(Nederlands) Fonetisch door Cartman gezegd: neeziequote:
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/quote:
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Ik bedoelde het Hagaquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Wel filmen he!quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
Dat scheelt je darmen heel veel werkquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
Ta ta ta ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
SM-worstquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
Het is het werk van Hans Klok.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Score!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 1 code voor je. Ik DM hem meteen naar je want die ga ik kwijtraken
quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Haga
Is toch hetzelfde als Lijkenburg?
lekker voor op den toastjensquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.
Ik reageerde op skjoe die vroeg of het bechterew was
echt té erg zeg....quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
tokkie-invasie bij dat kappersprogramma
Grof, met stukjesquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Ik lollerde like cray cray en zhe boyfriend is like whutquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is het werk van Hans Klok.
Toefjes draaien met je ster!quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Dude!quote:
ik moet steeds keihard lachen om jouquote:
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordtquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik heb zin in mac&cheeseomnomnomnom!
Ik ga het meemakenquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaar
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenmet mijn geluk wordt er niks gevonden
quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doequote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgen
vind je dat serieus lekker? Die poederkaas ruikt naar kots joh, blehquote:
Ik zou er ook niet voor gaan, is nogal een dooddoenerquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doe
Macaroni met kaas... Geen hamburger. Doos.quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Ja ik las het later weer en zag het, maar dan geldt op het doosje na mijn reactie nog steeds wel eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Macaroni met kaas... Geen hamburger. Doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |