zijn dat je nooit een lekkore op heb
Het kan nooit zo erg zijn geweest als mijn vader. Die serveerde kale macaroni met hawaiisaus en noemde dat exotisch etenquote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met een moeder die écht niet kan koken en ons ranzig voer neer zette, maar zelfs dat vind ik écht goor...
Dan zou ik lekker thuis blijvenquote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij wil me alleen niet komen halen dus moet ik mijn spullen zelf slepen
Valt een zak mandarijnen al onder biologische shit tegenwoordig?quote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik voel me in de supermarkt ook weleens een gezondheidsfreak, als ik met mijn biologische shit aan kom zetten, mandarijntjes, bonen, bruin brood en hummus ofzo
Maar goed, valt allemaal wel mee, ik hou alleen gewoon van lekker en vers eten
quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn geweest als mijn vader. Die serveerde kale macaroni met hawaiisaus en noemde dat exotisch eten
Oh.quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb die van Kraft een keer geprobeerd, omdat een Amerikaanse arts waar ik mee werkte me uitdaagde
Een stuk kaas op vakantie wat bedorven was (als in, week liggen zweten en schimmelen in de zon in Zuid Frankrijk zonder koeling in een tent) smelten, daar een plons witte wijn bij doen en dat dan kaasfondue noemen???quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn geweest als mijn vader. Die serveerde kale macaroni met hawaiisaus en noemde dat exotisch eten
quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat noem ik een : ik ben student en heb deze maand nog 7 euro te makken-dinerquote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
neen, ik koop zuivel enzo altijd biologisch, mandarijntjes en brood enzo zijn hier in dit gehucht niet bio verkrijgbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt een zak mandarijnen al onder biologische shit tegenwoordig?
Goeden tip voor bgtes.quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat noem ik een : ik ben student en heb deze maand nog 7 euro te makken-diner
mijn vader had gezegd dat dat goed voor de weerstand wasquote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een stuk kaas op vakantie wat bedorven was (als in, week liggen zweten en schimmelen in de zon in Zuid Frankrijk zonder koeling in een tent) smelten, daar een plons witte wijn bij doen en dat dan kaasfondue noemen???
Ik koop zoveel mogelijk bio vlees, verder let ik er niet echt op. Bio groente zitten bij mij altijd larven inquote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neen, ik koop zuivel enzo altijd biologisch, mandarijntjes en brood enzo zijn hier in dit gehucht niet bio verkrijgbaar
Zij was er ook helemaal lyrisch overquote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh.
H'm zal wel aan m'n american blood liggen dan
Zei mijn moeder ook altijd met half rauwe kip enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
mijn vader had gezegd dat dat goed voor de weerstand was
Bio vleeschquote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop zoveel mogelijk bio vlees, verder let ik er niet echt op. Bio groente zitten bij mij altijd larven in
Wij kregen standaard ontwormingstabletten volgens mij, naast vit. C en levertraanquote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zei mijn moeder ook altijd met half rauwe kip enzo.
En dan had ik weer wormen
Oh neeeeequote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Mijn vriend heeft een sigarettenmachine voor paupers gekocht
Hij is een gierige zeeuw
Die hadden mensen op vakantie ook! Wat een gedoe zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Hij is een gierige zeeuw
Wij bestellen soms een hele koe bij een boerderijquote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bio vleesch
Zit een supergoeie slager in mijn oude woonplaats, eigenlijk te ver maar we gaan er toch nog weleens heen, zulk lekker vleesch
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeesus wat lullen jullie wat af!
* Puckzzz goes sleepy byebye.
Ik moet morgen een presentatie geven aan wat luitjes van de gemeente Deurne
Lekkaaaahhhhquote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij bestellen soms een hele koe bij een boerderijLaatste tijd alleen niet meer gedaan omdat de diepvries dan altijd weer boemvol ligt door al dat vlees
Dan nog een paar blikken Best bier erbij, matje laten groeien, HEMA-hemdje aan zonder shirt eroverheen, je Opel Manta instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan JONGUH!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Hij is een gierige zeeuw
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeesus wat lullen jullie wat af!
* Puckzzz goes sleepy byebye.
Ik moet morgen een presentatie geven aan wat luitjes van de gemeente Deurne
quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan nog een paar blikken Best bier erbij, matje laten groeien, HEMA-hemdje aan zonder shirt eroverheen, je Opel Manta instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan JONGUH!!!!
Onslowsquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan nog een paar blikken Best bier erbij, matje laten groeien, HEMA-hemdje aan zonder shirt eroverheen, je Opel Manta instappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan JONGUH!!!!
Whoooooooo, kunnen we meebestellen?quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij bestellen soms een hele koe bij een boerderijLaatste tijd alleen niet meer gedaan omdat de diepvries dan altijd weer boemvol ligt door al dat vlees
Ja precies!quote:
Nee sorry, gevaarlijk materiaal.quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whoooooooo, kunnen we meebestellen?
Grouporder
quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee sorry, gevaarlijk materiaal.
BAM!quote:
Whehehehequote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ontploffend veequote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuwe serie op discovery: Hillbilly Handfishing!
Eh, wtf?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zo wie un beer jonge!quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Eh, wtf?
door de aarschmaden denk ikquote:
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BAM!
Voor die Chinees/Aziaat toch?
Dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Eh, wtf?
`quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee die spietst m enkel, een zaagvis is lulliger.quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwaardvis, TJAKKA, JE HAND ERAF
Zo van *WAP* en hem dan uit water sleuren, like real menquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja man, gewoon met d'n bloten hand die vissen uit het water trekken man!
quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
`
wat een kutfilm, enige mooie was Clint, zijn (kop) karakter is gewoon top!
Wat zit laag bij de grond en schiet vanuit zijn heup???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
tenzij die z'n accu leeg is, dan heb je gelukquote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die spietst m enkel, een zaagvis is lulliger.
[..]
`
Wat zit laag bij de grond en schiet vanuit zijn heup???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb de slappe lach
it's the map in my mind that sends me on my way.
Hebben ze die bij de gamma?quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die spietst m enkel, een zaagvis is lulliger.
Juist, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van *WAP* en hem dan uit water sleuren, like real men
[..]
`
Wat zit laag bij de grond en schiet vanuit zijn heup???Loller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Clint is gewoon
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hear me roarrrrrrrquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juist, ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar issie weer, vers uit het water!quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
Lekker glibberig ook![]()
[ afbeelding ]
Heb je een diepzee aquarium?quote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zo'n lilleke vis met zo'n lampje voor zn kop.
Godver, ik ga stuk.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel een kilometertje of wat diep he..quote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders zet de kraan open en strooit zeezout in het rond
Kan geregeld worden
Begin maar ook te gravenquote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders zet de kraan open en strooit zeezout in het rond
Kan geregeld worden
Uiteraard wel, maar ik blijf lachen om dat beest.quote:
Even carglass bellen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet wel een kilometertje of wat diep he..
Zit je pas op een kwart ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag het empire state building ook onder water? Dat gaat wat sneller.
cream shadowquote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.musingsofamuse(...)adow-collection.html
Lelijkste MAC collectie ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.musingsofamuse(...)adow-collection.html
Lelijkste MAC collectie ooit
van MACquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef Mirjam het volgende:
Zijn e hier eigenlijk veel wordfeuders? Als er iemand een potje wil doen ?mijn username is
ik heb je ge-addSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/atten
Fixed!
alt squote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Wat was die sneltoets voor het plaatsen van een bericht?
oh, oepsquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
M'n mama heeft nu trouwens m'n telefoon dus die is aant feuten so you know
quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
ze snapt alleen niet hoe ze dan wat terug moet zeggen
mama's die niet met nieuwerwetse snufjes om kunnen gaanquote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef Diconnected het volgende:
mama paniekt ook steeds als ze wat verkeerd doet of als ze op andere knopjes drukt![]()
Mijn ma zet de computer of de iPad dan altijd gewoon uitquote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef Diconnected het volgende:
mama paniekt ook steeds als ze wat verkeerd doet of als ze op andere knopjes drukt![]()
Echt wel, 1/8equote:
Terwijl ze best goed kan compjoeteren enzo, want ze doet niks anders op der werk. Maar dingen met touchscreen zijn engquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mama's die niet met nieuwerwetse snufjes om kunnen gaan![]()
Datquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mama's die niet met nieuwerwetse snufjes om kunnen gaan![]()
Zo was mijn moeder ook. Ze is zelfs de techneut van de administratie op haar werk want ze heeft geholpen met het opzetten van het systeemquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Terwijl ze best goed kan compjoeteren enzo, want ze doet niks anders op der werk. Maar dingen met touchscreen zijn eng
Hee jou moest ik nog even hebben!quote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook even een avondje vergaderen hoor
quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook niet meer bestellen want de gewenste lippenstift is niet meer op voorraad
quote:Op maandag 28 november 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU
heel mailtje getypt, drukte ik iets te enthausiast op ctrl +z en toen was alles weg
Ik doe het morgen welquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Neeee dat is zo erg
Heb ik op school wel eens als ik voor mijn studiegroepje aan het typen ben en ze gaan te snel. Dan roep ik heel hard: "REDO, REDOOHOO!"werkt helaas nooit.
zit ie op training bij SAP?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:06 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik ben net op speurtocht door t huis gestuurd door vriendlief (die zit een week in Brussel..again)
Sinterklaas chocos
buh, zo ver wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nee, is daar terplekke tests aan het doen voor t bedrijf waar hij nu bij loopt
KITTEEEEHHHHHHSSSquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef Loqi het volgende:
jup
Eigenlijk zou t een tijdje terug 2 weken achter elkaar geweest zijn, maar dat verviel halverwege tot maar 1 week, dus nu doet ie de 2e
Dus tis maar een weekje, en als hij dit weekend terugkomt komen ook de kittehs
Wel gaaf!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:20 schreef Loqi het volgende:
cadeautjes op pootjes![]()
Ik ben weer even weg, ma heeft hulp nodig met stofjes uitzoeken voor een Dickens style kostuum (ze zit bij een koor en die moeten met kerst dus allemaal in kostuum)
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jij
M'n pallet zit in het busje
mijne komt tussen 12:45 en 15:15 volgens post nlquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Lindytje het volgende:
De pakketmeneer is te laat
Of, of, of, hij houdt de koffer tot morgen
Goeden tijdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne komt tussen 12:45 en 15:15 volgens post nl
Denk het ook. Ik heb hem pas na mijn werk kunnen droppen en er stonden giga veel sinterkerstpakketten klaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tijd
Mijne komt altijd tussen half elf en kwart voor elf (ja, echt! Zo precies!!), maar aangezien ie nu bijna een uur later is, denk ik dat het morgen wordt
mutsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Thermosfles testen. En nu heb ik m'n bek verbrand.
Jep.quote:
Hij werkt dan welquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Thermosfles testen. En nu heb ik m'n bek verbrand.
Laat je m'n thee wel staan? Da's heet namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef BGTes het volgende:
* BGTes dondert de SC binnen
Hardlopen is vermoeiend
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat je m'n thee wel staan? Da's heet namelijk.
Doe eens douchen dan.quote:
Ik ga als ik hard gelopen heb altijd gelijk door naar de douchequote:
Ik mag niet hardlopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga als ik hard gelopen heb altijd gelijk door naar de douche
Ja ik ga zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik niet, eerst afkoelens!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met nadruk op zat.quote:
Ik hoor hem denken 'vooral niet kijken, ogen dicht houden en net doen alsof ik slaap'quote:
Hij is minder rat dan Jillquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is het?een beest! trap het!!!
![]()
Moet ook gebeuren.quote:
jaloersquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Ik heb geen colleges vandaag, dus ik zit lui te wezen.
ooooh loller, ik dacht in de ochtendquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We gaan zo pas. Als er kinderen zijn word ik gek
Ik ga aan nick zijn nek hangen en hij moet dan zwemmenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ooooh loller, ik dacht in de ochtend
wel actief doen he, als je geen spierpijn hebt niet genoeg gedaan!
looooooooool! altijd goed, de man t werk laten doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga aan nick zijn nek hangen en hij moet dan zwemmen
Goeden idee!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga aan nick zijn nek hangen en hij moet dan zwemmen
Sukk0lquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zink meteen naar de bodem ben ik bang. Ik faal in zwemmen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 3 jaar niet gezwommen_
BOMMETJEEEEE
Ik doe dan altijd 1x elastiek erom, dan je haar dubbel vouwen en 2e (en evt 3e) keer elastiek er omheen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik maar een staart gemaakt en mn haar daaromheen gedraait en met nog een elastiek vastgezet
Dat lukte niet. Hing de helft nog losquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd 1x elastiek erom, dan je haar dubbel vouwen en 2e (en evt 3e) keer elastiek er omheen.
ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat lukte niet. Hing de helft nog los
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
't wonder van incantrix is helaas uitgebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |